Groepsmens John: we motten met zn allen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:52 schreef Dotteke het volgende:
John gaat gewoon voor hem zelf bestellen, hij gaat Richard mailen. als hun wat willen sturen ze er maar een mail achteraan
als er iets word georganiseerd of samen eten of wat dan ook zijn kamp aso niet aanwezig,hij kan wel vingerwijzen naar anderen,maar het is toch echt johnyboy en maaikie die de boel vreselijk beinvloeden en niet ten goede.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Groepsmens John: we motten met zn allen.
Hij heeft het nog geen week volgehouden.
Nog beter dat ze voor de poort staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:55 schreef Amputalent het volgende:
John gaat de gipsplaten annuleren, ik hoop dat ze al onderweg zijn
Geen ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog een centraal om tien uur, heb er nog niemand over gehoord ....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:55 schreef krabje het volgende:
[..]
als er iets word georganiseerd of samen eten of wat dan ook zijn kamp aso niet aanwezig,hij kan wel vingerwijzen naar anderen,maar het is toch echt johnyboy en maaikie die de boel vreselijk beinvloeden en niet ten goede.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het nog steeds niet duidelijk was, hij gaf het gisteren gewoon toe ...![]()
[ afbeelding ]
Mike geeft toe 40 Euro gejat te hebben - 16 augustus 2018.
x6s3vod
Ik ben voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie mag die zender van Sanne ff uit.... please
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat hij dat achterover gedrukt heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het nog steeds niet duidelijk was, hij gaf het gisteren gewoon toe ...![]()
[ afbeelding ]
Mike geeft toe 40 Euro gejat te hebben - 16 augustus 2018.
x6s3vod
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die ontkennen dat hij dat achterover gedrukt heeft.
mayon is geen naamquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:03 schreef Chanel5 het volgende:
Hier staat Manon, ik dacht ook Manon maar op de stream zie ik boven het bed en bij de kledingkast MAYON staan.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vuile laffe meeloper die Adriaan, die mag ook snel jankend naar huis, hypocriet ....![]()
![]()
![]()
RUSTAGGGGGHHHHHH. Hier, neem nog ff eenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vuile laffe meeloper die Adriaan, die mag ook snel jankend naar huis, hypocriet ....![]()
![]()
![]()
Ik was op de andere stream, maar ik snap er zo niets van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net Sjon gelijk geven en meelullen ....
Chris stond ook net Mike en John veren in hun reet te stoppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net Sjon gelijk geven en meelullen ....
Die stellen daar ook niet veel voor vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er nog een centraal om tien uur, heb er nog niemand over gehoord ....
Tuurlijk wel. Even die gasten van de catering bellen en klaar ben je.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:09 schreef Dotteke het volgende:
Brenda zegt dat het een evenementje van helemaal niets wordt
Je kan zoiets niet in 2 weken organiseren
hoiquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:10 schreef mario390 het volgende:
Manon moet dat "Huis" weer leg maken
Manon is samen met brenda goed bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:10 schreef mario390 het volgende:
Doet ze ook eens wat et dr luie reetquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:10 schreef mario390 het volgende:
Wij zien het verkeerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Chris stond ook net Mike en John veren in hun reet te stoppen.
yep en ze hebben veel lol deze dagen de 2quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Manon is samen met brenda goed bezig
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:11 schreef danaqui het volgende:
[..]
Doet ze ook eens wat et dr luie reet
Je weet dat Talpa alles regelt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar nog steeds geen verantwoording aan team Finance of aan team Evenementen over
de kosten, een begroting, inkoop horeca en drank en ga zo maar door, helemaal niets ....
Dochtah van Sjon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:14 schreef mario390 het volgende:
brenda:: ehoistische achterbakse mensen
Droppies vreet je op en kak je uit Gerrit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:14 schreef Dotteke het volgende:
"Wat voel je Gerrit", vraagt Hiske
"Kan je goed eten, heb je een speciaal gevoel in je buik"
"Ja, vooral als ik bij haar ben. Ik wordt heel ongemakkelijk van gesprekken, dan heb ik anders nooit. En dan zit ze door me haar heen te strelen vannacht, ja ja normaal interresseerd me dat niet. Het is echt een dropje ", zegt Gerrit
Ja ik kan er niet meer in meegaan sryquote:
Iets van een idee samen ...Brenda had het bedacht en ook al uitgeschreven ...volgens mij stuurde Shelley alleen maar alvast een mailtje...quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Brenda het over Shelley had, het is zo'n jaloers wijf die Brenda ....
welkom terugquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik kan er niet meer in meegaan sry
Nee, ik ook niet. Maar ik stoor mij vooral aan het meten met twee maten,quote:
Jesus, ben net online en kijk tegen die 2 vrolijke smoelen aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ook al zo stel vrolijke mutsen
[ afbeelding ]
het had vannacht geregnet manon moest om 2 00 de kist halenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef Dotteke het volgende:
Ook al zo stel vrolijke mutsen
[ afbeelding ]
Een brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik stoor mij vooral aan het meten met twee maten,
Team Tokkies krijgt alles voor elkaar en de rest zoekt het maar uit ....
Iki zou beslissen met de mensen die wel komen, komen die andere niet hebben ze pechquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
EN de vergadering gaat niet door, want een gedeelte komt natuurlijk weer niet...
De groepsmensen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Team Tokkies (Sjon + Mike) is daar gekomen om te bouwen. Waarom denk je dat Sjon steeds de hemel in geprezen wordt. Die zal wel gezeken hebben, dat hij dat gezeik van die bewoners niet meer wil. Anders stopt hij er mee. Hebben ze geen bouwer meer. Jessie is uitgekookt en zag in Mike, dat wat ze nu toch meer in Jeffrey vindt. Een slaafje. Mike houdt ze erbij, want het levert haar heel veel privaleges op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik stoor mij vooral aan het meten met twee maten,
Team Tokkies krijgt alles voor elkaar en de rest zoekt het maar uit ....
Tjongejonge zeg, omdat die er niet zijn gaat het centraal niet door? Laat ze lekker stikken, dan maar niet op de hoogte. Spuugzat van die losers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:21 schreef oma-Nijn het volgende:
EN de vergadering gaat niet door, want een gedeelte komt natuurlijk weer niet...
De groepsmensen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat blijkt maar weer. Ze voelen zich machtig en de rest staat het ook toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Een brutaal mens heeft de halve wereld
Wat een draak die Brenda ...Shelley gaat er in ieder geval achteraan ...benut haar uurtje laptop tijd goed om te gaan mailen terwijl Brenda alleen maar sjaggo daar rond loopt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:23 schreef Dotteke het volgende:
Brenda zegt dat Shel een dansevenement wil doen, zij had het helemaal uitgeschreven bla bla bla
Nu mag Shel het lekker alleen doen
Helemaal met je eens maar ze passen zich steeds weer aan en accepteren dit gedrag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iki zou beslissen met de mensen die wel komen, komen die andere niet hebben ze pech
John is geen bouwer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:23 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Team Tokkies (Sjon + Mike) is daar gekomen om te bouwen. Waarom denk je dat Sjon steeds de hemel in geprezen wordt. Die zal wel gezeken hebben, dat hij dat gezeik van die bewoners niet meer wil. Anders stopt hij er mee. Hebben ze geen bouwer meer. Jessie is uitgekookt en zag in Mike, dat wat ze nu toch meer in Jeffrey vindt. Een slaafje. Mike houdt ze erbij, want het levert haar heel veel privaleges op.
En zeiken dat het bestek vies is je zal met zo een walgelijke man getrouwd zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijkend naar het afwasschema... Sjonnie heeft zichzelf doorgekrast. De man met het groepsgevoel![]()
Inderdaad, je hebt een idee en gaat ermee aan de gang. Nu duurde het te lang en dan gaat een ander het doen. Kun je weer lekker zitten zeiken zuurpruim.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Wat een draak die Brenda ...Shelley gaat er in ieder geval achteraan ...benut haar uurtje laptop tijd goed om te gaan mailen terwijl Brenda alleen maar sjaggo daar rond loopt...
Afwassen is vrouwenwerk, snap dat dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijkend naar het afwasschema... Sjonnie heeft zichzelf doorgekrast. De man met het groepsgevoel![]()
ik hoor het hem zo zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afwassen is vrouwenwerk, snap dat dan.
Als je verlieft bent, kun je elkaar wel opvreten, als het over is, heb je spijt dat je het niet gedaan hebtquote:
😀quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je verlieft bent, kun je elkaar wel opvreten, als het over is, heb je spijt dat je het niet gedaan hebt
Alle spullen die zijn ingekocht worden steeds maar weer gebruikt voor de bewoners zélf.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Er kan niemand meer worden geverfd of gewassen voor niets. Er moet een bestelling komen van 288 euro. Kan je nagaan.
Sanne is al 3 keer gevefd en wil nog een keer.
nu praat Brenda met Soundlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:31 schreef snetje het volgende:
Brenda: We kunnen niet meer verven ..is te duur..
Hiske: Wie hebben jullie allemaal geverfd dan?..
Brenda: Sanne 3 keer ..Christel en Jessie..
Euh Shelley een paar keer en ze vergeet der eigen ook maar even voor het gemak....
Welk programma is niet van Talpa?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal stemmen op de andere genomineerden dus .....![]()
[ afbeelding ]
Nominatie Digital Impact Award - 16 augustus 2018.
x6s4p8f
Goeie, goeie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als je verlieft bent, kun je elkaar wel opvreten, als het over is, heb je spijt dat je het niet gedaan hebt
zie je mijn dm vraag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Welke programma is niet van Talpa?
Ja maar de red room van de voice is ook Talpaquote:
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Vermoeiend weer, welkom in Utopia zegt Brenda
[ afbeelding ]
Deze twee zijnde vrouwelijke versie van hun werkgever pisfles John en Mike.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Vermoeiend weer, welkom in Utopia zegt Brenda
[ afbeelding ]
We hebben John en Mike en we hebben Manon en Brendaquote:
Ja echt he, wat een stelquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:34 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Deze twee zijnde vrouwelijke versie van hun werkgever pisfles John en Mike.
Ze vergeet de dansvloer..... of gaan ze op het strand dansenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:26 schreef snetje het volgende:
Och Brenda vindt het te snel geplant... je hebt dansers nodig ...danslessen...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Geen danslessen meer ...
ja hoor de 2 meisjes hebben vannacht schlecht geslapen wegen Regen al zijn ze vrolijker dann Jon,Mikequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben John en Mike en we hebben Manon en Brenda
3x nu al Mario.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
Manon heeft vandaag vanochtend zwaar wakker te werden
4x Mario.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor de 2 meisjes hebben vannacht schlecht geslapen wegen Regen al zijn ze vrolijker dann Jon,Mike
petitie openen dat bij de uitreiking U1-bewoners aanwezig zijn - laat U2 maar lekker via laptopje meegluren - loosers daaroquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Allemaal stemmen op de andere genomineerden dus .....![]()
[ afbeelding ]
Nominatie Digital Impact Award - 16 augustus 2018.
x6s4p8f
Ik slaap al 26 jaar slecht en kijk ook niet zo was er ook al vroeg uit vanmorgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoor de 2 meisjes hebben vannacht schlecht geslapen wegen Regen al zijn ze vrolijker dann Jon,Mike
Die schroeven ze tijdelijk van het huisje afquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze vergeet de dansvloer..... of gaan ze op het strand dansen![]()
De blotepotenregendans
Jahhh, Sjonnie zijn platenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:37 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Die schroeven ze tijdelijk van het huisje af
Niks gewend die meiden daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap al 26 jaar slecht en kijk ook niet zo was er ook al vroeg uit vanmorgen
Het zijn gewoon twee sjaggo mutsen, net als die zure John en Mike
ja soms is manon wel vrolijker vanochtendquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik slaap al 26 jaar slecht en kijk ook niet zo was er ook al vroeg uit vanmorgen
Het zijn gewoon twee sjaggo mutsen, net als die zure John en Mike
Pubertjes all over the place.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:37 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Al die dwazen met die hartjes ook overal.
[ afbeelding ]
Mooi hequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Houd je bek Gerrit, stap dan nu naar ze af .....
Die Shelly is echt niet verliefd op bolle Gerrit hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze beweert dat het wél haar type zou zijn. Dat geloof ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Die Shelly is echt niet verliefd op bolle Gerrit hoor.
Durft ie nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Houd je bek Gerrit, stap dan nu naar ze toe .....
Ik heb het wel zwaarder gehad met reizen en moeilijk slapen. Vocht, tyfonen en kou. Die meiden zijn verwend en nu het geregend heeft lange gezichten. Die hebben nog helemaal niks meegemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann will ik weten hoe je daar slaapt? zonder zeuren?
Sjon legt wel effe een ongeschuurd houten vloertjuh neer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze vergeet de dansvloer..... of gaan ze op het strand dansen![]()
De blotepotenregendans
zodra de tuin leeggevroten is zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriaan is snel weg denk en hoop ik ....![]()
![]()
misschien heb je gelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik heb het wel zwaarder gehad met reizen en moeilijk slapen. Vocht, tyfonen en kou. Die meiden zijn verwend en nu het geregend heeft lange gezichten. Die hebben nog helemaal niks meegemaakt.
Hij is druk met zijn insectenhotels dus zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
zodra de tuin leeggevroten is zeker
Heb je soms een hekel aan Hiske?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hiske spreekt het allemaal zo goed uit tegen iedereen, pleuris wijf .....
Dag Gerritquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die foto challenge wordt dus ook niets, dag Gerrit .....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef Schakeltopia het volgende:
Hahaha nice, gerrit kan adriaan niet gebruiken voor geld, want adriaan schenkt zijn geld dan aan goed doel. Hahaha
Een hele fijne groepquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zitten elkaar ook allemaal heerlijk dwars, wat een fijne groep .....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Het gaat inderdaad niet echt soepel daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze zitten elkaar ook allemaal heerlijk dwars, wat een fijne groep .....![]()
![]()
Hiske is denk een beetje verliefd op John hij kan geen kwaad meer doen is best veel bij hem in de buurt . Hij heeft die 50 euro al gehad .quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:46 schreef Chea49 het volgende:
Hiske zegt dat John nog 50 euro moet krijgen maar heeft hij dat al niet gekregen vlak vóór die finance-man kwam?
Geen Naomi meer maar nu Manon?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja soms is manon wel vrolijker vanochtend
Denk niet dat zij verliefd is maar eerder bang voor die schreeuwlelijkerd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Hiske is denk een beetje verliefd op John hij kan geen kwaad meer doen is best veel bij hem in de buurt . Hij heeft die 50 euro al gehad .
ik ben wel ook naomi an het updatenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen Naomi meer maar nu Manon?
Nee hij ruilt ze makkelijk in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Geen Naomi meer maar nu Manon?
Dat zou ook kunnen maar ik twijfel soms hiske is een vreemde .quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk niet dat zij verliefd is maar eerder bang voor die schreeuwlelijkerd.
Stalken is makkelijker als ze op stream zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:51 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Nee hij ruilt ze makkelijk in.
Mooi zo. Plan mislukt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:47 schreef Schakeltopia het volgende:
Hahaha nice, gerrit kan adriaan niet gebruiken voor geld, want adriaan schenkt zijn geld dan aan goed doel. Hahaha
Of zoals Gerrit zelf zegt: "hij werkt niet zo leuk mee"quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:51 schreef Schakeltopia het volgende:
Gerrit vind adriaan niet meer geschikt, want het geld komt niet bij gerrit
Ja zoiets vermoed ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stalken is makkelijker als ze op stream zijn
Ja preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:52 schreef Prulke het volgende:
[..]
Of zoals Gerrit zelf zegt: "hij werkt niet zo leuk mee"
Het 'maatschappelijk werkster' type.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:51 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen maar ik twijfel soms hiske is een vreemde .
dat is toch niet stalken,ben je gek? haar instagram is toch vrij en niet privatquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die doet ze wel goed alles maar sussen nooit iets uitlaten vechten. Voor de streamer is dit minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het 'maatschappelijk werkster' type.
Voor de groep zelf ook lijkt me. Die onderlinge irritaties blijven maar doorsudderen, ze gunnen elkaar daardoor niks, er kan geen lachje vanaf, maar echt exploderen doet het ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja die doet ze wel goed alles maar sussen nooit iets uitlaten vechten. Voor de streamer is dit minder
Het is ook een trutje en jammer dat ze alles steeds voor wil zijn. Voor ons inderdaad wat minder omdat zij eventuele botsingen/acties tegen houdt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:56 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Ja die doet ze wel goed alles maar sussen nooit iets uitlaten vechten. Voor de streamer is dit minder
is dann Tilly en Stalker? zij had van alle utopians instagramquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeik eens een keer niet en ga ontopic, tering jantje het is weer Mario dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dann Tilly en Stalker? zij had van alle utopians instagram
Niet weglopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeik eens een keer niet en ga ontopic, tering jantje het is weer Mario dag
Ben er weg van
Papieren vasthouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:58 schreef Schakeltopia het volgende:
Tim is maar eens met zijn dagtaak bezig.
Ga je nu mij stalken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Daar word je toch schijt en schijt ziek van, iedere dag maar weer hetzelfde ben dr klaar mee
+1.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:01 schreef danaqui het volgende:
Daar word je toch schijt en schijt ziek van, iedere dag maar weer hetzelfde ben dr klaar mee
De groep is zo dom dat ze het niet in de gaten hebben . Ze accepteren de asogroep komen als John fluit het zijn dan net honden .quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:58 schreef Prulke het volgende:
[..]
Voor de groep zelf ook lijkt me. Die onderlinge irritaties blijven maar doorsudderen, ze gunnen elkaar daardoor niks, er kan geen lachje vanaf, maar echt exploderen doet het ook niet.
Tilly doet verslag en maakt foto's voor de streamers. Het is bij haar niet zo persoonlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dann Tilly en Stalker? zij had van alle utopians instagram
Zie hier mijn reden van naar topposter naar chronische lurkstand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat je daar gewoon een maatje nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:59 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Shelly ziet dus ook andere mooie jongens en daarom wil ze nog niks met GaitJan beginnen.
Maar eigenlijk weet dat kind helemaal niet wat ze wil.
Zo koop hij die in de pc hoofdstraat in amsterdamquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, die kosten van de boodschappen, Mike een pot pindakaas van 6 Euro ....
Dat fluiten maakt me misschien nog wel het meest razend, wat je zegt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:02 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
De groep is zo dom dat ze het niet in de gaten hebben . Ze accepteren de asogroep komen als John fluit het zijn dan net honden .
Is het een emmer misschien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, die kosten van de boodschappen, Mike een pot pindakaas van 6 Euro ....
Dat dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1.
Mee eens, wordt helaas weinig niets aan gedaan ....
Gewoon blijven jij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zeik eens een keer niet en ga ontopic, tering jantje het is weer Mario dag
Ben er weg van
Gerrit 100%quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:04 schreef Prulke het volgende:
Een dikke cm naast gezaagdwie heeft daar de boel gesaboteerd?
bij me ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tilly doet verslag en maakt foto's voor de streamers. Het is bij haar niet zo persoonlijk.
En weer klagen dat de anderen het verkeerd doen.quote:
Ja, er zal zo wel weer geveegd worden, maar zo jaag je veel mensen weg hier ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:03 schreef houdjemond het volgende:
Zie hier mijn reden van naar topposter naar chronische lurkstand.
Ik denk een maatje meer hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat je daar gewoon een maatje nodig hebt.
Gewoon scrollen als je je ergert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat is toch jammer dat je je weg laat jagen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie hier mijn reden van naar topposter naar chronische lurkstand.
Hij houdt er niet van dat mensen elkaar al schreeuwend roepen over het terrein. Fluiten daarentegen vindt hij wél normaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:03 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dat fluiten maakt me misschien nog wel het meest razend, wat je zegt.
Zijn personeel natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:04 schreef Prulke het volgende:
Een dikke cm naast gezaagdwie heeft daar de boel gesaboteerd?
Houdt het dan voor je mensen ergeren zich hier aan jou en blijven weg of haken af. Houd je alleen bij de streams en schei eens uit met die aanbiddingen van je.quote:
Dat is een aanname.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef Amputalent het volgende:
En dan te bedenken dat Sjonnie ook weet dat zijn maatvoering niet klopt
ja is goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Houdt het dan voor je mensen ergeren zich hier aan jou en blijven weg of haken af. Houd je alleen bij de streams en schei eens uit met die aanbiddingen van je.
De horrorquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je zal daar toch 40 uur in de week mee moeten werken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik denk een maatje meer hoor!
Komop zeg, de dakplaten lieten zien dat het huisje uit de maat stond, dat werken we wel weg zei john toen.quote:
En wat hij over het hek flikkerd omdat meneer het niet op kan/niet lekker vindquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef UtoStreamer het volgende:
decoupeerzaagje is goedkoper 2e hands dan een nieuwe handzaag en goedkoper dan die bak vlees die die galbak naar binnen vreet
Stop gewoon met reageren op hem, daar doet hij het het juist om ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Je herhaald jezelf te vaak en dat geeft ergernis.
Elke dag werkt John een halve koe naar binnen, ik heb het zelf gezien!quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef UtoStreamer het volgende:
decoupeerzaagje is goedkoper 2e hands dan een nieuwe handzaag en goedkoper dan die bak vlees die die galbak naar binnen vreet
tijd voor cocos, chat over cosquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je herhaald jezelf te vaak en dat geeft ergernis.
Neeeheee hij was boos omdat ze niet kunnen meten en niet kunnen zagenquote:
Was John ook niet de man die schroeven bestelde die wb maat niet eens bestonden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Komop zeg, de dakplaten lieten zien dat het huisje uit de maat stond, dat werken we wel weg zei john toen.
O ja, ik ben ook een bouwer.
daarom is ie zo moooooequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:12 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Elke dag werkt John een halve koe naar binnen, ik heb het zelf gezien!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Neeeheee hij was boos omdat ze niet kunnen meten en niet kunnen zagen
Dat afvalvlees kost niet veel denk ik hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:11 schreef UtoStreamer het volgende:
Ben er nu ook klaar mee en hij zou zijn leven beteren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stop gewoon met reageren op hem, daar doet hij het het juist om ....
Ging jij niet op vakantie?? Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er ook klaar mee voorlopig weer, laters als het het hier weer clean air is ....
nieuwe zaag 20 euro op de lidl webshop, en op marktplaats een merk zaag zgan voor 10 euro. Maar ik denk dat ze net als utopia 1 wel een sponsordeal straks verplicht zijn af te nemen bij een boschquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat afvalvlees kost niet veel denk ik hoor.
Adriaan had wel dewalt enzo gemaild, of ze misschien apparatuur wilde sponsoren. Niets meer van gehoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:17 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
nieuwe zaag 20 euro op de lidl webshop, en op marktplaats een merk zaag zgan voor 10 euro. Maar ik denk dat ze net als utopia 1 wel een sponsordeal straks verplicht zijn af te nemen bij een bosch
ja tijd geleden al weer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Adriaan had wel dewalt enzo gemaild, of ze misschien apparatuur wilde sponsoren. Niets meer van gehoord.
Nee joh, Adriaan is een geitenwollensokkenganger en Shelley is wat luxer ingesteld. Vind dan nog eerder dat een Joa geschikt is voor haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:20 schreef UtoStreamer het volgende:
adriaan en shelly zou ik veel beter bij elkaar vinden passen
ik vind shelley juist ook een beetje hippie geitenwollesokke typequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, Adriaan is een geitenwollensokkenganger en Shelley is wat luxer ingesteld. Vind dan nog eerder dat een Joa geschikt is voor haar.
Vind ik van Christel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:23 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
ik vind shelley juist ook een beetje hippie geitenwollesokke type
Is zij daar op afspraak of komt die spontaan binnen lopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:24 schreef Schakeltopia het volgende:
Mevr komt voor 4 foto's, die moeten we nog even maken zegt jessie.
Een bestelling doen voor zijn hok en klagen dat hij geen vlees krijgt . Dus dalijk weer volop hout en dakbedekking ramen en een deur . Anders gaat hij huilen en dreigen ik ga naar mijn zielige vrouwtje.quote:
Volgens mij op afspraak. Alleen dacht mevr dat ze gewoon 4 pollies had klaar liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is zij daar op afspraak of komt die spontaan binnen lopen?
Die moeten toch na een aantal minuten weg zijn, hoop dat John ff wegblijftquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is zij daar op afspraak of komt die spontaan binnen lopen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:25 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Een bestelling doen voor zijn hok en klagen dat hij geen vlees krijgt . Dus dalijk weer volop hout en dakbedekking ramen en een deur . Anders gaat hij huilen en dreigen ik ga naar mijn zielige vrouwtje.
Tjongejonge zeg en niets klaar voor deze klant?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Volgens mij op afspraak. Alleen dacht mevr dat ze gewoon 4 pollies had klaar liggen.
Je ben toch knettergek om een foto te willen en ook nog 10 euro per stuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:24 schreef Schakeltopia het volgende:
Mevr komt voor 4 foto's, die moeten we nog even maken zegt jessie.
Op de streams bedoel je ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Chea49 het volgende:
Fans kunnen toch gewoon pics maken en deze dan printen, helemaal gratis!
En maar klagen over dat het leven zo duur is en ze niks meer kunnen doen. Nee, lekker je geld over de balk gaan gooien voor dit soort onzin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:28 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Je ben toch knettergek om een foto te willen en ook nog 10 euro per stuk.
Dus nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:27 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Die moeten toch na een aantal minuten weg zijn, hoop dat John ff wegblijft
Wauw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Sjellie en Tim niet blij met Adriaan die geld wil wegschenken aan een goed doel terwijl er nog van alles gebouwd moet worden. Tim vindt hem een egoïst daardoor.
Onbegrijpelijk en als die gekken niet in Utopia zouden logeren liep iedereen ze voorbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En maar klagen over dat het leven zo duur is en ze niks meer kunnen doen. Nee, lekker je geld over de balk gaan gooien voor dit soort onzin.
christel is meer het Ibizahippy typequote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind ik van Christel.![]()
We zien het dus anders.
Hier is het toch echt niet zo'n zooitje als daar hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Dotteke het volgende:
We zijn hier een replica samenleven van buiten aan het bouwen zegt Tim
Eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
christel is meer het Ibizahippy type
2 Pollie's is ¤15 als het goed isquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:30 schreef Prulke het volgende:
Tien euro he, voor dit kiekje...
Oh ook nog eentje met zijn 6-en
Hij blijft in de caravan en wil best bouwen voor de rest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:32 schreef krabje het volgende:
wat een zeikerd is die a3,hij wil alles aan het goede doel geven en niks afdragen,dus mag hij ook niet in het huis wonen en meeeten,maar hij wil zijn idealen naleven,dus gewoon in een tentje a3 en eten uit je tuin.
maar daar ging het niet om,het ging erom dat hij niet wil bijdragen aan de samenlevening,maar wel meeeten en droog en warm slapen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Hij blijft in de caravan en wil best bouwen voor de rest.
A3: hij verdient zelf geen geld en Joaquin ook niet.
Ik vind het ook een vreemde keus om buiten niets aan goede doelen te geven en daar wel, terwijl ze het geld op dit moment hard nodig hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:34 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan is toch echt verkeerd bezig hoor met zijn sociaal correcte gedrag omdat ie vindt dat mensen dat bij hem verwachten. 60¤ aan die foodtruck bandana Geven. Heb ik ff spijt dat ik daar geweest ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |