Daar was toentertijd nog niets over bekend. Dat was mijn gok op basis van t zeer karige artikel van de NOS toen.quote:
Het lijkt mij eerder een Feyenoord supporter; falen als het er op aankomt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Echte Ajax supporter die van der Weijden. Wegrennen als het lastig wordt
Ontopic:
Kneus
Nee er is de laatste uren juist heel veel gedoneerdquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:37 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
had hij net zo goed na 1 meter al kunnen stoppen
geld was toch al binnen
Dit is niet nodigquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een Feyenoord supporter; falen als het er op aankomt.
Ik vind Feyenoord zo zielig dat ik ze niet eens durf te pestenquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een Feyenoord supporter; falen als het er op aankomt.
Zeg ga JIJ eens gauw je HOL in! TROLL!quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:45 schreef vosss het volgende:
Ik stond op het punt te doneren, maar dat ga ik nu natuurlijk niet meer doen, dus gaan er kindertjes dood. En dat ben jij schuld Maarten. Je had er minstens 5 kunnen redden door gewoon door te zwemmen. Dan had ik ook gedoneerd. Denk eens aan die families van die 5 dooie kindjes Maarten. Die zitten nu in de ellende. Door jou.
Heb juist gedoneerd nadat hij gestopt is.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:45 schreef vosss het volgende:
Ik stond op het punt te doneren, maar dat ga ik nu natuurlijk niet meer doen, dus gaan er kindertjes dood. En dat ben jij schuld Maarten. Je had er minstens 5 kunnen redden door gewoon door te zwemmen. Dan had ik ook gedoneerd. Denk eens aan die families van die 5 dooie kindjes Maarten. Die zitten nu in de ellende. Door jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |