Die man is zo professioneel zo duidelijk zo eerlijk zo open. Kijk nou naar de polotiek van vandaag de dag. Het is gewoon zielig. Pim Fortuyn had er zoveel zin hij straalde zoveel zelfvertrouwen uit. Hij wist alles perfect uit te leggen.
Waarom moet zon stomme kl**tzak er nou om zon muffe reden er een eind aan maken....
hebben meer mensen het gezien vanochtend? Ik was gewoon weer onder de indruk van hem
jullie ook?
quote:In dat geval heb ik goed nieuws voor jou. Volgens de TV-krant komt er vanavond een herhaling om 00.50 op RTL 5
Op zondag 29 december 2002 12:21 schreef amnesiac het volgende:
Ik heb het niet gezien ... helaas
quote:Wat een lekker tijdstip
Op zondag 29 december 2002 12:25 schreef F-ron het volgende:[..]
In dat geval heb ik goed nieuws voor jou. Volgens de TV-krant komt er vanavond een herhaling om 00.50 op RTL 5
quote:Ja, heb er ook naar gekeken. Heb niet alles gezien, maar ben van plan om de herhaling van komende nacht op te nemen. Ik begrijp nu beter waarom ik als linkse rakker een fan van hem was en ben.
Op zondag 29 december 2002 12:18 schreef Mie het volgende:
hebben meer mensen het gezien vanochtend? Ik was gewoon weer onder de indruk van hemjullie ook?
[Dit bericht is gewijzigd door F-ron op 29-12-2002 12:27]
RIP Pim
quote:Is idd een beetje rare tijdstip. Maar heb je geen videorecorder of ken je niemand die het voor jou wil opnemen?
Op zondag 29 december 2002 12:26 schreef amnesiac het volgende:[..]
Wat een lekker tijdstip
Oneindig zonde dat deze man niet zijn zegje heeft kunnen doen. Hoewel ik het niet met hem eens was op vele punten (en vooral niet de manier waarop hij deze punten aansneed), heeft hij toch een kleine revolutie teweeg gebracht.
Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het was gegaan. Hij zet met zijn eigen heldere uitspraken alles en iedereen die het allemaal schijnen te weten zo te kak! zo geweldig! Terwijl zijn tegenstanders hem allemaal persoonlijk proberen te pakken.
En het viel me net ook op dat alles was de politieke partijen nu zeggen ongeveer letterlijk uit zijn mond komen.... alleen zei hij het al 2 jaar geleden...
quote:Daar heb je gelijk in. De eerste keer dat ik 'm op tv zag, dat was nadat hij door Leefbaar Nederland aan de kant was gezet; dacht ik: Wat voor eng mannetje is dat nou weer? Maar langzaam aan ging ik hem toch wat volgen en goed luisteren naar wat hij zelf zei. Zeker nu na de herhaling van vandaag vind ik het zeer spijtig dat ik hem maar een poosje heb kunnen volgen. Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik weer ging stemmen. Weliswaar niet op zijn partij, maar dat hoeft ook niet. Toch?
Op zondag 29 december 2002 12:28 schreef Stinkend__zadel het volgende:
Ook ik heb weer gekluisterd gezeten aan de buis. Deze man straalde een en al liefde uit voor Nederland, wilde echt wat veranderen.
Het is evident dat tegenstanders van Pim duidelijk niet op de hoogte waren van zijn ideen. Alleen maar andere tegenstanders napraten. Het bewijst maar weer de mate waarin o.a. de media een beeld van iemand kunnen maken/vormen, want zo is het gegaan.RIP Pim
quote:Kijk en daar zeg je iets de eerste keer dat je hem zag was toen ie bij LN eruit gezet was. Dat is dus wel bijna 12 jaar nadat hij begonnen is met zijn mening te verkondigen he!
Op zondag 29 december 2002 12:35 schreef F-ron het volgende:[..]
Daar heb je gelijk in. De eerste keer dat ik 'm op tv zag, dat was nadat hij door Leefbaar Nederland aan de kant was gezet; dacht ik: Wat voor eng mannetje is dat nou weer? Maar langzaam aan ging ik hem toch wat volgen en goed luisteren naar wat hij zelf zei. Zeker nu na de herhaling van vandaag vind ik het zeer spijtig dat ik hem maar een poosje heb kunnen volgen. Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik weer ging stemmen. Weliswaar niet op zijn partij, maar dat hoeft ook niet. Toch?
quote:De pers had ongetwijfeld wel eens een terechte punt van kritiek, maar sommige uitspraken, bijvoorbeeld de vergelijkingen met Hitler hoefde hij niet te accepteren. Nu weet ik helaas lang niet wat Fortuyn allemaal in de media en in zijn boeken heeft gezegd, maar gebaseerd op wat ik wel weet, trek ik de conclusie dat die vergelijking nergens op slaat.
Op zondag 29 december 2002 12:30 schreef wijsneus het volgende:
Feit blijft dat hij de zaak op de spits dreef en vervolgens verontwaardigd was dat men daar kritiek op had.
quote:Erg he? Dus je begrijpt het wel dat ik 't jammer vind dat ik 'm zo kort heb meegemaakt?
Op zondag 29 december 2002 12:39 schreef Mie het volgende:[..]
Kijk en daar zeg je iets de eerste keer dat je hem zag was toen ie bij LN eruit gezet was. Dat is dus wel bijna 12 jaar nadat hij begonnen is met zijn mening te verkondigen he!
Ik haat de uitspraak maar ik denk dat als Fortuyn iets zou willen is het dat wel.
quote:Granted - en schandalig dat dat gebeurd is.
Op zondag 29 december 2002 12:43 schreef F-ron het volgende:[..]
De pers had ongetwijfeld wel eens een terechte punt van kritiek, maar sommige uitspraken, bijvoorbeeld de vergelijkingen met Hitler hoefde hij niet te accepteren. Nu weet ik helaas lang niet wat Fortuyn allemaal in de media en in zijn boeken heeft gezegd, maar gebaseerd op wat ik wel weet, trek ik de conclusie dat die vergelijking nergens op slaat.
quote:'De verweesde samenleving' en 'de puinhopen van 8 jaar paars' liggen hier in ieder geval nog in de boekhandel om de hoek.
Zijn al zijn boeken nog te koop in de boekhandel of te bestellen?
(zelf hebben wij 'de puinhopen', mijn vriendin kwam ermee aanzetten na de moord, ik ben er eens een stukje in begonnen maar het is geen lekker leesvoer.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |