Een VAR beslist toch niks?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:07 schreef Zorro het volgende:
Waarom doet iedereen alsof die var zaligmakend en onfeilbaar is? Omdat die beelden kan terugkijken? Hoe vaak zijn er al geen enorme meningsverschillen geweest tussen analisten in de nabeschouwing na het zien van 235 herhalingen uit alle mogelijke hoeken of iets wel of geen strafschop is? En dan zou die VAR het ineens allemaal weten?
Waar ik iedereen zei had ik ajaxfans moeten zeggen. Stop de tijd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een VAR beslist toch niks?
Die laat alleen de beelden zien of zegt wat er gebeurde, en aan de hand daarvan beslist de scheidsrechter wat ermee te doen.
En hoezo doet iedereen alsof het zaligmakend is? Er is genoeg kritiek hoor.
Ben je dan ook klaar met Fok?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Het is toch ongelooflijk weer? Een 100% goal VVV afgekeurd en Ajax onterecht een penalty eind van de wedstrijd. Ik ben nu alweer klaar met het seizoen. VAR my ass. Let op dit zijn de punten die wij straks te kort komen voor de titel.
KNJBquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
Het is toch ongelooflijk weer? Een 100% goal VVV afgekeurd en Ajax onterecht een penalty eind van de wedstrijd. Ik ben nu alweer klaar met het seizoen. VAR my ass. Let op dit zijn de punten die wij straks te kort komen voor de titel.
Ook welkomquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:14 schreef Bugno2 het volgende:
PSVau is viesslecht. Bijna net zo slecht als de Mister Bigstar-act van Bommeltje
Goed gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:18 schreef PSVCL het volgende:
Sittard is concentratie zo kwijt ,komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |