Gast. Ben geen mocro. Zie er ook niet zo uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
TS is een mocro die staat te dealen op de parkeerplaats achter de Aldi.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:22 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
TS gaat rond als verdacht figuur in de buurtwhatsapp
Tip: ga naar land van herkomst, blijf daar en ga daar in je 'dikke bak' rijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:12 schreef Atak het volgende:
Allerlei gekken mensen die uit het raam van hun huis kijken wat die buitenlander in zijn dikke bak zit te doen.
Klacht: paranoïde Nederlanders.
Jaloezie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 11:35 schreef spiritusbus het volgende:
Patsen met een kutgebakje is al vrij triest. Patsen met een kutgebakje dat je alleen kunt betalen omdat je ouders je sponsoren is helemaal kansloos.
Omdat jezelf in een Up’je zit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Waarom zou ik jaloers zijn op zo'n kutgebakje?
Volgens je eigen zeggen eentje met een 2.0, maar welke uitvoering het ook is, het is nog steeds een 1 serie he.quote:
Dat zei jezelf, pik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 14:35 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Niet echt, maar denk dat gerust.
Op fok is het algemeen bekend dat jij er niet tegen kan als andere mensen in mooie wagens rijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:15 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens heb je deze onzin vaker verkondigd en toen ik vroeg naar je onderbouwing kon je dat niet. Dus blijf jij maar in je kutgebakje rijden en laat het daarbij, want verder kraam je alleen maar onzin uit.
Oh? Geef eens voorbeelden? En nee, jouw 1-serie is geen mooie wagen. Dus graag relevante voorbeelden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:18 schreef Atak het volgende:
[..]
Op fok is het algemeen bekend dat jij er niet tegen kan als andere mensen in mooie wagens rijden.
Volgens mij kun jij er prima mee omgaan dat ik in een mooie wagen rij, denk ik zo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh? Geef eens voorbeelden? En nee, jouw 1-serie is geen mooie wagen. Dus graag relevante voorbeelden.
Zeker, ik gun iedereen een mooie wagen. Zelfde geldt voor blue_note z'n wagenpark.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij er prima mee omgaan dat ik in een mooie wagen rij, denk ik zo?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 21:23 schreef Questular het volgende:
Ts denk dat een fiets met kaarten tussen de spaken in een dikke bak is
Die niet eens van jezelf is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij er prima mee omgaan dat ik in een mooie wagen rij, denk ik zo?
Ja, doe even dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die niet eens van jezelf is.
Iedereen kan een dikke leasebak rijden.
Ik zou makkelijk een X6 kunnen leasen voor het geld wat ik per maand aan mijn M3 kwijt ben.quote:
Alsof je mijn BMW van 15k kan veroorloven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:21 schreef Tenninetyfive het volgende:
Prima auto die 1 serie, maar blijft een veel te klein ding.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof je mijn BMW van 15k kan veroorloven.
Ik blijf liever in mn ook wat kleine 4 serie zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zat toch zo te zeiken over wat andere mensen rijden. Klaarblijkelijk heb je issues. Jouw mindset is .. “ik kan geen mooie auto rijden dus niemand moet dat kunnen”.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:20 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh? Geef eens voorbeelden? En nee, jouw 1-serie is geen mooie wagen. Dus graag relevante voorbeelden.
Bouwjaar, KM-stand, type?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:06 schreef Atak het volgende:
[..]
Haha, jij loopt te patsen met een BMW van 15k en dan heb ik issues. Hilarisch wel. Ik weet nu ook direct jouw fascinatie voor de VW UP. Je rijdt namelijk in dezelfde prijsklassequote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij zat toch zo te zeiken over wat andere mensen rijden. Klaarblijkelijk heb je issues. Jouw mindset is .. “ik kan geen mooie auto rijden dus niemand moet dat kunnen”.
15K toe maar!quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:06 schreef Atak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:06 schreef Atak het volgende:
Een 'standaard' 118i, of heb je nog een beetje een bijzondere uitvoering?quote:
Eentje met speciaal ingelast chassisnummer met bijbehorende kentekenplatenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
Een 'standaard' 118i, of heb je nog een beetje een bijzondere uitvoering?
Lul toch niet zo stom vent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet over de uitrusting.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Lul toch niet zo stom vent.
Enig idee hoe een 1-serie uit dat bouwjaar is uitgerust?
Een 316 uit 1984 met een M logo is niet echt een m3 dat weet je toch he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 15:55 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik zou makkelijk een X6 kunnen leasen voor het geld wat ik per maand aan mijn M3 kwijt ben.
Leaserijders rijden vaak ook gewoon zwaar beroerd. Niet eens omdat ze niet kunnen rijden maar omdat 'het toch niet mijn auto is'.
Kneusquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Een 316 uit 1984 met een M logo is niet echt een m3 dat weet je toch he?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Een 316 uit 1984 met een M logo is niet echt een m3 dat weet je toch he?
Hij snapt er ech geen bal van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 18:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik heb het niet over de uitrusting.
M sport high executive.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 16:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Indien dit waar is, is dat nog het enige positieve punt aan je verhaal, al betwijfel ik of die voor 15k van eigenaar wisselen als ze uit 2015 komen. Wellicht met een behoorlijk aantal kilometers anders is het ongeloofwaardig.quote:
Mijn neef heeft een Autogarage in Duitsland. Ik heb het ingeruild met een andere auto. Over aandacht.. dat krijg ik genoeg. Van de dames en ook van jaloerse ventjes op straat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Indien dit waar is, is dat nog het enige positieve punt aan je verhaal, al betwijfel ik of die voor 15k van eigenaar wisselen als ze uit 2015 komen. Wellicht met een behoorlijk aantal kilometers anders is het ongeloofwaardig.
Wie?quote:Op zondag 19 augustus 2018 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Zat je met Gulmez en Amenth te chillen?
In Nederland hoef je niet veel te hebben om mensen jaloers te maken. Mijn broertje van 18 heeft sinds kort een Honda Civic Hybrid 2013 en dat is al een mooiere wagen dan wat 80% wat op de weg rondtuft.quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:19 schreef UJF045 het volgende:
Zelfde probleem hier. Sinds dat ik in mijn A45 rij word ik constant vuil aangekeken en uitgemaakt voor drugsdealer. Jealousy is a bitch.
Laat ie geld inzamelen voor een enkeltje terug naar Turkije en daar mooi blijven. Hoeft ie zich ook niet meer aan glurende Nederlanders te ergeren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 01:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Atak is geld aan het inzamelen voor zijn nieuwe voorhuid.
Omdat jij niet in een dikke wagen kan rijden moet ik maar oprotten? Typisch.quote:Op zondag 19 augustus 2018 18:49 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Laat ie geld inzamelen voor een enkeltje terug naar Turkije en daar mooi blijven. Hoeft ie zich ook niet meer aan glurende Nederlanders te ergeren.
Turken en Marokkanen over het algemeen, kunnen goed zeuren over dit land, maar teruggaan naar eigen land, ho maar. Nee, daarvoor hebben ze het hier net even te goed.
In Turkije, als je daar in het openbaar kritiek uit op Erdogan, dan zit je de volgende dag in het gevang. En dan zeuren over een paar Nederlanders die even kijken wat jij doet. Wat jij creëert is een "self for filling prophecy". Laat die Nederlanders lekker kijken, als jij je centen eerlijk hebt verdiend (laten we dat hopen dan) en jij wil al dat geld in die wagen stoppen dan heb je in dit land de vrijheid om dat te doen. En profiteer ook van alle overige vrijheden die je hier hebt tov elders. Denk daar eens over na voordat je weer gaat klagen over Nederland.
Ik heb geen 'dikke' wagen nodig om van A naar B te gaan, het rijden in 'dikke' wagens is pure patser gedrag en voegt totaal niets toe aan het van A naar B komen. "Kijk eens wat ik heb, en jullie moeten het zien", daar gaat het je om. Je wilt gezien worden en als mensen dan vervolgens kijken dan klaag je. En die klaagzang wordt dan vaak allemaal onder de noemer 'discriminatie' geschaard, terwijl je zelf niet eens weet wat de achterliggende gedachte is waarom mensen überhaupt kijken. En daarom zeg ik ook, als je vind dat mensen hier teveel klagen omdat het in jouw ogen een kwestie is van "Een buitenlander in een dikke wagen kan echt niet", waarom ga je dan niet terug naar je eigen land? Is ook nog makkelijker voor jezelf. Je eigen cultuur, je eigen taal, je eigen gebruiken en niemand die kijkt als je daar in je patser bak rondrijd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Omdat jij niet in een dikke wagen kan rijden moet ik maar oprotten? Typisch.
Jij rijdt ook niet in een dikke wagen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat is de reden waarom je niet terug keert ?quote:Op zondag 19 augustus 2018 19:49 schreef Atak het volgende:
[..]
Goh goh. Wat zielig ben jij. Buitenlanders die in mooie auto’s rijden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:24 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
Ik heb geen 'dikke' wagen nodig om van A naar B te gaan, het rijden in 'dikke' wagens is pure patser gedrag en voegt totaal niets toe aan het van A naar B komen. "Kijk eens wat ik heb, en jullie moeten het zien", daar gaat het je om. Je wilt gezien worden en als mensen dan vervolgens kijken dan klaag je. En die klaagzang wordt dan vaak allemaal onder de noemer 'discriminatie' geschaard, terwijl je zelf niet eens weet wat de achterliggende gedachte is waarom mensen überhaupt kijken. En daarom zeg ik ook, als je vind dat mensen hier teveel klagen omdat het in jouw ogen een kwestie is van "Een buitenlander in een dikke wagen kan echt niet", waarom ga je dan niet terug naar je eigen land? Is ook nog makkelijker voor jezelf. Je eigen cultuur, je eigen taal, je eigen gebruiken en niemand die kijkt als je daar in je patser bak rondrijd.
Oh, maar dat willen patsers graag: Gezien worden.
Maar wacht even : Jij wilt niet gezien worden, en wie wel kijkt is een racist.
Vanaf daar kan ik jou niet lopen pesten.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:42 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Wat is de reden waarom je niet terug keert ?
Wat is er mis met wonen in Turkije?
Hoezo dat?quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Jij rijdt ook niet in een dikke wagen.
Omdat je naar eigen zeggen in een tweedehands 1-serie rijdt. Een leuke boodschappenauto. Niet meer en niet minder.quote:
De auto's zijn het probleem niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Goh goh. Wat zielig ben jij. Buitenlanders die in mooie auto’s rijden.Alsof niet-buitenlanders niet in mooie auto’s kunnen rijden.
jij bent gewoon pauper en je probeer je emotionele bagage op anderen af te schuiven. Ik weet niet wat jij er zelf van beter van wordt maar whatever.
3e wereldland zonder fatsoenlijk internet of sociale zekerheid.quote:Vanaf daar kan ik jou niet lopen pesten.
Gulmez en Amenth niet kennenquote:
Nee. Volgens ben jij het probleem. Jaloezie is nooit de oplossing.quote:Op maandag 20 augustus 2018 00:38 schreef TechnoCat het volgende:
[..]
De auto's zijn het probleem niet.
Zeurende 'niet aanpassende' buitenlanders wel.
[..]
3e wereldland zonder fatsoenlijk internet of sociale zekerheid.
Jij snapt echt helemaal niks van auto’s. Dat is ook niet raar omdat jij nooit een mooie auto heb gehad.quote:Op zondag 19 augustus 2018 21:53 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Omdat je naar eigen zeggen in een tweedehands 1-serie rijdt. Een leuke boodschappenauto. Niet meer en niet minder.
Met mijn huidige auto is niet zoveel mis en geeft meer redenen tot patsen dan jouw kutgebakje. In tegenstelling tot jou zit ik niet zo kansloos in elkaar. Misschien dat ik met de tweede auto moet patsen, die zit namelijk in jouw segment, de categorie boodschappenauto.quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:24 schreef Atak het volgende:
Jij snapt echt helemaal niks van auto’s. Dat is ook niet raar omdat jij nooit een mooie auto heb gehad.
Met je Up’je of wat het ook was kan jij inderdaad heel erg mee patsen. Jouw zuurgraad zegt meer dan genoeg.quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Met mijn huidige auto is niet zoveel mis en geeft meer redenen tot patsen dan jouw kutgebakje. In tegenstelling tot jou zit ik niet zo kansloos in elkaar. Misschien dat ik met de tweede auto moet patsen, die zit namelijk in jouw segment, de categorie boodschappenauto.
Volgens mij ben jij de enige die loopt te patsen. Ik weet niet of je neukbaar bent maar op de achterbank is er genoeg plaats om je te neuken. Als je bij mij in de auto zit gaat je string gegarandeerd omlaag.quote:Op maandag 20 augustus 2018 11:40 schreef LanaMyst het volgende:
1-serie is toch zo'n halve BMW? Voor mensen die BMW willen rijden maar het eigenlijk niet kunnen betalen?
Verder wel een leuk boodschappen wagentje maar meer dan een veredelde Polo is het niet.
Om ermee te patsen is dan wel een beetje sneu, maar ja ook al is het een bak van meer dan 100k dan nog blijft het sneu. Auto rij je voor jezelf, iets wat prettig en comfortabel rijdt. Niet voor wat een ander ervan moet vinden of voor status.
Je transformeert je topic weer naar je andere kant, de gefrustreerde maagd.quote:Op maandag 20 augustus 2018 12:55 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige die loopt te patsen. Ik weet niet of je neukbaar bent maar op de achterbank is er genoeg plaats om je te neuken. Als je bij mij in de auto zit gaat je string gegarandeerd omlaag.
Nee Hans dan val je juist minder op en word je minder snel door de popo aan de kant gezet.quote:Op maandag 20 augustus 2018 07:48 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dat nou nooit, dat ik als drugsdealer wordt gezien. Het is niet de auto, het is de uitstraling van de persoon in de auto denk ik. Want als je met een 1 serie al als drugsdealer wordt gezien dan zijn de drugsdealers van tegenwoordig wel afgegleden zeg.
quote:
Nogmaals, ik weet niet waar die hersenkronkel vandaan komt dat ik in een UP zou rijden. Zoals ik eerder meldde heb ik van mijn leven nog nooit in een UP gezeten.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:08 schreef Atak het volgende:
Spiritus zeg dan in welke wagen jij zit? Niet zo lang geleden zat je in je Up’je. Heb je een upgrade gedaan naar een Suzuki swift 2003? Het is overduidelijk dat jij niet blij bent met je eigen auto dus moet je maar afgeven op anderen.
quote:Op maandag 20 augustus 2018 17:01 schreef Questular het volgende:
Questular is gewoon een kut-user, misschien moeten we gewoon met zn allen niet meer reageren in zn topics ingaande vanaf nu. Gaat ie misschien vanzelf weg.
Hahaha. Ik wist het.quote:Op maandag 20 augustus 2018 16:57 schreef spiritusbus het volgende:
Maar je snapt de strekking van mijn verhaal niet helemaal. Opscheppen over je auto is al enigszins kansloos, opscheppen over een gebakje is helemaal kansloos. En jij zit op het niveau dat je opschept over een tweedehands gebakje dat door je pappie is betaald. Mag je zelf bepalen op wat voor triest niveau je zit.
En wat mijn wagen betreft, dat doet er niet toe. Ga er maar vanuit dat ik comfortabel van A naar B ga en dat het verder niet relevant is wat voor auto het is.
Openbaar Vervoerquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:24 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
Opscheppen over een auto die je gekregen hebt
Atak
Denken dat je met een 1-serie aandacht krijgt
Nepmarokkaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |