die was echt cringequote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Inmiddels ben ik overleden'' billboardgenot.
Prijsjes winnen met Philips en Helmondaidsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zuid-West Brabant > Bourgondisch. Jij hebt het over Oost-Brabant, something else, different cook.
Ik ben heel cynisch over Nationale Collecteacties, mag je best weten.quote:
PSV mist een type Patrick Pothuizen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV mist een type Maximiliano Romero
Toen Serieus Request in Leeuwarden was heb ik de hele stad geboycot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik ben heel cynisch over Nationale Collecteacties, mag je best weten.
Das Oost-Brabant he ouwe pik. Zuid-West is wijn zuipen, bier zuipen, eten etc etcquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Prijsjes winnen met Philips en Helmondaids
zo hé!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maikel Renfurmquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
PSV mist een type Patrick Pothuizen.
Het schijnt dat ze in andere regio's op de wereld ook eten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Das Oost-Brabant he ouwe pik. Zuid-West is wijn zuipen, bier zuipen, eten etc etc
Of die Maarten laatst.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb Maarten zijn pizza vergiftigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen Serieus Request in Leeuwarden was heb ik de hele stad geboycot.
Jack de Gier.quote:
Ik heb een prikkelende bijdrage geleverd in de topics daarvoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |