abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:30:44 #101
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_181257761
:')
Ben je net de grootste in de hoofdstad en heb je ook nog de burgemeester mogen leveren, kom je hier mee... Ga je nou eerst maar eens staande houden temidden van de alledaagse beslommeringen. Als dat eenmaal goed gaat kun je je altijd alsnog te buiten gaan aan dit soort frivoliteiten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_181257835
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 14:41 schreef LXIV het volgende:
Als ze allemaal in Amsterdam blijven en door Amsterdammers betaald zeg ik: doen!
Heb liever dat ze alles aan migranten dat we al in Europa hebben naar Amsterdam sturen en dan gewoon de grenzen afsluiten. Win-win voor iedereen, zij knuffelmigranten, de rest van Europa nergens meer last van.
pi_181258035
Doorvaren naar Qatar...

ALSTUBLIEFT ARBEIDERS VOOR NOG MEER STADIONS, KUNNEN TEGEN DE HITTE EN HEBBEN ALLEMAAL EEN PhD BOUWKUNDE :W
pi_181258329
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 17:30 schreef -XOR- het volgende:
Ben je net de grootste in de hoofdstad en heb je ook nog de burgemeester mogen leveren, kom je hier mee... Ga je nou eerst maar eens staande houden temidden van de alledaagse beslommeringen. Als dat eenmaal goed gaat kun je je altijd alsnog te buiten gaan aan dit soort frivoliteiten.
Dat dus. Iets met prioriteiten.
pi_181258705
Mensen die nu pas beseffen dat Groen Links vol zit met staatsgevaarlijke gekken :') :') :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 18:08:45 #106
28033 Pek
je moet wat
pi_181258810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:14 schreef Aquarii het volgende:
Raadslid Tirza de Fockert
_O- :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_181259049
Doen joh. Wat grachtenpanden leeghalen en er een grote diverse commune van maken. Banen en plek zat. Ook voor de vluchtelingen die dat helemaal niet willen. Wij zijn tolerant en vooruitstrevend.
pi_181259238
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:17 schreef havanagila het volgende:
Doen joh. Wat grachtenpanden leeghalen en er een grote diverse commune van maken. Banen en plek zat. Ook voor de vluchtelingen die dat helemaal niet willen. Wij zijn tolerant en vooruitstrevend.
Turken, Marokkanen, Syriërs, Somaliërs, Eritreeërs, Surinamers enz allemaal onder één dak! *O* Wat zal dat een succesverhaal worden! :D _O_ ^O^ Nog een zwik Antillianen er bij voor de fun! *O* En dronken leden van de Poolse Maffia niet te vergeten! :D

Als ze er straks één groot vredelievende Utopia met z'n allen van weten te maken, kunnen ze voor eens en voor altijd bewijzen dat alle ellende in de wereld alleen maar de schuld van de westerse witmensch is! :Y
pi_181259306
Ja, slecht idee. Mag hopen dat de overheid dat niet toestaat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_181259355
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 17:17 schreef Unlucky1 het volgende:

[..]

Almere en Lelystad mogen zo langzemrhand ook wel.
Ja als niet driekwart van de autochtone Amsterdammers de stad aan het ontvluchten was, had ik nu een mooi huis in Lelystad gehad, maar alles werd me voor de neus weggekaapt! -O-
pi_181259956
Krijgen ze dan een Amsterdam-paspoort in plaats van de Nederlandse?
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:00:18 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181260040
Wat een verschrikkelijk eng topic is dit weer zeg
Laffe huichelaar
  vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:05:27 #113
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_181260109
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.

Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
Laffe huichelaar
pi_181260125
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 13:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het huidige GL heeft nog even veel te maken met hun oorspronkelijke idealen als D66 met de hunne. En dat is niet veel meer. Belangrijk verschil is dat ze nog wel claimen ervoor te staan.
Aangezien Groenlinks een fusie-partij is, is dat niet zo raar.
Met de nogal communistische achtergrond van een aantal van die partijen is dat misschien ook maar beter.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_181260271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me af wie er verder heen is, zo'n Groenlinks Amsterdam wat landelijk beleid wil ondermijnen of zo'n engnek hier die gaat roepen dat elk groenlinkslid landelijk moet worden vastgezet.

Sommige mensen hebben ze echt niet helemaal meer op een rijtje
De kans is alleen een stuk groter dat de desbetreffende user palletsorteerder is ipv een invloedrijke politicus.

Het schokkende aan dit verhaal is dan ook niet dat er iemand een schip met asielzoekers naar Amsterdam wil halen. Wat wel schokkend is, is dat diegene de lijsttrekker van de grootste partij van onze hoofdstad is.

Ook al weet hij dat dit rechtstreeks tegen het beleid van de regering ingaat. Dat probleem heeft hij trouwens wel vaker als het om het asielbeleid gaat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181260331
GroenLinks is eigenlijk ook niet echt een deelnemer van de Nederlandse democratie. Ik bedoel, ze doet mee, maar haar ware achterban ligt -altijd- ergens in de middellandse zee te dobberen. Zodra je eenmaal binnengeloodst bent is wat GL betreft de voornaamste taak volbracht, en richten ze zich weer op de volgende lading. Hoe het zich allemaal uitpakt op Nederlandse bodem is van secundair belang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2018 19:19:47 ]
pi_181260369
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:19 schreef Wijs-aperig het volgende:
GroenLinks is eigenlijk ook niet echt een deelnemer van de Nederlandse democratie. Ik bedoel, ze doet mee, maar haar ware achterban ligt -altijd- ergens in de middellandse zee te dobberen. Zodra je eenmaal binnengeloodst bent is wat GL betreft de voornaamste taak volbracht, en richten ze zich weer op de volgende lading. Hoe het zich allemaal uitpakt op Nederlandse bodem is van secundair belang.
pi_181260422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De kans is alleen een stuk groter dat de desbetreffende user palletsorteerder is ipv een invloedrijke politicus.

Het schokkende aan dit verhaal is dan ook niet dat er iemand een schip met asielzoekers naar Amsterdam wil halen. Wat wel schokkend is, is dat diegene de lijsttrekker van de grootste partij van onze hoofdstad is.

Ook al weet hij dat dit rechtstreeks tegen het beleid van de regering ingaat. Dat probleem heeft hij trouwens wel vaker als het om het asielbeleid gaat.
Aangezien GroenLinks niet de alleenheerschappij in Amsterdam heeft, is dit plan dus net zo haalbaar als de meeste plannen van Geert Wilders.
pi_181260433
quote:
De achterban van GroenLinks kan je voornamelijk in volledig blanke wijken met relatief dure huizen vinden. En in Amsterdam voornamelijk in de grachtengordel.

Raar idee heb jij van de gemiddelde GL-stemmer.
pi_181260470
quote:
https://www.etnobarometer(...)-maart-2017-def2.pdf
pi_181260481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Aangezien GroenLinks niet de alleenheerschappij in Amsterdam heeft, is dit plan dus net zo haalbaar als de meeste plannen van Geert Wilders.
Mwah, GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. Dat is ook tegen het regeringsbeleid en de 2e kamer heeft zich ook fel uitgesproken tegen de plannen van Groot-Wassink.
pi_181260574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De achterban van GroenLinks kan je voornamelijk in volledig blanke wijken met relatief dure huizen vinden. En in Amsterdam voornamelijk in de grachtengordel.

Raar idee heb jij van de gemiddelde GL-stemmer.
Met achterban bedoelde ik eigenlijk ''(de enige) voor wie ze zich écht inzetten''. Het heeft alles weg van een in de kamer geïnfiltreerde NGO.
pi_181260587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers
Bewijsstuk 2.
pi_181260605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mwah, GL Amsterdam is ook nog steeds bezig met het realiseren van permanente opvang voor uitgeprocedeerde asielzoekers. Dat is ook tegen het regeringsbeleid en de 2e kamer heeft zich ook fel uitgesproken tegen de plannen van Groot-Wassink.
Heb je daar een bron van?

Daarbij is dat als gemeente wel wat makkelijker te organiseren, zo'n schip naar Amsterdam halen is gelijk wereldnieuws. En dus wel even andere koek.
pi_181260611
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2018 18:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja als niet driekwart van de autochtone Amsterdammers de stad aan het ontvluchten was, had ik nu een mooi huis in Lelystad gehad, maar alles werd me voor de neus weggekaapt! -O-
Waar woon je nu in Lelystad. In Bataviastad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')