Zag er hulpeloos uit iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die defensie is ook gewoon heel matig.
Heb BTTS gepakt. Dat gaat wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap niet waarom PSV favoriet was bij de bookmakers. 1x stond op 1.70 (lol).
johquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die defensie is ook gewoon heel matig.
Als je zo lang blijft vasthouden dat je perse ex-speler moet zijn om coach te worden dan mwah.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nederlands voetbal stelt ook echt áb-só-lúút niks meer voor he.
Heb je een gameverbod?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel het enige wat ik mis nu ik niet meer kan gamen.
BTT?Squote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb BTTS gepakt. Dat gaat wel lukken denk ik.
Lekker de bal overspelen , domineren enzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als je zo lang blijft vasthouden dat je perse ex-speler moet zijn om coach te worden dan mwah.
Ben vooral mad dat mijn vriendin niet mee wil terwijl ik mij wel eens opoffer voor een kut film.quote:
Gisteren ja in VI bij de toto.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap niet waarom PSV favoriet was bij de bookmakers. 1x stond op 1.70 (lol).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |