quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat enige serieuze discussie mogelijk was. Excuus.
Goh, je verbaast me. Nooit gedacht dat jij dit zou weten.quote:
Via het raam in mijn onderbroek.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:07 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Goh, je verbaast me. Nooit gedacht dat jij dit zou weten.
Weet jij toevallig ook hoe je een kamer verlaat?
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?quote:
Fout.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Via het raam in mijn onderbroek.
Dit is niet eens vergelijkbaar. Koeien zijn immers niet of nauwelijks voor reden vatbaar. Tafelmanieren daarentegen is heel andere koek.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:07 schreef wacko1976 het volgende:
probeer je een leuke lemming te maken op KLB / Koeien die slordig in de wei staan ? want dan moet je m.i. iets beter je best doen.
Als je dit serieus meent, dan vind ik je een totale neuroot en heb ik medelijden met je obsessieve blik op de wereld.
Geen idee of TS dit serieus meent, maar het klopt wel wat hij zegt. Lees de tafeletiquette er maar op na.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:07 schreef wacko1976 het volgende:
probeer je een leuke lemming te maken op KLB / Koeien die slordig in de wei staan ? want dan moet je m.i. iets beter je best doen.
Als je dit serieus meent, dan vind ik je een totale neuroot en heb ik medelijden met je obsessieve blik op de wereld.
Dat doen zij juist bij mijquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:09 schreef Vanillekwark het volgende:
Persoonlijke aanvallen om je eigen topic te laten ontsporen raad ik af, TS
Ah, zo leg ik het meestal neer als ik klaar ben, hoera!quote:
Hoe dan?quote:
Maar als je je daar in een informele setting aan stoort is dat wel vrij neurotisch hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee of TS dit serieus meent, maar het klopt wel wat hij zegt. Lees de tafeletiquette er maar op na.
Van mij mag het wel. Ik sta altijd open voor kritiek om zodoende mijzelf te kunnen verbeteren en mochten zij mij iets verwijten waar ik me niet in herken dan schud ik dat lekker van me af, ik heb hier namelijk een schild voor ontwikkeld en laat me niet zo makkelijk van mijn stuk brengen anders schep je het toch nooit ver in deze vijandige maatschappij. xxquote:Op maandag 20 augustus 2018 13:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou, dan moeten zij het ook laten okok?
Neequote:
Als je genoeg hebt gegeten, leg je je mes en vork zo neer. Dan weet de ober of de butler dat hij bij jou je bord niet opnieuw hoeft te vullen.quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Zo te zien was deze nog niet eens begonnen met eten... hoe kan je dan klaar zijn?
Echt?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan geef je aan dat je het niet lekker vond
Gekruist? Met de uiteinden rustend op het bord en de rest op tafel neem ik aan en niet gekruist op het bord?quote:Op maandag 20 augustus 2018 13:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Als je genoeg hebt gegeten, leg je je mes en vork zo neer. Dan weet de ober of de butler dat hij bij jou je bord niet opnieuw hoeft te vullen.
Als je je mes en vork gekruist neerlegt, dan zeg je hiermee dat je nog een portie wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |