quote:Op woensdag 5 september 2018 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rutte IV? Marijnissen I? Erdogan I?
quote:Op woensdag 5 september 2018 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eindelijk tijd voor Klaver I
Nou, ik moet zeggen dat waar ik woon mensen toch wel vreedzaam samenwonen hoor. Buurt is steeds rustiger geworden, omdat huidige kinderen weinig buiten spelen. Iedereen werkt, dus nu overdag is er niemand op straat. Om 9 uur gaat iedereen op stok en daarna is de stilte de gehele avond en nacht oorverdovend bijna.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vreedzaam samenleven![]()
In welke buurt woont Yassar![]()
Misschien moeten ze eens die ivoren toren uitkomen, mensen leven niet vreedzaam samen maar worden geterroriseerd door veelal multicultureel import tuig.
Evt Sp erbij, zie ik even door de vingers dat Wilders ook al eens gedoogde.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:23 schreef DrMabuse het volgende:
Klaver en Wilders.
Beide leven in een / hun ivoren toren.
Het tegenovergestelde hiervan betogen lijkt voor de meeste politici veel lastiger. Dat Blok en zijn VVD daar niet de ballen voor hebben ligt niet aan Klaver.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Die somt de wereld van het sprookjesbos op, ongelooflijk wat een onzin. Gewoon blijven roepen dat het overal goed gaat, en op basis van die "mening" je argumenten aanvoeren.
Je beschrijft het treffend: iedereen trekt zich terug in de eigen bubbel gezin > familie > werk > vrijetijdsactiviteiten. Het liefst met gelijkgestemden. Nederland was lang, lang geleden nog een echte samenleving.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat waar ik woon mensen toch wel vreedzaam samenwonen hoor. Buurt is steeds rustiger geworden, omdat huidige kinderen weinig buiten spelen. iedereen werkt, dus nu overdag is er niemand op straat. Om 9 uur gaat iedereen op stok en daarna is de stilte de gehele avond en nacht oorverdovend bijna.
Ik zie die van mij alleen maar verpauperen, ik kom al uit een achterbuurt wat veelal gedomineerd werd door islamitisch tuig. En drie maal raden wat het beeld nu is in de nieuwe wijk. Jarenlang goed gegaan, en opeens werd onze buurt multicultureel verrijkt en steeg de criminaliteit.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat waar ik woon mensen toch wel vreedzaam samenwonen hoor. Buurt is steeds rustiger geworden, omdat huidige kinderen weinig buiten spelen. Iedereen werkt, dus nu overdag is er niemand op straat. Om 9 uur gaat iedereen op stok en daarna is de stilte de gehele avond en nacht oorverdovend bijna.
Nou ja, het was toch al een redelijk rechts kabinet.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hij mag het ook wel zeggen, dat is niet het probleem. Er is geen enkele wet die hem verbiedt om die mening te hebben.
Het probleem is dat die mening niet houdbaar is in dit kabinet.
Dat Blok nerveus is begrijp ik wel.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:26 schreef john2406 het volgende:
Blok zag ik eerder tijdens dit debat nerveus met zijn spullen aan de gang, dus volgens mij geen scenario.
Er zijn 2 scenario's, of Blok stapt op om het kabinet te redden of er gebeurd geen klote. Zo gaat het keer op keer, dat is allang van te voren besproken bij deze poppenkast.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:26 schreef john2406 het volgende:
Blok zag ik eerder tijdens dit debat nerveus met zijn spullen aan de gang, dus volgens mij geen scenario.
Zelfs in dit 'redelijk rechtse kabinet' is die mening niet houdbaar. En dat ligt niet eens aan D'66 ofzo... ook zijn eigen VVD neemt daar geen genoegen mee.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:27 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Nou ja, het was toch al een redelijk rechts kabinet.
Berouw komt naar de zonde?quote:Op woensdag 5 september 2018 11:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat Blok nerveus is begrijp ik wel.
In mijn buurt zijn de afgelopen 5 jaar zeker de helft meer immigranten gekomen en de buurt is zwaar aan het verpauperen. De Nederlanders werken inderdaad en die kinderen daarvan zitten veelal binnen. Wat je nu ziet is vooral islamieten in het straatbeeld (veelal werkloos), die overal hun afval dumpen, jankende kinderen, auto's op de stoep, etc.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat waar ik woon mensen toch wel vreedzaam samenwonen hoor. Buurt is steeds rustiger geworden, omdat huidige kinderen weinig buiten spelen. Iedereen werkt, dus nu overdag is er niemand op straat. Om 9 uur gaat iedereen op stok en daarna is de stilte de gehele avond en nacht oorverdovend bijna.
Ja goed, dat soort buurten en wijken bestaan natuurlijk. Maar er is ook een andere kant van de medaille. Nu is dit verder een weinig/niet multiculturele buurt, weinig multicultureel dorp ook, alhoewel dat ook wel meer wordt in het dorp. Maar je merkt er behalve wat hoofddoeken weinig van.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:26 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik zie die van mij alleen maar verpauperen, ik kom al uit een achterbuurt wat veelal gedomineerd werd door islamitisch tuig. En drie maal raden wat het beeld nu is in de nieuwe wijk. Jarenlang goed gegaan, en opeens werd onze buurt multicultureel verrijkt en steeg de criminaliteit.
Als ik toch van plan zou zijn op te stappen, hoorde ik mij dit theater helemaal niet aan.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Er zijn 2 scenario's, of Blok stapt op om het kabinet te redden of er gebeurd geen klote. Zo gaat het keer op keer, dat is allang van te voren besproken bij deze poppenkast.
Voor minister van BuZa vond ik de uitspraak dat Suriname een failed state zou zijn wel zeer ongepast. Rest wat hij zei over multiculturele samenleving vond ik niet zo schokkend.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op een verjaardagsfeestje.
Maar ook dan zal hij wel opgenomen worden stiekem, want dit is gewoon allemaal opmerkelijk te noemen voor een min v BuZa. Van NL.
Nou multiculturele samenlevingen zijn nooit zonder problemen, maar monoculturele samenlevingen ook niet, geen enkele samenleving in feite. De meeste culturen passen dan ook prima binnen een liberale democratie, zeker daar waar minderheden er ook actief deel van kunnen maken. Alleen olifant in de kamer is dus de islam of politieke islam, de vraag zou dus anders gesteld moeten worden imho.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:29 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Voor minister van BuZa vond ik de uitspraak dat Suriname een failed state zou zijn wel zeer ongepast. Rest wat hij zei over multiculturele samenleving vond ik niet zo schokkend.
Mijn dorp was ook ooit weinig multicultureel verrijkt. We spreken ons over enkele jaren nog wel eens.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja goed, dat soort buurten en wijken bestaan natuurlijk. Maar er is ook een andere kant van de medaille. Nu is dit verder een weinig/niet multiculturele buurt, weinig multicultureel dorp ook, alhoewel dat ook wel meer wordt in het dorp. Maar je merkt er behalve wat hoofddoeken weinig van.
Ja, goed, dan verkas ik, als we dat hier ook krijgen.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mijn dorp was ook ooit weinig multicultureel verrijkt. We spreken ons over enkele jaren nog wel eens.
Je kunt natuurlijk ook gewoon eens op de juiste persoon stemmen in jou gemeente of landelijk. Dan kan het bij de bron aangepakt worden en hoef je ook niet te verhuizen.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, goed, dan verkas ik, als we dat hier ook krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |