abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 augustus 2018 @ 17:29:09 #301
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_181326643
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2018 17:23 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee, want ik ben het in principe wel eens met de stelling dat niet alles maar voorkomen kan worden.

Alleen binnen de hekken van een pretpark waar het vaak megadruk is en dagelijks duizenden kinderen rondrennen mogen gewoon pertinent geen onbewaakte slootjes zijn. Punt. Al is het maar om die gasten zelf te beschermen.

Zelf een poosje in de Efteling gewerkt en daar is is ook meer dan genoeg water maar alles is compleet afgeschermd of er is streng toezicht.
Ik stel me voor dat kinderen eerder op een vakantiepark zonder toezicht moet kunnen spelen dan op een pretpark. Immers, op een pretpark ben je als ouder toch expliciet en bewust bezig met het bezoeken er van terwijl je op een vakantiepark deels gewoon je leven leidt maar dan op een andere locatie dan normaal.

Als je thuis een tuin hebt dan omhein je die ook wanneer je daar je kinderen wilt laten spelen dus ik kan me zoiets ook voorstellen bij een vakantiepark. Bij een pretpark bezoek ben je toch ten alle tijde bij je 3-jarige? De laatste keer dat ik met een 3-jarige een pretpark bezocht liet ik die in ieder geval niet rondrennen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')