Waarom niet?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:58 schreef Masterminded het volgende:
Waarom hebben we Maarten nodig om aandacht te vragen voor kanker?
Maarten is aandachtsgeil.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:58 schreef Masterminded het volgende:
Waarom hebben we Maarten nodig om aandacht te vragen voor kanker?
Zeg het 'm Wereldgozer!quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom hadden we Anne's boekje nodig om aandacht te vragen voor de holocaust?
restecpquote:Op maandag 20 augustus 2018 14:01 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar restecp, ik doe het hem niet na.
Waarom wel? Misschien kunnen we wat kanttekeningen plaatsen bij de eeuwige bezuiniging op de zorgsector in plaats van ons focussen op Maarten van der Weijden. Meer geld, meer onderzoek. Deels een overheidskwestie, deels geld inzamelen door demense. Laten we niet doen alsof Maarten van der Weijden als Jezus aan het kruis gestorven is. Richt je eerder op de krenterige kneuzen langs de sloot die applaudisseren maar stiekem geen cent doneren.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom hadden we Anne's boekje nodig om aandacht te vragen voor de holocaust?
Ja laten we ten allen tijde cynisch zijn, goede verhaal.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom wel? Misschien kunnen we wat kanttekeningen plaatsen bij de eeuwige bezuiniging op de zorgsector in plaats van ons focussen op Maarten van der Weijden. Meer geld, meer onderzoek. Deels een overheidskwestie, deels geld inzamelen door demense. Laten we niet doen alsof Maarten van der Weijden als Jezus aan het kruis gestorven is. Richt je eerder op de krenterige kneuzen langs de sloot die applaudisseren maar stiekem geen cent doneren.
Overigens doneren wij hier thuis gewoon aan kankerfondsen gr gr.
Niks cynisch, ik weiger gewoon mee te doen aan volkshysteriequote:Op maandag 20 augustus 2018 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja laten we ten allen tijde cynisch zijn, goede verhaal.
''Hé, wat een cynische reactie. Laat ik een kort antwoord teruggeven. De vuige cynische hond dat het is!''quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
''Hé, wat een cynische reactie. Laat ik een kort antwoord teruggeven. De vuige cynische hond dat het is!''
Hier thuis? Woon je nog bij je ouders?quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom wel? Misschien kunnen we wat kanttekeningen plaatsen bij de eeuwige bezuiniging op de zorgsector in plaats van ons focussen op Maarten van der Weijden. Meer geld, meer onderzoek. Deels een overheidskwestie, deels geld inzamelen door demense. Laten we niet doen alsof Maarten van der Weijden als Jezus aan het kruis gestorven is. Richt je eerder op de krenterige kneuzen langs de sloot die applaudisseren maar stiekem geen cent doneren.
Overigens doneren wij hier thuis gewoon aan kankerfondsen gr gr.
Te allen tijde*quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Te allen tijde*quote:Op maandag 20 augustus 2018 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jezus mina...... mogen er geen kritische kanttekeningen geplaatst worden bij deze un-men-show?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |