abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181355082
Topic geopend naar aanleiding van meerdere discussies die ik verspreid over het forum las.

Ik vraag me af waar mensen precies last van hebben. Het is niet alsof je acute longkanker krijgt als je 2 seconden sigarettenrook ruikt. Sowieso, roken is al bijna overal verbannen. Cafe's, restaurants en andere openbare gelegenheden. Als het aan bepaalde mensen ligt mag je niet eens meer op straat roken "want ik heb er zo'n last van boehoe".

Ik steek nog een Van Nelle zwaar op.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:26:55 #2
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_181355114
Succes met je kanker
pi_181355125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Succes met je kanker
thanks
pi_181355162
Goede vraag. Ook toen ik niet rookte vond ik het nou niet echt storend, af en toe best lekker ruiken zelfs. En tenzij iemand het van 10cm afstand in de gezicht blaast zit er echt nog wel genoeg zuurstof om je heen om niet zo overdreven te hoeven reageren.

Zou wat worden als iedereen panisch zou worden van elke geur die hem of haar niet aanstaat. Geen snackbar meer waar je de friet buiten al ruikt, geen aftershaves meer, verboden te schijten op openbaar toilet want de persoon na je kan het niet harden, geen dikke zwetende mensen meer in het openbaar, verboden honden te houden die naar hond ruiken.

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 20:31:43 ]
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:30:12 #5
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_181355194
Nederlanders zou nou eenmaal een zeikvolk
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:35:56 #6
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_181355345
Het is toch behoorlijk irritant als je door de rook naar binnen moet lopen omdat een roker perse vlak voor de deur wil staan roken.
Zijnook genoeg mensen die last van de rook hebben als gevolg van astma.
Where's my fear???
pi_181355354
Tijdens eten is het goor. Bederft je smaakpupillen.
pi_181355373
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:29 schreef Silven het volgende:
Goede vraag. Ook toen ik niet rookte vond ik het nou niet echt storend, af en toe best lekker ruiken zelfs. En tenzij iemand het van 10cm afstand in de gezicht blaast zit er echt nog wel genoeg zuurstof om je heen om niet zo overdreven te hoeven reageren.

Zou wat worden als iedereen panisch zou worden van elke geur die hem of haar niet aanstaat. Geen snackbar meer waar je de friet buiten al ruikt, geen aftershaves meer, verboden te schijten op openbaar toilet want de persoon na je kan het niet harden, geen dikke zwetende mensen meer in het openbaar, verboden honden te houden die naar hond ruiken.
Eens.

Toen ik als 7-jarige jongen op bezoek kwam bij mijn opa in het verzorgingstehuis vond ik zijn sjekkies heerlijk ruiken. Ik vind tabak nog steeds een lekkere geur.
pi_181355388
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:30 schreef Rodgrod het volgende:
Waarheid als een koe.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:41:54 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181355488
Mijn opa rookte ook als een ketter. Hij was net een stoomlocomotief. Maar hij rookte alleen sigaren. Ik vond die sigarenrook als kind wel lekker ruiken.

Ik ben zelf begonnen met sigaretten en shag roken toen ik 14 was, en ben eind vorig jaar toen ik 28 was er mee gestopt.

Ik rookte ook altijd Van Nelle. Niet de zware maar halfzware.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_181355541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn opa rookte ook als een ketter. Hij was net een stoomlocomotief. Maar hij rookte alleen sigaren. Ik vond die sigarenrook als kind wel lekker ruiken.

Ik ben zelf begonnen met sigaretten en shag roken toen ik 14 was, en ben eind vorig jaar toen ik 28 was er mee gestopt.

Ik rookte ook altijd Van Nelle. Niet de zware maar halfzware.
Top kameraad.

Ik blijf doorroken totdat ik doodval. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen.
pi_181355590
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:25 schreef -Ondskapt- het volgende:
Ik vraag me af waar mensen precies last van hebben.
Ik zal serieus antwoorden, ondanks KLB.

Wanneer iemand in mijn buurt* rookt krijg ik, afhankelijk van afstand en hoeveelheid, last van hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en een soort blokkade in mijn luchtpijp waardoor ik moeilijker kan ademen.

"Ja maar Drxx, daar kun je echt nooit zoveel last van hebben. Stel je niet zo aan."

Ja, wel dus. Ben ook bij meerdere doktoren geweest en het verhaal is altijd hetzelfde: Heb hypergevoelige zintuigen of zo. Met geluid heb ik hetzelfde probleem. En daarom walg ik van sigaretten/joints (en lawaai).

*In mijn buurt is relatief. De buurman twee verdiepingen onder mij rookt bijvoorbeeld soms in het trappenhuis en soms op het balkon. In het trappenhuis blijft de geur hangen, en op het balkon kruipt het via het slaapkamerraam naar binnen.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:47:32 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181355620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:44 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Top kameraad.

Ik blijf doorroken totdat ik doodval. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen.
Eigen keuze toch?

Ik snap niet waarom mensen daar over moeten zeiken.
In de flat waar ik woon zijn er een paar kettingrokende opaatjes en omaatjes die makkelijk over de 70 en 80 jaar zijn.
pi_181355706
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
Eigen keuze toch?
Anderen kunnen er wel last van hebben.

quote:
In de flat waar ik woon zijn er een paar kettingrokende opaatjes
Voor die koempels die de mijnen overleefd hebben maakt een sigaretje meer of minder ook niet veel meer uit.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 20:55:24 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_181355869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Voor die koempels die de mijnen overleefd hebben maakt een sigaretje meer of minder ook niet veel meer uit.
Geweldige reactie, jij bent vandaag mijn favoriete user.
Er mag wel wat meer waardering komen voor de oude mijnwerkers in het land.
pi_181355947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:50 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Anderen kunnen er wel last van hebben.

[..]

Anderen kunnen overal wel last van hebben. Zo hebben ze hier in de wijk bijvoorbeeld veel last van moslims en werkelozen. Kan moeilijk alles en iedereen gaan verbieden he?
pi_181355976
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:46 schreef Drxx het volgende:

[..]

Wanneer iemand in mijn buurt* rookt krijg ik, afhankelijk van afstand en hoeveelheid, last van hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en een soort blokkade in mijn luchtpijp waardoor ik moeilijker kan ademen.

"Ja maar Drxx, daar kun je echt nooit zoveel last van hebben. Stel je niet zo aan."

Ja, wel dus. Ben ook bij meerdere doktoren geweest en het verhaal is altijd hetzelfde: Heb hypergevoelige zintuigen of zo. Met geluid heb ik hetzelfde probleem. En daarom walg ik van sigaretten/joints (en lawaai).

*In mijn buurt is relatief. De buurman twee verdiepingen onder mij rookt bijvoorbeeld soms in het trappenhuis en soms op het balkon. In het trappenhuis blijft de geur hangen, en op het balkon kruipt het via het slaapkamerraam naar binnen.
Dat vind ik oprecht vervelend voor je.

Ik probeer er rekening mee te houden in de zin dat ik alleen thuis rook. Ik zal bv. nooit voor de ingang van de supermarkt roken. Ben verder geen heilige.
pi_181356085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:41 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn grootvader was een verstokte pijp- en sigarenroker. De rook van sigaren en pijp vond/vind ik vaak wel aangenaam ruiken. Heb zelf ooit nog sigaren en pijp gerookt, maar ben er al vijf jaar mee gestopt.

Sigarettenrook daarentegen heb ik altijd ontzettend ranzig gevonden, zelfs toen ik zelf nog wel eens een sigaar of pijp opstak. :r Als er op een terras vlak naast bij iemand een peuk doet branden en die vuiligheid in mijn gezicht blaast... bah, ontzettend irritant! :X
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_181356132
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Er mag wel wat meer waardering komen voor de oude mijnwerkers in het land.
Amen to that. Het is sowieso schandalig hoe Nederland met de mijnstreek omgegaan is, toen de mijnen sloten. Heel erg.

Ik heb ook niet het idee dat er veel geleerd wordt van het verleden. (zie bijvoorbeeld situatie met gasboring in Groningen)
pi_181356171
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:58 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht vervelend voor je.

Ik probeer er rekening mee te houden in de zin dat ik alleen thuis rook. Ik zal bv. nooit voor de ingang van de supermarkt roken. Ben verder geen heilige.
Dank je :) Ik verwacht ook helemaal geen special treatment of zo, ik weet dat ik gewoon pech heb. Ben allang blij dat op veel openbare plekken het verboden is :P

Maar het zou wel fijn zijn als mensen niet bij tramhaltes gingen roken, aangezien je daar nergens heen kunt om het te vermijden. Terwijl andersom iemand ervoor of erna kan roken.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:04:53 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_181356194
Het stinkt, dat is het probleem.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_181356209
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:57 schreef Silven het volgende:

[..]

Anderen kunnen overal wel last van hebben.
Aan sommige dingen is makkelijker iets te doen, dan aan andere dingen.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2018 21:05:31 ]
pi_181356276
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dank je :) Ik verwacht ook helemaal geen special treatment of zo, ik weet dat ik gewoon pech heb. Ben allang blij dat op veel openbare plekken het verboden is :P

Maar het zou wel fijn zijn als mensen niet bij tramhaltes gingen roken, aangezien je daar nergens heen kunt om het te vermijden.
Ik ga overigens ook nooit in een beperkte ruimte met andere mensen staan roken, pak dan gewoon wat afstand en kijk hoe de wind staat dat het niet richting mensen waait. Oo terras is t soms lastig maar dan zoek ik een tafeltje uit ver van mensen die aan het eten zijn en in de buurt van mensen die ook roken. Wel jammer dat rokers als ik die conciderate zijn alsnog op de aso-hoop gaan en straks de dupe zijn van algehele verboden overal.
pi_181356338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Aan sommige dingen is makkelijker iets te doen, dan aan andere dingen.
Moslims en werkelozen uitzetten is ook niet supermakkelijk hoor. Maar misschien wel makkelijker dan roken volledig uitbannen ja.
  dinsdag 21 augustus 2018 @ 21:23:10 #25
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181356910
Roken :')
Nicotine verslaafd zijn :')
Vrijwillig kanker willen :')
En er dan ook nog dik voor betalen :')
Deze TS :')
#KICKOUTZP
pi_181356939
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:23 schreef wollah het volgende:
Roken :')
Nicotine verslaafd zijn :')
Vrijwillig kanker willen :')
En er dan ook nog dik voor betalen :')
Deze TS :')
_O-
pi_181358529
Dit topic veroorzaakt kanker ben ik bang.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_181358596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef JeMoeder het volgende:
Het stinkt, dat is het probleem.
Dit dus. Maar ts zit alleen maar te tandhakken naar z'n volgende sjekkie.
pi_181360725
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:08 schreef Silven het volgende:

[..]

Moslims en werkelozen uitzetten is ook niet supermakkelijk hoor. Maar misschien wel makkelijker dan roken volledig uitbannen ja.
Doei trol. :W
pi_181361265
Goed topic. Als het mag kun je hooguit een beroep doen op fatsoen. Ik heb regelmatig op terrassen oid behoorlijk last van de onzin die ik mensen hoor praten. Ik kan dan hooguit op fatsoensgronden ze vragen zachter te praten. Hetzelfde geldt voor roken in het openbaar.
  Moderator dinsdag 21 augustus 2018 @ 23:26:10 #31
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181361306
Geen sigaren roken op een terras :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_181362499
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:07 schreef Silven het volgende:

[..]

Ik ga overigens ook nooit in een beperkte ruimte met andere mensen staan roken, pak dan gewoon wat afstand en kijk hoe de wind staat dat het niet richting mensen waait. Oo terras is t soms lastig maar dan zoek ik een tafeltje uit ver van mensen die aan het eten zijn en in de buurt van mensen die ook roken.
Iedere vorm van attent zijn is een prachtig gebaar, heel veel mensen hebben namelijk gewoon dikke schijt. En het is natuurlijk ook niet altijd mogelijk om met iedereen rekening te houden. Op straat bijvoorbeeld hoeft de wind maar even verkeerd te staan en ik zie dubbel, niks aan te doen. Maar mijn eerdere voorbeeld van een tramhalte bijvoorbeeld; stel het roken gewoon even uit denk ik dan.

quote:
Wel jammer dat rokers als ik die conciderate zijn alsnog op de aso-hoop gaan en straks de dupe zijn van algehele verboden overal.
Ye, iedereen op één hoop gooien, ongeacht het onderwerp van discussie, zijn wij mensen heel goed in. En dat is vervelend. Ik moet wel zeggen dat het me verbaasd heeft hoe erg het roken gedemoniseerd wordt hedendaags. Ik zou zelfs bijna denken dat mensen het liever verborgen houden dat het rokers zijn :P

[rant]
Nu bijvoorbeeld ook zo'n leuke situatie. Ik probeer al anderhalf uur of zo te slapen maar iemand (of iemanden) rookt ergens. Ik woon in heel druk appartementencomplex, en de dikke walm maakt mij gewoon kotsmisselijk. Dus ben nu noodgedwongen opgestaan. Maar ja, het is zijn/haar woning, dus ik kan daar ook niet veel over zeggen. Ja, graag niet 's nachts roken I guess? Maar de één rookt 's nachts, de ander kookt 's nachts en de ander fapt 's nachts, zijn naar mijn weten geen regels voor.

Het trekt nu eindelijk een beetje weg na ruim anderhalf uur. Zolang blijft die geur dus hangen van buiten :(
[/rant]
  woensdag 22 augustus 2018 @ 00:47:07 #33
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_181362587
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:39 schreef Drxx het volgende:

[..]

Iedere vorm van attent zijn is een prachtig gebaar, heel veel mensen hebben namelijk gewoon dikke schijt. En het is natuurlijk ook niet altijd mogelijk om met iedereen rekening te houden. Op straat bijvoorbeeld hoeft de wind maar even verkeerd te staan en ik zie dubbel, niks aan te doen. Maar mijn eerdere voorbeeld van een tramhalte bijvoorbeeld; stel het roken gewoon even uit denk ik dan.

[..]

Ye, iedereen op één hoop gooien, ongeacht het onderwerp van discussie, zijn wij mensen heel goed in. En dat is vervelend. Ik moet wel zeggen dat het me verbaasd heeft hoe erg het roken gedemoniseerd wordt hedendaags. Ik zou zelfs bijna denken dat mensen het liever verborgen houden dat het rokers zijn :P

[rant]
Nu bijvoorbeeld ook zo'n leuke situatie. Ik probeer al anderhalf uur of zo te slapen maar iemand (of iemanden) rookt ergens. Ik woon in heel druk appartementencomplex, en de dikke walm maakt mij gewoon kotsmisselijk. Dus ben nu noodgedwongen opgestaan. Maar ja, het is zijn/haar woning, dus ik kan daar ook niet veel over zeggen. Ja, graag niet 's nachts roken I guess? Maar de één rookt 's nachts, de ander kookt 's nachts en de ander fapt 's nachts, zijn naar mijn weten geen regels voor.

Het trekt nu eindelijk een beetje weg na ruim anderhalf uur. Zolang blijft die geur dus hangen van buiten :(
[/rant]

Je zou haast nog eerder toegeven dat je op wilders zou stemmen :')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  woensdag 22 augustus 2018 @ 01:31:51 #34
224960 highender
Travellin' Light
pi_181363018
quote:

[..]

Dat is vervelend, ik ervaar - op het moeilijker ademen na - hetzelfde met veel parfums, deo's en luchtverfrissers.
pi_181363187
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:29 schreef Silven het volgende:

Poepgeur is niet schadelijk, zweetgeur is niet schadelijk, hondgeur is niet schadelijk. Dus hou je domme waffel gewoon zeg
pi_181364102
Zeker heb ik daar last van ja. Die supersmerige gore stinkende sigarettenmeur. Fokking asociaal is dat.

Kijk, het maakt mij geen reet uit of je rookt. Echt, al steek je tien peuken tegelijk in je smoel, boeien. Maar je hoeft mij er toch niet mee lastig te vallen? Zit ik bijvoorbeeld buiten op een terras van een restaurant lekker te eten, steekt er vlak naast of achter mij iemand een peuk op en zit ik in die gore walm. Extreem onsmakelijk vind ik dat en het stoort me gigantisch bij mijn eten. Regelmatig ga ik dan ergens anders zitten.

Tip voor restauranthouders: ook buiten heeft het zin om een rokers/nietrokers gedeelte aan te brengen.

"Ja maar je hebt er toch geen last van? Je steltje aan. Wat maakt dat nou uit, af en toe even die rooklucht."

Ja goed. Zal ik als jij buiten zit te eten, vlak naast je even gigantisch gaan zitten schijten waardoor jij in de stank zit? Stel je niet aan, wat maakt dat nou uit, heb je toch geen last van, enz.

Fuck rook. Dat iemand rookt moet hij zelf weten maar val een ander niet lastig met je gore gewoontes.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 06:19:13 #37
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_181364252
UCHE UCHE UCHE

Sorry TS wil je misschien ff ergens anders gaan staan?
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_181365232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 20:30 schreef Rodgrod het volgende:
:r _O_

Vies zeikend kutvolkje met een ikke ikke ikke mentaliteit dat bij het minst of geringste beetje last begint te klagen en zeuren omdat ze een ander niks gunnen.

Van die gefrustreerde vinexwijk types
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:09:31 #39
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_181365433
Gewoon optiefen met die scheitrook.
Je eigen gezondheid verneuken en dan ook nog een ander tot last zijn.
Als ik binnen zit te eten in een eetgelegenheid en dan nog de rook ruik, dat van rokende mensen op het terras naar binnen dringt: :(
Helaas ben ik wat gevoelig voor die smerige rook, dus ruik ik het meestal als eerste van het gezelschap.
Heb ik niet voor gekozen.
Nederland is inderdaad een zeikvolk en de mensen gunnen een ander tegenwoordig niet veel meer.
Rokers gebruiken dit als hun standaard verdedigingsargument, want ze worden altijd maar 'onterecht aangevallen'. :')
Oprotten met die rook!

Bijna niets zo kansloos als een groepje mensen dat in een speciale rookruimte zit, dat blauw van de rook staat.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_181365441
Het is niet dat ik er last van heb, ik vind het gewoon stinken.
Maar als ik in de open lucht sta en iemand naast me steekt een peuk op ga ik daar niks van zeggen. Sigaar is wat anders, maar dan loop ik gewoon ergens heen waar ik er geen last van heb :P
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:10:39 #41
479315 SuperNeger
pi_181365448
quote:

[..]

Top kameraad.

Wauw wat ben jij cool! :D :D :D
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_181365783
Roken in het openbaar moet gewoon verboden worden, simpel.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:43:38 #43
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_181365968
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 00:39 schreef Drxx het volgende:

[..]

[/rant][/sub]
Inderdaad, net voor ze instappen nog aan hun sjekkie liggen trekken alsof hun leven er van afhangt om dan stinkend de besloten ruimte van de trein te betreden. Waarom kan dat echt niet wachten?
  woensdag 22 augustus 2018 @ 09:45:01 #44
479315 SuperNeger
pi_181366003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:34 schreef Sicstus het volgende:
Roken in het openbaar moet gewoon verboden worden, simpel.
+1
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_181370779
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:10 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Wauw wat ben jij cool! :D :D :D
?

Bijzonder dat je denkt dat ik dit typ om cool te zijn. Ik sta er echt zo in.
pi_181370805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 04:11 schreef Kornolio het volgende:
Zeker heb ik daar last van ja. Die supersmerige gore stinkende sigarettenmeur. Fokking asociaal is dat.

Kijk, het maakt mij geen reet uit of je rookt. Echt, al steek je tien peuken tegelijk in je smoel, boeien. Maar je hoeft mij er toch niet mee lastig te vallen? Zit ik bijvoorbeeld buiten op een terras van een restaurant lekker te eten, steekt er vlak naast of achter mij iemand een peuk op en zit ik in die gore walm. Extreem onsmakelijk vind ik dat en het stoort me gigantisch bij mijn eten. Regelmatig ga ik dan ergens anders zitten.

Tip voor restauranthouders: ook buiten heeft het zin om een rokers/nietrokers gedeelte aan te brengen.

"Ja maar je hebt er toch geen last van? Je steltje aan. Wat maakt dat nou uit, af en toe even die rooklucht."

Ja goed. Zal ik als jij buiten zit te eten, vlak naast je even gigantisch gaan zitten schijten waardoor jij in de stank zit? Stel je niet aan, wat maakt dat nou uit, heb je toch geen last van, enz.

Fuck rook. Dat iemand rookt moet hij zelf weten maar val een ander niet lastig met je gore gewoontes.
Samengevat, je hebt er last van.
pi_181374554
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 13:19 schreef -Ondskapt- het volgende:

Samengevat, je hebt er last van.
Correct.

quote:

OK, dat mag. Ik vind het onbegrijpelijk waarom iemand dat zou willen (zeker als je er over nadenkt wat het doet met je lichaam en gezondheid) maar hey, we leven in een vrij land. Jij wel roken, ik niet roken, en zolang we elkaar niet lastig vallen is iedereen blij ^O^

Nog een serieuze vraag dan: zou jij je kind aanbevelen om te gaan roken?
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
pi_181375036
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:04 schreef Kornolio het volgende:

[..]

Correct.

[..]

OK, dat mag. Ik vind het onbegrijpelijk waarom iemand dat zou willen (zeker als je er over nadenkt wat het doet met je lichaam en gezondheid) maar hey, we leven in een vrij land. Jij wel roken, ik niet roken, en zolang we elkaar niet lastig vallen is iedereen blij ^O^

Nog een serieuze vraag dan: zou jij je kind aanbevelen om te gaan roken?
Dan zijn we het daar in ieder geval over eens.

Ik zal nooit kinderen krijgen maar mochten ze besluiten te gaan roken is dat helemaal hun eigen keuze.
pi_181376980
quote:

[..]

Eigen keuze toch?

Ik snap niet waarom mensen daar over moeten zeiken.
In de flat waar ik woon zijn er een paar kettingrokende opaatjes en omaatjes die makkelijk over de 70 en 80 jaar zijn.
Tja, ik ken ook mensen die altijd te hard rijden en nooit een gordel dragen en desondanks nooit een ongeluk gehad hebben. Mag je daaruit opmaken dat gordels en maximumsnelheden nergens voor nodig zijn?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_181376999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 08:48 schreef smeerpijp. het volgende:

[..]

:r _O_

Vies zeikend kutvolkje met een ikke ikke ikke mentaliteit dat bij het minst of geringste beetje last begint te klagen en zeuren omdat ze een ander niks gunnen.

Van die gefrustreerde vinexwijk types
Gast er is niets minder ikke ikke dan andere mensen lastig vallen met je kankerstokje. :')
  woensdag 22 augustus 2018 @ 18:31:50 #51
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_181377079
Dus mensen met een sterk reukvermogen klagen over rokers en ex rookers de rest van de mensen "Follow the herd"
pi_181377895
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:31 schreef Drogonno het volgende:
Dus mensen met een sterk reukvermogen klagen over rokers en ex rookers de rest van de mensen "Follow the herd"
Geen idee wat je precies probeert te zeggen.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:09:51 #53
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181377959
quote:
rookers :')
#KICKOUTZP
pi_181378627
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:09 schreef wollah het volgende:

[..]

Bootschappen :')
  woensdag 22 augustus 2018 @ 19:47:47 #55
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181379134
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:31 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Bootschappen :')
happen :')
#KICKOUTZP
pi_181379196
quote:

[..]

:')____________
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181379223
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:09 schreef wollah het volgende:

[..]

Kout :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_181380456
dat is omdat mensen graag bij de groep willen horen die "gezonder" is dan de andere. Kuddedrang. Zwakte. Helemaal als ze dan tegen iemand kunnen ageren die niet bij "hun" groep hoort.
pi_181380518
Valse dualiteiten voorgeschoteld door de Bankers en social engineers die het fijn vinden om het idee te hebben controle en macht te hebben over anderen.
pi_181380570
Nou ik ruik het ook duidelijk, wanneer je sigarettenrook niet ruikt ben je eerder comateus :') Mij boeit het verder geen flikker, laat mensen maar gewoon hun ding doen, maar doen alsof alleen heel scherpe neuzen het ruiken :')!!
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:36:26 #61
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380638
quote:

[..]

:')
#KICKOUTZP
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:36:48 #62
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380648
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou ik ruik het ook duidelijk, wanneer je sigarettenrook niet ruikt ben je eerder comateus :') Mij boeit het verder geen flikker, laat mensen maar gewoon hun ding doen, maar doen alsof alleen heel scherpe neuzen het ruiken :')!!
Je loopt zoals gewoonlijk weer met je domheid te koop.
#KICKOUTZP
pi_181380682
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:36 schreef wollah het volgende:

[..]

Je loopt zoals gewoonlijk weer met je domheid te koop.
Onderontwikkelde gespot :') Geen rook kunnen ruiken :')
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:42:11 #64
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:37 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Onderontwikkelde gespot :') Geen rook kunnen ruiken :')
Nee juist niet maar je trapt weer een geweldige open deur in

Man man man
#KICKOUTZP
pi_181380847
Het is gratis kanker, net als benzinegassen overigens.
pi_181380848
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee juist niet maar je trapt weer een geweldige open deur in

Man man man
Leg uit
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:42:50 #67
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380859
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef rareziekte het volgende:
Het is gratis kanker, net als benzinegassen overigens.
Het is juist dure kanker. Zo’n 6 euro per dag
#KICKOUTZP
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:43:03 #68
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380867
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Leg uit
Omdat iedereen dat al lang weet.
#KICKOUTZP
pi_181380896
quote:
10s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:43 schreef wollah het volgende:

[..]

Omdat iedereen dat al lang weet.
Ik zie meerdere mensen het tegendeel bepleiten...
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:44:30 #70
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik zie meerdere mensen het tegendeel bepleiten...
Je moet ook niet reageren op domme mensen
#KICKOUTZP
pi_181380941
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:44 schreef wollah het volgende:

[..]

Je moet ook niet reageren op domme mensen
Maar ik heb een hekel aan domme mensen...
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:45:31 #72
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181380959
quote:
9s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar ik heb een hekel aan domme mensen...
Hebben we dat in elk geval gemeen
#KICKOUTZP
pi_181381066
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb een zeer scherpe neus ondanks dat ik rook. Het punt is dat ik het niet als last ervaar, waar anderen enorme last van rooklucht hebben. Dat vond ik overigens al voordat ik ging roken. Ik heb het altijd lekker vinden ruiken.
pi_181381125
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:48 schreef -Ondskapt- het volgende:

[..]

Ik heb een zeer scherpe neus ondanks dat ik rook. Het punt is dat ik het niet als last ervaar, waar anderen enorme last van rooklucht hebben. Dat vond ik overigens al voordat ik ging roken. Ik heb het altijd lekker vinden ruiken.
Ligt ook wel een beetje aan de situatie, als ik de longen uit m'n lijf gefietst heb om weer eens enigszins op tijd op werk te zijn 's ochtends heb ik een schurfthekel aan rooklucht als ik arriveer. Maar in de kroeg vind ik het ook wel wat hebben.

Maar ik rook dan zelf ook wel sporadisch een peukje, dus dat scheelt misschien.
pi_181381210
Zojuist tijdens het hardlopen kruiste ik weer zo'n smeerlap. Moest er bijna van kotsen :r
  woensdag 22 augustus 2018 @ 20:54:45 #76
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181381312
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
Zojuist tijdens het hardlopen kruiste ik weer zo'n smeerlap. Moest er bijna van kotsen :r
190 kilo wegen en dan gaan hardlopen :') goed verzonnen weer
#KICKOUTZP
pi_181381436
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:54 schreef wollah het volgende:

[..]

190 kilo wegen en dan gaan hardlopen :') goed verzonnen weer
Denken dat ik je moeder ben. Mongooltje :')

Ga er maar van uit dat ik een stuk fitter ben dan jij.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:04:45 #78
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181381796
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:57 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Denken dat ik je moeder ben. Mongooltje :')

Ga er maar van uit dat ik een stuk fitter ben dan jij.
De hele dag FOK!ken wordt je echt fit van ja.
Jij weegt sws meer dan 150 kilo.
#KICKOUTZP
pi_181382076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:04 schreef wollah het volgende:

[..]

De hele dag FOK!ken wordt je echt fit van ja.
Jij weegt sws meer dan 150 kilo.
Denk niet dat iemand van 150 kg marathons loopt.
  woensdag 22 augustus 2018 @ 21:14:06 #80
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_181382103
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:13 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Denk niet dat iemand van 150 kg marathons loopt.
Bedankt voor de bevestiging.
#KICKOUTZP
pi_181382236
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 21:14 schreef wollah het volgende:

[..]

Bedankt voor de bevestiging.
Ga je begeleider vervelen debiel.
pi_181383158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:52 schreef spiritusbus het volgende:
ach meid moet je een teiltje. Die verschrikkelijke rokers toch.
pi_181384853
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:36 schreef wollah het volgende:

[..]

:')
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 19:49 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

:')____________
Vertel, wat is er zo grappig volgens jullie?
pi_181385553
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:42 schreef wollah het volgende:

[..]

Het is juist dure kanker. Zo’n 6 euro per dag
Kan duurder.
pi_181393426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 18:27 schreef Fox. het volgende:

[..]

Gast er is niets minder ikke ikke dan andere mensen lastig vallen met je kankerstokje. :')
Ik rook niet
pi_181393491
quote:
wat?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_181393524
Stel dat vandaag niemand zou roken, en dan op een dag enkelen daarmee zouden beginnen. Ik ben zeker dat iedereen die geur dan zo ranzig als de pest zou vinden, en het onaanvaardbaar zou vinden in de nabijheid van anderen te roken, zelfs in de open lucht.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_181394777
De rest van de dag snotterig en minstens twee dagen vlekken in mijn gezicht en jeuk aan armen en benen omdat het mijn eczeem activeert. Daar is echt niet veel voor nodig helaas.
pi_181396504
Ik rook zelf sigaretten dus ik heb er niet zoveel last van, maar ik vind de geur van shag dan wel weer onwijs smerig. Zelfde trouwens als iemand in een volle trein gaat zitten en helemaal naar rook meurt of als je de deur van een kleine studentenkamer opentrekt en in je gezicht geslagen wordt door de geur van rook. Dus ik snap het wel. Roken is voor mij een soort van verkapte manier om met stress te dealen, maar ik ga daar geen andere mensen mee lastig vallen.
i still see your shadows in my room
pi_181396645
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 11:46 schreef Alfje het volgende:
De rest van de dag snotterig en minstens twee dagen vlekken in mijn gezicht en jeuk aan armen en benen omdat het mijn eczeem activeert. Daar is echt niet veel voor nodig helaas.
Gadverdamme, eczeem :r . Klagen over rokers terwijl je zelf andere lastig valt met je snotneus, vlekkengezicht en eczeem :')
  donderdag 23 augustus 2018 @ 13:15:13 #91
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_181396832
Het gaat ontzettend in je kleding zitten, dus als je naast iemand zit die heeft gerookt dan ruik je die lucht constant :r
pi_181401933
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 22:20 schreef Drxx het volgende:

[..]

[..]

Vertel, wat is er zo grappig volgens jullie?
Dat je schromelijk overdrijft. En dat je er last van hebt zal mij een rotzorg wezen. Ik heb last van achterlijke gelovigen op straat. Mijn probleem.
pi_181402028
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:52 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dat je schromelijk overdrijft.
Dat doe ik niet, ik schreef letterlijk op wat ik dagelijks ervaar. Dat jij het niet wil geloven is jouw keuze. En als je begrijpend kon lezen had je dat ook in mijn initiële post gezien:

quote:

Ja, wel dus.
quote:
En dat je er last van hebt zal mij een rotzorg wezen. Ik heb last van achterlijke gelovigen op straat. Mijn probleem.
Dat mag je gerust vinden, ik snap alleen de relevantie tot het topic niet. OP vroeg namelijk letterlijk waar mensen last van hebben van gerook, niet wat jij van gelovigen vindt.
pi_181402195
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 16:56 schreef Drxx het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, ik schreef letterlijk op wat ik dagelijks ervaar. Dat jij het niet wil geloven is jouw keuze. En als je begrijpend kon lezen had je dat ook in mijn initiële post gezien:

[..]

[..]

Dat mag je gerust vinden, ik snap alleen de relevantie tot het topic niet. OP vroeg namelijk letterlijk waar mensen last van hebben van gerook, niet wat jij van gelovigen vindt.
Ik kan je maar 1 tip geven; deal with it.

In cafés hoef je niet in de rookruimte te komen, als je op de trein staat te wachten hoef je niet bij de rookpaal te staan. Op festivals roken mensen, op straat en in de pauze op het werk op een speciale plek.

Dat jij er last van hebt is 1, 2 is overal reking mee gaan houden waar mensen last van zouden kunnen hebben. Dat is onmogelijk.
pi_181402291
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik kan je maar 1 tip geven; deal with it.

In cafés hoef je niet in de rookruimte te komen, als je op de trein staat te wachten hoef je niet bij de rookpaal te staan. Op festivals roken mensen, op straat en in de pauze op het werk op een speciale plek.

Dat jij er last van hebt is 1, 2 is overal reking mee gaan houden waar mensen last van zouden kunnen hebben. Dat is onmogelijk.
Het is wel duidelijk dat je niets hebt gelezen, maar gewoon bij de eerste de beste uitgebreide post je gal wilde spuwen. Anders was je namelijk dit tegengekomen:

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2018 21:04 schreef Drxx het volgende:

[..]

Maar het zou wel fijn zijn als mensen niet bij tramhaltes gingen roken, aangezien je daar nergens heen kunt om het te vermijden. Terwijl andersom iemand ervoor of erna kan roken.
Zoals je kunt lezen verwacht ik niks van rokers, of wie dan ook. Ik beantwoordde enkel een vraag.
pi_181402437
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:07 schreef Drxx het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat je niets hebt gelezen, maar gewoon bij de eerste de beste uitgebreide post je gal wilde spuwen. Anders was je namelijk dit tegengekomen:

[..]

Zoals je kunt lezen verwacht ik niks van rokers, of wie dan ook. Ik beantwoordde enkel een vraag.
Die ninja-edit spreekt boekdelen.

Ik heb alles gelezen, toch bedankt voor je invulling.
  donderdag 23 augustus 2018 @ 17:35:17 #97
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_181403044
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Maar als ik in de open lucht sta en iemand naast me steekt een peuk op ga ik daar niks van zeggen. Sigaar is wat anders, maar dan loop ik gewoon ergens heen waar ik er geen last van heb :P
Wel eens geroken hoe die gasten uit hun bek stinken 🤢 Een beerput is er niks bij ...
"Hoka Hey!"
pi_181403168
Lekker man een peukie of dikke sigaar tijdens het uitgaan.

Het aantal chicks dat ik heb gebald door ze een sigaret aan te bieden _O_
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 17:40:48 #99
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181403196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 09:10 schreef LurkJeRot het volgende:
Niet tegen Iwanius durven praten :')
  Moderator donderdag 23 augustus 2018 @ 17:43:27 #100
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_181403265
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2018 17:39 schreef BoneThugss het volgende:
Lekker man een peukie of dikke sigaar tijdens het uitgaan.

Het aantal chicks dat ik heb gebald door ze een sigaret aan te bieden _O_
Deze man is altijd ready _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')