Sorry, als ik je username zie staan scroll ik altijd door.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit grapje heb ik net al gemaakt, verzin zelf iets.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:14 schreef klaasweetalles het volgende:
wacht misschien kan ik deze straks eindelijk een keer gebruiken???
[ afbeelding ]
Het zegt alles over zijn psyche.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet vinden van die gifjes van Klaas.
Ik snap niet waarom mensen nog steeds op hem reagerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Student HAHAHAH. Hallo Rolandgod hier spreekt een Senior Marketeer. Kruip maar even onder mijn bureau voor bijles #stukjepoepz0rquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent schat ik de kans dat PSV nog gaat scoren op 69.7% in.
Zit potentie in, maar de timing kan beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
als Harvard autoriteit schat ik de kans psv gaat scoren ongeveer 22 procent...quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Is dit berekend volgens de harvard manierquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Dat ging ook niet zo goed..quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef TLC het volgende:
Het is toch ook bijna niet meer voor te stellen dat nog niet zo lang geleden Willem II en Heerenveen in de CL hebben gevoetbald![]()
Je laat hem altijd zo ver oprekken jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hahaahah! Mijn sluitspier is creatiever.²
Of Oeroeg van Hella Haasse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je haar pushen om eens de HP boeken te lezen.
Voor je het weet is ze verslaafd
Weten we dat ook weer gelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat er toch altijd een mongool moet zijn die om klaas lacht
Het is soms wel fijn om te happen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen nog steeds op hem reageren
Als economiestudent schat ik de kans op een goal voor BATE hoger in.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |