Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:24 schreef Harvest89 het volgende:
Toen ik 22 was en nog in Arnhem woonde heb ik een paar dates gehad met een 42 jarige vrouw in Doetinchem.
Hele spannende en leuke ervaring. Ik zou het iedereen kunnen aanraden.
Heb haar leren kennen via een datingsite, en zij begon met mij te chatten. Dus ik heb wel geluk gehad denk ik. Normaal moet je natuurlijk meestal als man de eerste stap nemen en met unieke openingszinnen komen.
Tegenwoordig denk ik dat je het het beste via Tinder of Badoo moet proberen. Of in een kroeg waar ook veel oudere single dames komen.
Jammer dat ze daar zo boos om werd. Ik had het je graag gegund.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echt ).
We hebben een keer afgesproken (ze woonde op 2 uur rijden afstand) in een stad halverwege, maar ze werd boos toen ik opperde om ook een hotelkamer te boeken . Dus dat is helaas nooit doorgegaan.
Heb er nog steeds spijt van
Ja baalde er ook echt van. Maar volgens haar maakte ik er "iets goedkoops en plats van".quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar zo boos om werd. Ik had het je graag gegund.
30 is oud?quote:
Hardop gelachen.quote:
bij 30 weten ze net een beetje wat ze willen vanaf die leeftijd worden vrouwen pas een beetje leuk in bed johquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:48 schreef texas_p het volgende:
[..]
30 is niet oud, maar wel ouder dan ik en dat zoek ik.
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruikenquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Ik ben ook bijna 30 maar voel me totaal niet oud.
Maar daar denken die snotneuzen van 16-20 wel anders over.
Waarom werd ze boos dan? Ze gaf toch alle signalen af dat ze wou neuken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 13:28 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Inderdaad, een zogenaamd alimentatie-café.
Ik heb op mijn 18de een keer met een vrouw van 42 ge(sex)appt, had ik ontmoet via wordfeud (ja echt).
We hebben een keer afgesproken (ze woonde op 2 uur rijden afstand) in een stad halverwege, maar ze werd boos toen ik opperde om ook een hotelkamer te boeken. Dus dat is helaas nooit doorgegaan.
Heb er nog steeds spijt van
Tienermilfsquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef texas_p het volgende:
[..]
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruiken
Milfs zijn ook 30+ imoquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:16 schreef texas_p het volgende:
[..]
Misschien is het beter om het woord oud te vergeten en milf te gebruiken
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom werd ze boos dan? Ze gaf toch alle signalen af dat ze wou neuken?
Ze wou ‘meer’ dan alleen platte sex. Dat gelul van dat soort vrouwen zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.
Ik ben ook nooit een held geweest in het begrijpen van vrouwen.
Dit. Gezeik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze wou ‘meer’ dan alleen platte sex. Dat gelul van dat soort vrouwen zeg
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 14:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar door te opperen dat we "een hotelkamer konden regelen voor een paar uur" maakte ik er iets "goedkoops en plats" van.
Ik ben ook nooit een held geweest in het begrijpen van vrouwen.
waarom nou weer romantisch ? sex moet geil zijn!quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:24 schreef nanuk het volgende:
[..]
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.
Nou de precieze bewoordingen weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:24 schreef nanuk het volgende:
[..]
'Hé stuk, drink snel je koffie op dan kunnen we neuken' klinkt inderdaad niet romantisch.
Heel smoothquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:34 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Nou de precieze bewoordingen weet ik niet meer.
Maar het was in de trant van:
Volgende week gezellig dagje Nijmegen, gaan we eerst lekker wat drinken, rondje door de stad.
Hotelkamer erbij voor een paar uurtjes![]()
Daar we iedere avond elkaar sexberichtjes stuurde leek me dit niet zo'n gek idee. Vind het ook nog steeds niet superverkeerd ofzo, maar romantisch is anders idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |