Ze is 19 jaar, 2 turven hoog en ze heeft een reet als een werkbank. Je moet dat referentielijstje van jou maar eens goed bekijken, is waarschijnlijk van nijlpaarden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
de standaard normen
lengte gewicht
Lekker.quote:
Ik had willen zeggenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is 19 jaar, 2 turven hoog en ze heeft een reet als een werkbank. Je moet dat referentielijstje van jou maar eens goed bekijken, is waarschijnlijk van nijlpaarden.
Nee hoor dank je wel voor het openenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef Dotteke het volgende:
Koos als je een andere titel wil roep maar hoor
Ik wil wel geezond eten, ja dan moet je gebakken aardappel met mayo eten Christel![]()
Ze hebben geen geld maar er komt dus patat hutspot en gebakken aardappelen met mayo
Bij de knakkers.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze is 19 jaar, 2 turven hoog en ze heeft een reet als een werkbank. Je moet dat referentielijstje van jou maar eens goed bekijken, is waarschijnlijk van nijlpaarden.
Gerrit weer sneaky doen, want die 3 jongens hoeven hun geld niet terug en zo probeert hij geld van hun groep naar zich toe te trekken want nu kan hij nooit iets lekkers kopen....quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:08 schreef Toweler het volgende:
Gerrit hiske en Christel aan het overhalen?
50 stuksquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:12 schreef Maria44 het volgende:
10 e per tasje vragen Chris en Hiske en inkoop 83 euro voor 500 stuks.
Vragen ze 10 euro voor 1 tasje?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:12 schreef Maria44 het volgende:
10 e per tasje vragen Chris en Hiske en inkoop 83 euro voor 500 stuks.
Dat klopt wel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vragen ze 10 euro voor 1 tasje?
Zingen? NEEEEEE.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brenda wil zich gaan toeleggen op het zingen, liever dan op de sax spelen. Brenda is hier buiten heel hard, heeft gauw een oordeel over mensen
Even duur als een pollie, wat ik ook een gotspe vind hoor.quote:
Ja his is FEBO dus datquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:15 schreef Stray_cat het volgende:
Hiske zit bomvol ideeen, maar verwacht van anderen het uit te voeren.
Ik lig nu al platquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Brenda wat ga je de groep brengen vraagt Chris,
Moeilijk zegt brende maar humor en positiviteit.
Dan heb je de belangrijkste stripfiguren niet genoemd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:17 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Heb best een hoge dunk van vrouwen,
maar wat ze in dit utopia hebben losgelaten slaat alles
Wat een luie, zeikerige, ideeloze, kinderachtige sufkutten daar
Die twee kapsters,die kreupele/chipsmonster,
Die nep mokumse schreeuwerd annex viswijf/die lopende karaokekraai, en rooie sien
Doorpakken ho maar, lullen, zeiken,vreten en liggen, de godganse dag
De vegert door dit Utopia en een paar echte ruige chicks erin , die dat terrein ff winterklaar maken
En gooi dat half wijf met dat gele shirt en die vreemde trekbeweging ook maar direct over de schutting
ik mis Chris? In je beschrijvingen voor de rest on pointquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:17 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Heb best een hoge dunk van vrouwen,
maar wat ze in dit utopia hebben losgelaten slaat alles
Wat een luie, zeikerige, ideeloze, kinderachtige sufkutten daar
Die twee kapsters,die kreupele/chipsmonster,
Die nep mokumse schreeuwerd annex viswijf/die lopende karaokekraai, en rooie sien
Doorpakken ho maar, lullen, zeiken,vreten en liggen, de godganse dag
De vegert door dit Utopia en een paar echte ruige chicks erin , die dat terrein ff winterklaar maken
En gooi dat half wijf met dat gele shirt en die vreemde trekbeweging ook maar direct over de schutting
alle nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 augustus 2018 18:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley is niet fake volgens Christel.
[/quote
Die heeft dus ook geen mensenkennis. Ze soen allemaal fake gedrag vertonen want tv programma en febo opdrachten
Opa pisvlek, nazi Maik, en kung fu wassen beeld worden gedolven in die vijvert, blijven utopia relikwiequote:Op zondag 19 augustus 2018 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan ben je de belangrijkste stripfiguren niet genoemd.
in dit geval zeker weten man man manquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:22 schreef Jian het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch allejezus stom lullen
Sjellie klit nog vóór het eind vd maand terug aan Gerrit.. Nominatie angst werkt altijd Setjesvormend... een Natuurwetquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:20 schreef Schakeltopia het volgende:
sjellie zonder vriend.
jammer gerrit.
Jij durft wel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:22 schreef Jian het volgende:
Wat kunnen vrouwen toch allejezus stom lullen
Dat is zeer goed mogelijk inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjellie klit nog vóór het eind vd maand terug aan Gerrit.. Nominatie angst werkt altijd Setjesvormend... een Natuurwet
Dat verbaast me niets. 1 en 1 is 2. Misschien niet bewust, maar de koek was op en het was niet wat ze wilde, of het werkte niet samen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley geeft nu indirect toe dat ze gewoon gevlucht is.
Koelen Soul?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
Dat mens is achterlijk. Heeft al gezoend met Gerrit, ligt te koelen in bed, die vriend van der kan ze wel gedag zeggen.
van waar is zij gevlucht? van de vriend?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. 1 en 1 is 2. Misschien niet bewust, maar de koek was op en het was niet wat ze wilde, of het werkte niet samen.
Liever niet, 1 standbeeld van een Bas in 1.0 is al erg genoeg. Die verdiende het eerder.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:22 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Opa pisvlek, nazi Maik, en kung fu wassen beeld worden gedolven in die vijvert, blijven utopia relikwie
Moederquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar is zij gevlucht? van de vriend?
Uit het leven dat ze leidde.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
van waar is zij gevlucht? van de vriend?
Dan moeten er wel 12 personen op komen dagen die een groepsfoto van Gerrit willen hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef BirdsEyeView het volgende:
12 groepsfoto's in een half uur = toch 180 euro
Hmmmm daar heb je een punt ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:28 schreef Yaksa het volgende:
[..]
[..]
Dan moeten er wel 12 personen op komen dagen die een groepsfoto van Gerrit willen hebben.
Ik zie dat nog niet gebeuren.
Ze wil hem jaloers maken, op een nogal verkeerde manier. Die Ro heeft nog niet eens gereageerd. Ik zou ook niet met mijn porum op tv willen. Hij ook nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
Dat mens is achterlijk. Heeft al gezoend met Gerrit, ligt te koelen in bed, die vriend van der kan ze wel gedag zeggen.
Pannenkoeken bakken vergeet je.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:28 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ojeee dan moet Joa wel in actie komen Hiske.
Dat kan alleen tussen venster- en aanrechtbankhangen door
aanrechthangenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken vergeet je.
Oeps.quote:
Ik schakel te laat over.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
mike en jessie zijn niet relax nu
15 Griekse mixed grill met extra tzatzikki.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Nu maar te hopen dat hij geen naam noemt
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:34 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Nu maar te hopen dat hij geen naam noemt
tjonge....quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar het is toch niet dat ze dat vriendje terug wil?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:25 schreef Soulraven het volgende:
Wat ben ik een saai mens, nog nooit geblowtquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
adriaan wil blowen, maar hij zou het niet doen.
Ze wil hem wel uitnodigen. Ergens heeft ze spijt van die brief. Ze wilde hem er niet voor niets weer uithalen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar het is toch niet dat ze dat vriendje terug wil?
hoogst irritantquote:
Zo jammer dat er niet iets is waar je die foto's op kan opslaan, een laptop ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit wil een harde schijf want zijn kaartje is vol.
Mijn vader zei altijd dat blowen voor domme mensen is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:38 schreef formule het volgende:
[..]
Wat ben ik een saai mens, nog nooit geblowt
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor dank je wel voor het openen
Dus ik ben slimquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd dat blowen voor domme mensen is.
Zei ze dat?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze wil hem wel uitnodigen. Ergens heeft ze spijt van die brief. Ze wilde hem er niet voor niets weer uithalen.
Gerrit heeft ook nog winterkleding nodig...quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Gerrit heeft het erover dat hij die jongens moet onderhouden. Wat een idioot is het ook want hij wil ook nog kaas en zo kopen voor zichzelf.
Yep,was op de stream.Ze schrok er van dat de brief al weg was.quote:
Het heeft Adriaan geen goed gedaan, mengen met groep Aso.quote:
moet nog opgezet wordenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:43 schreef formule het volgende:
Car wash en T-shirts, ) maar ja loopt voor geen meter
Daar heb ik het niet over. Dat van het briefje weet ik. Is een normale reactie. Het is nogal niets.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Yep,was op de stream.Ze schrok er van dat de brief al weg was.
Dan is ze kierewiet en dan is die kerel gek als hij nog reageert.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:43 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd heeft dan weet ze ook niet wat ze wil
ze zou of gewoon voor Gerrit moeten kiezen of haar vriend of gewoon echt alleen voor zichzelf dit schiet ook niet op.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is ze kierewiet en dan is die kerel gek als hij nog reageert.
Ze is ook nog niet gepaald.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Heb net even op die utopiakrant gelezen. Daar is Shelly niet gepaald geliefd.
Dat internetbankieren gaat ook leuk worden.Bestel maar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits denkt dat er vanaf woe internbankieren komt
eerst de suc6 beleving .. na het event ..
mooie woorden van Akela
gesprekje Gerrit , Hits
Zei ze dat vandaag? Zo ja, dan neem ik haar niet serieus. Dan laat ze zich snel opjutten door de schuimpjes die daar op langskomen, want daar zit ze mee. Zeker van die Asoschuimpjes.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:45 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat ze hem.wilde uitnodigen wel ja. Waarom wil je dat anders als je het al uitgemaakt hebt?
Ja dat zei ze nog geen 10 min geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zei ze dat vandaag? Zo ja, dan neem ik haar niet serieus. Dan laat ze zich snel opjutten door de schuimpjes die daar op langskomen, want daar zit ze mee. Zeker van die Asoschuimpjes.
holadijee rititieitieeeequote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat internetbankieren gaat ook leuk worden.Bestel maar.![]()
![]()
quote:
Laat ze dan eerst de vaste lasten automatisch laten afschrijvenquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat internetbankieren gaat ook leuk worden.Bestel maar.![]()
![]()
Vind je het gek? Loeder van Shelley is gek op John en Mike a.k.a. club Aso. John heeft de schurft aan Gerrit, reken maar uit. Die groep vilt haar levend. Je kunt het op je vingers natellen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
kloptquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:45 schreef Koos1958 het volgende:
Zei ze ook waarvoor? Nouja, misschien zie ik nog een filmpje. Kan me niet voorstellen dat ze denkt nog wat met hem te willen, want dan ben je van de ratten besnuffeld.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat zei ze nog geen 10 min geleden.
Dit klopt niet helemaal tante,ze vindt Jessie nep.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind je het gek? Loeder van Shelley is gek op John en Mike a.k.a. club Aso. John heeft de schurft aan Gerrit, reken maar uit. Die groep vilt haar levend. Je kunt het op je vingers natellen.
Jessie.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
Wie is er nu weer een trut volgens Sanne en SHelly
Fijn,en mij negeren?quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha zie het nu ook. Bepaald natuurlijk
Dat staat er toch los van? Ik vraag me af waarom zij dat vindt. Ik vind Jessie ook een sneak, maar haar motivatie ken ik niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal tante,ze vindt Jessie nep.
Smerig wijf is het.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
Brenda nu tegen Mike over dat Sanne ineens afstandelijk doet. Mike zegt ja wij zijn ineens dat groepje.
Er staat een aanval gepland op Jessie,door Shelley.Dat ze nep en achterbaks is.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben ze de hele dag niet gezien
quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er staat een aanval gepland op Jessie,door Shelley.Dat ze nep en achterbaks is.
Is toch zo?quote:
hoe ze dat ook vraagtquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:55 schreef snetje het volgende:
Er zijn gisteren meerdere mensen bij Hiske gekomen met de vraag of ze verliefd is op Adriaan...
Als ze haar aanvalt, hoop ik wel dat ze het goed doet, want ik hou niet van half werk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er staat een aanval gepland op Jessie,door Shelley.Dat ze nep en achterbaks is.
Volwassen reactiequote:Op zondag 19 augustus 2018 18:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze haar aanvalt, hoop ik wel dat ze het goed doet, want ik hou niet van half werk.
was ze wel aardig naar onderwegquote:Op zondag 19 augustus 2018 18:55 schreef snetje het volgende:
Er zijn gisteren meerdere mensen bij Hiske gekomen met de vraag of ze verliefd is op Adriaan...
Ligt in haar nest zeker.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben ze de hele dag niet gezien
Waarom niet? Niet alleen volwassen, maar ook duidelijk, geen sociaal gewenst gewauwel. Hou ik van. Tell it like it is.quote:
Gewoon BAM BOEM! Recht voor de raap...quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom niet? Niet alleen volwassen, maar ook duidelijk, geen sociaal gewenst gewauwel. Hou ik van. Tell it like it is.
Of de vogeltjes.quote:
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:02 schreef snetje het volgende:
Hebben ze het ziekenhuis daar verplaatst? ..Ik hoor de laatste tijd helemaal geen sirene's meer...
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Gewoon BAM BOEM! Recht voor de raap...
Sanne maakt hutspot.quote:
hutspot zonder wortelsquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:05 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Sanne maakt hutspot.
Maar Chris wil geen wortels.
Dus His ook maar niet
Zij gaan de aardappelen dus bakken
??quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:07 schreef mario390 het volgende:
nu is mike met brenda utopia bijna 10 keer omlopen
Over een rompertje.quote:
John is 57, maar kan dat ook nog niet. Mike ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef BirdsEyeView het volgende:
En ik ben 19
Dat is te horen meid.
Je hebt nog niet geleerd ergens overheen te stappen
En toch heeft ze soms wel gelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef BirdsEyeView het volgende:
En ik ben 19
Dat is te horen meid.
Je hebt nog niet geleerd ergens overheen te stappen
Da's ook weer waarquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
John is 57, maar kan dat ook nog niet. Mike ook niet.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Snorr , ook zo vals en maar door gaan
nu weer over shelly en Gerrit
raar mens die snorrin
.. waar is dr Sax gebleven ?
Ze hebben allemaal wel eens gelijkquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toch heeft ze soms wel gelijk.
Niet gelijk gaan slaan nu.
Allemaal eigenheimers.quote:
behalve maik,sjon en jessiequote:Op zondag 19 augustus 2018 19:12 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel eens gelijk
Eigenheimer...prima!quote:
15 man John en Mike hebben allebij duidelijk gezegd dat ze niet mee etenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:07 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne heeft voor 15 man eten gemaakt.
Behalve John en Mike heeft niemand gemeld dat ze niet meeeten
Ze heeft wel gelijk.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:13 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een schepje erboven op
Ik ga voor krieltjesquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eigenheimer...prima!
Maar je gaat toch Utopia in om iets met een groep te doen, te maken, te creëren?
Ze voelen zich helemaal zen daar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
Die komen dat hok niet weer uit natuurlijk
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:10 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Scheten opvangen in zeikfles van opa, vervolgens als Utopiaans geurtje op de websjop pleure.
Beste van 2 kampen
Schakelen heet dat...
Ja en Neequote:
Oh het pennetje aan de lipquote:
Ben het met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eigenheimer...prima!
Maar je gaat toch Utopia in om iets met een groep te doen, te maken, te creëren?
sanne of mijquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:17 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ja en Nee
Ja, kom het melden zodra je weet dat ze kookt.
Nee, ze zei zelf niet te koken totdat de afwas goed gedaan werd.
En ik mot dat mokkel niet
Tegen jou durf ik niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Tegen jou durf ik niet meer
klierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezamenlijk doel vind ik ook niet eens zo belangrijk, maar gewoon gaan met die banaan, met z'n allen!quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben het met je eens.Losgeslagen zooitje zonder gezamenlijk doel.
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:17 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ja en Nee
Ja, kom het melden zodra je weet dat ze kookt.
Nee, ze zei zelf niet te koken totdat de afwas goed gedaan werd.
En ik mot dat mokkel niet
quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze gaan vanavond vroeg slapen,het werd niks meer gebeuren
Ze lacht lief.quote:
ja, hij had ui 'op'quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou hij zo'n slechte adem hebben?
dat boeit ze niet ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel stuitend om te zien, dat mensen zo weinig met elkaar willen delen binnen een experiment als Utopia.
Dat mensen zo hard zijn naar elkaar en zo rucksichslos!En dat terwijl heel Nederland naar je kijkt! ???
Heel Nederland?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:24 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het wel stuitend om te zien, dat mensen zo weinig met elkaar willen delen binnen een experiment als Utopia.
Dat mensen zo hard zijn naar elkaar en zo rucksichslos!En dat terwijl heel Nederland naar je kijkt! ???
Dat dus.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoior Sanne liever lachen dan Jesie om eerlijk te zijn
Nou heel Nederland gemiddeld 400.000.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:24 schreef Bestweldonker het volgende:
I stand corrected!quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nou heel Nederland gemiddeld 400.000.
ik snap ook niet wat ze in gedachten haddenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom geef je je in GODSNAAM op voor een programma met een groep als dat iets is wat je absoluut niet wil?
In ieder geval daar buiten het spoor kwijt warenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik snap ook niet wat ze in gedachten hadden
Denk dat ze allemaal geld wolven zijn en hopen dat het net als in 1 met karren vol zooi naar buiten kunnen lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Waarom geef je je in GODSNAAM op voor een programma met een groep als dat iets is wat je absoluut niet wil?
Ik kan nog begrijpen, dat iedereen daar zit voor zijn of haar eigen idealen, maar dit?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Rijkdom en Eeuwige Roemquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Het is ook niet te snappen dat een programma zo snel al verpest is .quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik kan nog begrijpen, dat iedereen daar zit voor zijn of haar eigen idealen, maar dit?![]()
![]()
Ze komen net uit een ei.....quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
1.vluchten,quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Een N teveel skeet.quote:
Als je kijkt naar de inwoners van 1....quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1.vluchten,
2.shinen,
3.beroemd worden,
4.vakantie,
5.een droomhuisje bouwen,
6.afkicken,
7.persoonlijke groei,
8 vul maar in....
👍quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1.vluchten,
2.shinen,
3.beroemd worden,
4.vakantie,
6.afkicken,
7.persoonlijke groei,
8 vul maar in....
Met een failliet strandpaviljoen terwijl ze de hele dag vloggen.quote:
Weet je toch niet van te vorenquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:27 schreef Bestweldonker het volgende:
Klopt,ze streamen niet en kennen het programma niet.quote:
Kan me helemaal vinden in jouw lijstje..........jammer genoeg...quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1.vluchten,
2.shinen,
3.beroemd worden,
4.vakantie,
6.afkicken,
7.persoonlijke groei,
8 vul maar in....
Even terug lezen voor dat ik reageerquote:Op zondag 19 augustus 2018 19:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,ze streamen niet en kennen het programma niet.
Ze hebben 1 toch gezien dus wisten dat ze in een groep moeten leven . Ze willen bijna allemaal een inwoner uit 1 kopieëren en alles wat daar is gedaan om geld te verdienen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |