Had je graag een schilderij van Shellie gewild?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:00 schreef Yaksa het volgende:
Wat is dit nou, een karaoke show of een stelletjes koppelen show?
quote:
ditquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:03 schreef Stray_cat het volgende:
Wat staat die ouwe te grabbelen dan
Meisje wat in Uto1 ook de kerels aan het versieren was. Met name Jeroenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:03 schreef SjonSlot het volgende:
Wie is dat andere mokkel erbij ook weer?
Kietelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:03 schreef Stray_cat het volgende:
Wat staat die ouwe te grabbelen dan
quote:
Ik verstond altijd "I am a man"quote:
Beter toch?quote:
quote:
Is dit serieus?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:00 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Of een ierse hoer uit gangs of new york
Ik heb de cd nooit gekocht liefje.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:07 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
En je dacht altijd, waarom heet dat nr in godsnaam valerie?
7,50.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat was een kaartje,..
zonder bezine , snack,parking
Dit is een grapje toch?quote:
Adriaan nog meer, en ik hou drvanquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:10 schreef ThunderBitch het volgende:
Die Tim heeft een probleempje met zijn ritmegevoel.
Maar dan kom je op tv en dan heb je natuurlijk wat; je kan ook aanschurken tegen de BN'ers van Utopia. Is geen geld.quote:
Die ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:11 schreef SjonSlot het volgende:
[..]
Adriaan nog meer, en ik hou drvan
Die krijgt een 7, ofzoquote:
Leukquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef mario390 het volgende:
betje dronken
ik moet erst mijn kebap...
Manon gaat zo madonna doen in weinig kleren!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef mario390 het volgende:
betje dronken
Is dat die kerel die steeds schilderijen van haar koopt?quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef mario390 het volgende:
betje dronken
Is het hem wel? Ik zag net ook iemand, dacht dat hij het was, maar volgens mij is het iemand andersquote:
Nou waarom ?quote:
ik heb hier ook een boom vol.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff iets anders
prima peren
ff een emmertje gejat net,
je mot ze wel wasseh
quote:
Als je zoiemand in de familie hebt en die wil steeds naar Utopia, dan leg je hem toch aan de ketting!quote:
Febo heeft spots genoeg rond het terrein staan, maar die doen ze gewoon niet aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:18 schreef IkFok het volgende:
Ze hadden ook wel spots mogen regelen . "t word knap donker daar
De eerste weken wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Febo heeft spots genoeg rond het terrein staan, maar die doen ze gewoon niet aan.
Nee, zeker weten van niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:15 schreef Bonken het volgende:
[..]
Is dat die kerel die steeds schilderijen van haar koopt?
Gelukkig, ik dacht al, zo erg kan iemand toch geen hekel hebben aan zichzelf.quote:
Dit is niet Ericquote:
Hier ook!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zwart
zeg maar
kapot niks
stekker dr uit
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |