zeker een ajaxciedquote:
Limburg beschouw ik ook niet als Nederland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik!
Juich voor alle Nederlandse teams behalve Roda.
Mensen die dan juichen voor Verstappen lolquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Limburg beschouw ik ook niet als Nederland.
Vriendquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een achterlijke mongool die Luuk de Jong
Misschien kunnen jullie Fonsie Groenendijk inhuren om de befaamde woorden te zeggen: "We hebben een VAR-gevoelig ploegje"quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:20 schreef spapaars het volgende:
Vorig seizoen heeft Luuk zo menig strafschop versiert op de nederlanse velden.
En een gewelddadige vader apologeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die dan juichen voor Verstappen lol
Zelfingenomen kwalletje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen die dan juichen voor Verstappen lol
Niks mis met een paar goeie klappen als ze niet luisterenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En een gewelddadige vader apologeten.
Jos had laatst een relatie met familie van mij (lol).quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En een gewelddadige vader apologeten.
Ons voetbal is achterhaald joh. Geen land speelt zo laf, nooit de bal aanspelen met een man in de rug, nooit direct penetreren in de diepte, altijd ballen terug of breed. Vroeger kon het nog wel, omdat het trager was kwam je toen desondanks toch wel weg met voorspelbaarheid. Nu niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:19 schreef -XOR- het volgende:
![]()
Het nederlands voetbal in een actie samengevat: volkomen incapabel.
Heb ik met NAC. Jij schijt op NAC ik schijt op NAC we schijten allemaal op NAC jalalalalaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 21:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik!
Juich voor alle Nederlandse teams behalve Roda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |