Hij is geen DJquote:Op zondag 19 augustus 2018 15:50 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
Een van de beste DJ’s van Nederland. ?
Ahahahahahaquote:
Je bent wel te dom om te schijten, Anthonie24!quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
Iemand* heeft z'n nlwiki pagina aangepast:
[ afbeelding ]
![]()
*Ik was het niet, nee.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leuke reactie weer Anthonie24!!!
quote:
RIP Daafke ...quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
*Ik was het niet, nee.
Men zegt wel eens dat ik op Dave Roelvink lijk.quote:
Arme jij .... moet je ook alle meiden en jongens van je kont afslaan?quote:Op maandag 20 augustus 2018 18:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Men zegt wel eens dat ik op Dave Roelvink lijk.
Speak for yourself bro.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:27 schreef Aiciu het volgende:
Kijk al deze mensen haten alsof ze zelf nooit eens wat uitspoken
Dat zeg ik niet, maar ik gedraag me nooit zo belachelijk nadat ik een verkeersovertreding heb gemaakt. Dit slaat werkelijk helemaal nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Jij begaat nooit een verkeersovertreding?
Het is een leuk excuus om Dave Roelvink te bashenquote:Op maandag 20 augustus 2018 19:27 schreef Aiciu het volgende:
Jammer het is weer weg, hoe herplaats je dat?quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:42 schreef Byzantynixschii het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
*Ik was het niet, nee.
Echt hequote:Op maandag 20 augustus 2018 19:27 schreef Aiciu het volgende:
Kout en bootschappen ahahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 15:15 schreef wollah het volgende:
[..]
Echt hestelletje moraalridders hier
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Sigaartje het volgende:
En trouwens, ik rij nooit 180 in Nederland en ga nooit met een slok op achter het stuur.
Jij geeft Cuba wel een slechte naam.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is dat niet hoor.
oh?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij geeft Cuba wel een slechte naam.
Hahahaquote:
De beste sigaren komen uit Cuba.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:34 schreef Sigaartje het volgende:
Ik snap hem al. Nou moet ik natuurlijk weer gaan zeggen dat ik geen Cubaan ben en zo.
huehuehuehue zo origineel manquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Kout en bootschappen ahahahahahahaha
Ben dan ook niet te dom om te schijten, Anthonie24!quote:
Dat weet ik. Maar zijn er zat die het wel doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 16:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nou, zo moeilijk is dat niet hoor.
quote:Op zondag 19 augustus 2018 16:22 schreef Faux. het volgende:
Belachelijk. Compleet irrelevant wie het is, iemand die andere weggebruikers op deze manier in gevaar brengt en daarna doodleuk vlucht voor de politie moet goed gestraft worden.
Hij vergelijkt zichzelf met DJ Jeanquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom denken mensen dat hij 1 van de beste DJs is ?
Of DJ Paulquote:Op dinsdag 21 augustus 2018 19:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Hij vergelijkt zichzelf met DJ Jean
Ik wel als ik vanuit Duitsland kom en dan kan ik niet meer stoppen omdat het te lekker voelt.quote:Op maandag 20 augustus 2018 19:35 schreef Sigaartje het volgende:
En trouwens, ik rij nooit 180 in Nederland en ga nooit met een slok op achter het stuur.
Ja, daar mag het. Maar hier niet. De A10 lijkt me trouwens niet echt een geschikte ringweg om er met 180 over te rauzen. Er zijn veel op- en afritten en het is daar erg druk.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:39 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik wel als ik vanuit Duitsland kom en dan kan ik niet meer stoppen omdat het te lekker voelt.
Username gelezen; verwachting van een kontlik post waaruit blijkt dat je heel graag mod wil worden is voor het eerst niet uitgekomen.quote:
Goeiequote:Op woensdag 22 augustus 2018 17:50 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Username gelezen; verwachting van een kontlik post waaruit blijkt dat je heel graag mod wil worden is voor het eerst niet uitgekomen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 18:31 schreef Aesthetics_ het volgende:
Kan niet tippen aan deze baas![]()
![]()
![]()
![]()
"Zo doen we dat niet Boef. En als je niet wilt leren, dan moet je het maar voelen"
omdat hij knap is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 17:19 schreef Zwolsboy het volgende:
Waarom denken mensen dat hij 1 van de beste DJs is ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |