Z VAN ZORROquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:17 schreef Zorro het volgende:
Volgende week na de uitschakeling: "Ja we hebben het daar laten liggen, kansen genoeg maar we maken ze niet af"
O, nou bedankt, daar gaat mijn verhaal.
NOU EN!![]()
![]()
Ramon Zomer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Spreek dat maar eens 10 keer achter elkaar uit .
Charles Kazlauskas
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijnquote:
Cocu ligt er over drie maanden uit in Turkije.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijn![]()
Maar het contrast met Cocu is natuurlijk immens.
Ik hoor Van Bommel de trainer graag praten. Rome is niet in een dag gebouwd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo fan zou zijn![]()
Maar het contrast met Cocu is natuurlijk immens.
Strak in het hoekje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Mooie goal van een overschatte speler.²
Met 5 miljoen euro in de tas, niks mis meequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu ligt er over drie maanden uit in Turkije.
Die verdwijnt stilletjes in de vergetelheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cocu ligt er over drie maanden uit in Turkije.
Het Frank de Boer traject.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die verdwijnt stilletjes in de vergetelheid.
Peter Wisgerhof.quote:
Zal als analist ook niet zo boeiend zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die verdwijnt stilletjes in de vergetelheid.
De eerste 4 keer was het ook al niet grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
Die witrussen hebben het geprobeerd maar het mocht niet bate
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk spelertje, maar het is geen Ziyech.quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De eerste 4 keer was het ook al niet grappig
Romano Denneboomquote:
Dit jaar had Nederland toch zo goed kunnen scoren hèquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef Adames het volgende:
in de armoedigste jaren van de eredivisie sturen we hopelijk twee ploegen de CL in
Lozano, Bergwijn en Malen is wel pace genot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:20 schreef BadderHaring het volgende:
Haal de Jong er maar uit voor Malen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |