abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7594887
ik heb net alle herhalingen van Harry Mensch zitten kijken waar Pim Fortuyn aanwezig was.... Ik heb anderhalf uur aan het beeld gekluisterd gezeten... Misschien mag ik het hier niet meer zeggen en heeft iedereen het al genoeg gehoord maar ik zeg het toch: Pim Fortuyn is geweldig!

Die man is zo professioneel zo duidelijk zo eerlijk zo open. Kijk nou naar de polotiek van vandaag de dag. Het is gewoon zielig. Pim Fortuyn had er zoveel zin hij straalde zoveel zelfvertrouwen uit. Hij wist alles perfect uit te leggen.

Waarom moet zon stomme kl**tzak er nou om zon muffe reden er een eind aan maken....

hebben meer mensen het gezien vanochtend? Ik was gewoon weer onder de indruk van hem

jullie ook?

...
  zondag 29 december 2002 @ 12:21:41 #2
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7594922
Ik heb het niet gezien ... helaas
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7594968
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:21 schreef amnesiac het volgende:
Ik heb het niet gezien ... helaas
In dat geval heb ik goed nieuws voor jou. Volgens de TV-krant komt er vanavond een herhaling om 00.50 op RTL 5
  zondag 29 december 2002 @ 12:26:06 #4
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_7594978
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:25 schreef F-ron het volgende:

[..]

In dat geval heb ik goed nieuws voor jou. Volgens de TV-krant komt er vanavond een herhaling om 00.50 op RTL 5

Wat een lekker tijdstip
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_7594982
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:18 schreef Mie het volgende:
hebben meer mensen het gezien vanochtend? Ik was gewoon weer onder de indruk van hem

jullie ook?

Ja, heb er ook naar gekeken. Heb niet alles gezien, maar ben van plan om de herhaling van komende nacht op te nemen. Ik begrijp nu beter waarom ik als linkse rakker een fan van hem was en ben.

[Dit bericht is gewijzigd door F-ron op 29-12-2002 12:27]

pi_7594999
Ik heb de herhalingen zojuist ook gezien, erg indrukwekkend! Heel erg naar dat die man op zo'n manier aan z'n eind heeft moeten komen!
pi_7595014
Ook ik heb weer gekluisterd gezeten aan de buis. Deze man straalde een en al liefde uit voor Nederland, wilde echt wat veranderen.
Het is evident dat tegenstanders van Pim duidelijk niet op de hoogte waren van zijn ideen. Alleen maar andere tegenstanders napraten. Het bewijst maar weer de mate waarin o.a. de media een beeld van iemand kunnen maken/vormen, want zo is het gegaan.

RIP Pim

pi_7595016
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:26 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Wat een lekker tijdstip

Is idd een beetje rare tijdstip. Maar heb je geen videorecorder of ken je niemand die het voor jou wil opnemen?
  zondag 29 december 2002 @ 12:30:43 #9
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_7595037
Tsja - ik heb het ook gezien. Het was inderdaad een indrukwekkend man. Vooral dat charisma - daar kon je niet omheen. Wat ik wel een beetje vind is dat hij bij Harry alle dingen die hij de week daarvoor had geroepen in de pers oneindig nuanceerde. Feit blijft dat hij de zaak op de spits dreef en vervolgens verontwaardigd was dat men daar kritiek op had.

Oneindig zonde dat deze man niet zijn zegje heeft kunnen doen. Hoewel ik het niet met hem eens was op vele punten (en vooral niet de manier waarop hij deze punten aansneed), heeft hij toch een kleine revolutie teweeg gebracht.

Siamo Tutti Antifascisti!
pi_7595079
ik ben zeer tegen mensen kloonen maar als ze Pim Fortuyn terug zouden laten komen zou ik ze persoonlijk helpen.

Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het was gegaan. Hij zet met zijn eigen heldere uitspraken alles en iedereen die het allemaal schijnen te weten zo te kak! zo geweldig! Terwijl zijn tegenstanders hem allemaal persoonlijk proberen te pakken.

En het viel me net ook op dat alles was de politieke partijen nu zeggen ongeveer letterlijk uit zijn mond komen.... alleen zei hij het al 2 jaar geleden...

...
pi_7595094
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:28 schreef Stinkend__zadel het volgende:
Ook ik heb weer gekluisterd gezeten aan de buis. Deze man straalde een en al liefde uit voor Nederland, wilde echt wat veranderen.
Het is evident dat tegenstanders van Pim duidelijk niet op de hoogte waren van zijn ideen. Alleen maar andere tegenstanders napraten. Het bewijst maar weer de mate waarin o.a. de media een beeld van iemand kunnen maken/vormen, want zo is het gegaan.

RIP Pim

Daar heb je gelijk in. De eerste keer dat ik 'm op tv zag, dat was nadat hij door Leefbaar Nederland aan de kant was gezet; dacht ik: Wat voor eng mannetje is dat nou weer? Maar langzaam aan ging ik hem toch wat volgen en goed luisteren naar wat hij zelf zei. Zeker nu na de herhaling van vandaag vind ik het zeer spijtig dat ik hem maar een poosje heb kunnen volgen. Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik weer ging stemmen. Weliswaar niet op zijn partij, maar dat hoeft ook niet. Toch?
pi_7595111
maar bij Harry kon hij tenminste even duidelijk uitleggen wat ie nou bedoelde. Alles wat hij zei werd anders in de krant gezet en hij moest zich overal en eeuwig verdedigen. Daar kon ie gewoon even een half uurtje duidelijk zeegen wat ie wilde zeggen!
...
pi_7595142
Soms moet je idd wat extra tijd krijgen om duidelijk te kunnen maken wat je bedoelt. Zeker bij sommige onderwerpen die hij aansneed.
pi_7595150
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:35 schreef F-ron het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. De eerste keer dat ik 'm op tv zag, dat was nadat hij door Leefbaar Nederland aan de kant was gezet; dacht ik: Wat voor eng mannetje is dat nou weer? Maar langzaam aan ging ik hem toch wat volgen en goed luisteren naar wat hij zelf zei. Zeker nu na de herhaling van vandaag vind ik het zeer spijtig dat ik hem maar een poosje heb kunnen volgen. Hij heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik weer ging stemmen. Weliswaar niet op zijn partij, maar dat hoeft ook niet. Toch?

Kijk en daar zeg je iets de eerste keer dat je hem zag was toen ie bij LN eruit gezet was. Dat is dus wel bijna 12 jaar nadat hij begonnen is met zijn mening te verkondigen he!
...
  zondag 29 december 2002 @ 12:41:44 #15
40714 Subhuman
Televised confession
pi_7595177
Helemaal nu ik deze uitzending van Harry Mens heb gezien vind ik het zo jammer dat deze man zijn ideeën niet in de praktijk heeft kunnen brengen. Ik was erg benieuwd hoe alles zou gaan als hij in de regering zou zitten. Helaas is het heel anders gegaan...
pi_7595204
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:30 schreef wijsneus het volgende:
Feit blijft dat hij de zaak op de spits dreef en vervolgens verontwaardigd was dat men daar kritiek op had.
De pers had ongetwijfeld wel eens een terechte punt van kritiek, maar sommige uitspraken, bijvoorbeeld de vergelijkingen met Hitler hoefde hij niet te accepteren. Nu weet ik helaas lang niet wat Fortuyn allemaal in de media en in zijn boeken heeft gezegd, maar gebaseerd op wat ik wel weet, trek ik de conclusie dat die vergelijking nergens op slaat.
pi_7595227
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:39 schreef Mie het volgende:

[..]

Kijk en daar zeg je iets de eerste keer dat je hem zag was toen ie bij LN eruit gezet was. Dat is dus wel bijna 12 jaar nadat hij begonnen is met zijn mening te verkondigen he!

Erg he? Dus je begrijpt het wel dat ik 't jammer vind dat ik 'm zo kort heb meegemaakt?
pi_7595280
Het is zo jammer dat een mens altijd een leider nodig heeft. Waarom zouden we niet gewoon allemaal zijn boeken kunnen kopen en Nederland zelf weer een beetje kunnen ordenen?....

Ik haat de uitspraak maar ik denk dat als Fortuyn iets zou willen is het dat wel.

...
pi_7595322
Zijn al zijn boeken nog te koop in de boekhandel of te bestellen?
  zondag 29 december 2002 @ 12:51:31 #20
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_7595324
quote:
Op zondag 29 december 2002 12:43 schreef F-ron het volgende:

[..]

De pers had ongetwijfeld wel eens een terechte punt van kritiek, maar sommige uitspraken, bijvoorbeeld de vergelijkingen met Hitler hoefde hij niet te accepteren. Nu weet ik helaas lang niet wat Fortuyn allemaal in de media en in zijn boeken heeft gezegd, maar gebaseerd op wat ik wel weet, trek ik de conclusie dat die vergelijking nergens op slaat.

Granted - en schandalig dat dat gebeurd is.
  zondag 29 december 2002 @ 12:55:49 #21
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_7595384
quote:
Zijn al zijn boeken nog te koop in de boekhandel of te bestellen?
'De verweesde samenleving' en 'de puinhopen van 8 jaar paars' liggen hier in ieder geval nog in de boekhandel om de hoek.

(zelf hebben wij 'de puinhopen', mijn vriendin kwam ermee aanzetten na de moord, ik ben er eens een stukje in begonnen maar het is geen lekker leesvoer.)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')