Dacht ik dus ook idd, en toch smaakt het meer dan prima.quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet die ook eens leren eten maar ik ben echt totaal niet van koud eten. Koude kip, koude pasta, brr
Klopt. Wel meer overigensquote:
Welke had je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:50 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook idd, en toch smaakt het meer dan prima.
Als ik nadenk wat ik mis in mijn leven denk ik niet meteen aan koude pastasalades neequote:
Vertel Fokkie, wat dan wel? Lucht je hart.quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik nadenk wat ik mis in mijn leven denk ik niet meteen aan koude pastasalades nee
quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vertel Fokkie, wat dan wel? Lucht je hart.
Hm, ik zal me er eens aan wagenquote:Op maandag 20 augustus 2018 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kip-bacon maaltijdsalade
Met pasta en yoghurtdressing
Sla, gekookte pasta, tomaten, yoghurtdressing, bacon, gerookte kip, en croutons.
quote:
Op de pasta na best een prima salade.quote:Op maandag 20 augustus 2018 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kip-bacon maaltijdsalade
Met pasta en yoghurtdressing
Sla, gekookte pasta, tomaten, yoghurtdressing, bacon, gerookte kip, en croutons.
Flippiee en ik kwamen zelfs tot innovatieve ideeënquote:
Zoals wat?quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippiee en ik kwamen zelfs tot innovatieve ideeën
Slaap lekkere nobele heerquote:
zoalsquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flippiee en ik kwamen zelfs tot innovatieve ideeën
Hohoho. Een FOK!boekenclub.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Flippiee wilde een boekenclub oprichten
In zo'n kringetje zitten en dan een discussie houden over karakterontwikkelingen?quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Flippiee wilde een boekenclub oprichten
Met een koppie thee, taartje en een dekentje erbijquote:Op maandag 20 augustus 2018 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zo'n kringetje zitten en dan een discussie houden over karakterontwikkelingen?
Ach, slechts een kleine 600kcal voor zo'n portie, en zo'n 8 gram suiker, valt reuze mee. Misschien wel wat vettig door de bacon, maar ach.quote:Op maandag 20 augustus 2018 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de pasta na best een prima salade.
Niet zo gezond verder lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |