quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De eerste 4 keer was het ook al niet grappig
Romano Denneboomquote:
Dit jaar had Nederland toch zo goed kunnen scoren hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef Adames het volgende:
in de armoedigste jaren van de eredivisie sturen we hopelijk twee ploegen de CL in
Lozano, Bergwijn en Malen is wel pace genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef BadderHaring het volgende:
Haal de Jong er maar uit voor Malen nu.
Allemaal de schuld van gio en tenhag!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar had Nederland toch zo goed kunnen scoren hè![]()
KutAZ en kutFeyenoord.
Het wordt steeds meer een race tussen twee paarden. De rest ligt mijlenver achter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef Adames het volgende:
in de armoedigste jaren van de eredivisie sturen we hopelijk twee ploegen de CL in
Maar AZ speelt zo leuk en heeft in twee wedstrijden negen keer gescoord, JR. Snap dat dan :S.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutAZ en kutFeyenoord.
Ajax is al door merk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutAZ en kutFeyenoord.
Italie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Op welk woonwagenkamp is die Angelino verwerkt?²
Feyenoord kan niet eens bij de moeder van Onlogisch scoren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutAZ en kutFeyenoord.
Rutger Wormquote:
Nee, maar ik denk ik doe een paar smileys met Z, dat moet een leuk effect geven. Of zo.quote:
Vitesse had ook best door kunnen gaan. Hoewel die niks te verwijten valt natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KutAZ en kutFeyenoord.
verwerktquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Op welk woonwagenkamp is die Angelino verwerkt?²
Ziedend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Platinumgoat het volgende:
Nou gefeliciteerd psv'ers.
BATE kan er wel echt enorm weinig van, maarja CL = CL.
Walgelijk dat die hype weer gaat leven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar AZ speelt zo leuk en heeft in twee wedstrijden negen keer gescoord, JR. Snap dat dan :S.
Money.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
PSV gaat 4de worden in de CL poule. Kwalificeren vòor Jan Kut genot.
Ik zag hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ik doe een paar smileys met Z, dat moet een leuk effect geven. Of zo.
Je bent wel erg mad vanavond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
PSV gaat 4de worden in de CL poule. Kwalificeren vòor Jan Kut genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |