Toen Anthony Lurling nog geen Kuipvrees had.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Foppe had ook oog voor aids. Met Harris Huizingh de CL in
Klaas zit in de isoleercel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom posten figuren als Klaas en Onlogisch sinds de 1-2 niet meer eigenlijk?![]()
Zijn ze toevallig... een beetje... mad?
Begonnen bij EBOH. Heb er ook gevoetbald.quote:
Die dachten even dat Feyenoord niet zo slecht wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom posten figuren als Klaas en Onlogisch sinds de 1-2 niet meer eigenlijk?![]()
Zijn ze toevallig... een beetje... mad?
Arek Radomskiquote:
ik draag alles 1 keerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onlo is de was aan het doen.
Wel het voor jezelf moeilijk maken door Kalou rood aan te naaienquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Toen Anthony Lurling nog geen Kuipvrees had.
Waarom heb jij geen UI?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die post gewoon hoor. Die heeft minstens 20 kloons.
Vanwege z’n blunder van vanmiddag?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Coco. het volgende:
Maar ja, KingRoland, Stijn, en ik zijn toch wel in GGMM teleurgesteld.
Ik vond deze dit keer de mooiste. Jij ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dachten even dat Feyenoord niet zo slecht was
lol
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV en ajax zijn lachwekkend
Feyenoord kan gewoon kampioen worden is mijn voorspelling
wie is het hier niet mee eens?
Die blunder heb ik gemist, ga ik zo teruglezen. In de SC neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanwege z’n blunder van vanmiddag?
Heerenveen oh Heerenveen. Nu in de grauwe middelmaat, zes jaar terug nog een seizoen leuk geweest met Ron Jans.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel het voor jezelf moeilijk maken door Kalou rood aan te naaien
Nee in NWS. Daarom was het ook zo ontzettend fantastisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die blunder heb ik gemist, ga ik zo teruglezen. In de SC neem ik aan.
Ik geef het geen aandacht meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond deze dit keer de mooiste. Jij ook?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |