abonnement Unibet Coolblue
pi_7636297
ik zit momenteel te wachten op de taxi die me naar de dialyse brengt.
het is al wat routine geworden, ik heb alleen helemaal geen zin

ik hoop dat de dialysekater vanavond niet zo erg is, ik heb namelijk met wat vrienden afgesproken om bij elkaar te komen..

anywayz happy newyear alvast iedereen!@#!$!

  dinsdag 31 december 2002 @ 13:17:32 #152
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_7637091
Hmm, sinds vandaag weer vrijgezel na een relatie van bijna 4 jaar. Zal wel janken worden vannacht.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_7637255
Ik voel me nu best klote Hoorde net dat m'n vriendin vanavond wegmag van d'r ouders (wat ze normaal niet toelaten) en gan gaat ze dus oud en nieuw bij een vriendin spenderen ipv bij mij
Tuurlijk mag ze van mij, maar toch ben ik wel een beetje..teleurgesteld.. omdat we echt vanalles probeerden om het dit jaar samen te kunnen vieren
Ik hou van mijn Sweety!
  dinsdag 31 december 2002 @ 13:28:23 #154
22259 Fogerty
slapende account
pi_7637276
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:17 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Hmm, sinds vandaag weer vrijgezel na een relatie van bijna 4 jaar. Zal wel janken worden vannacht.
HEEL lullig moment!
Maak er voor zover mogelijk toch een leuke avond van.

Hier alles heel prima, alle feest-benodigdheden zijn ingepakt, de cavia's staan op de plek waar ze zo min mogelijk vuurwerk horen, en de andere organisatoren van ons feest vragen zich waarschijnlijk al af waar ik blijf. Op pad nu dus, en als ik de meiden goed inschat zijn we tegen een uur of vijf vanmiddag al dronken

Iedereen veel plezier gewenst!

Hieperdepiep hoera!
pi_7640155
rond deze dagen is het altijd lullig....
Doei.
  dinsdag 31 december 2002 @ 15:38:34 #156
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7640413
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:17 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Hmm, sinds vandaag weer vrijgezel na een relatie van bijna 4 jaar. Zal wel janken worden vannacht.
Jank ik met je mee om 24.00 uur, deal?
Dit soort shit komt altijd op de verkeerde momenten, dat iedereen gezellig en knus en klef is, met dit soort dagen. Dan voel je je extra klote. En trust me... ik kan er over meepraten!!

Heb je wel iets leuks te doen vanavond? Ik bedoel, met vrienden afgesproken ofzo dat je niet alleen zit?

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_7642781
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 15:26 schreef Faithy het volgende:
rond deze dagen is het altijd lullig....
Het is ALTIJD lullig...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_7643044
Mag het nu vast 2 januari zijn? Fijn, dank u. .
  dinsdag 31 december 2002 @ 18:40:23 #159
19105 Noayla_
Love me tender
pi_7643106
Koppijn, snotterig, koortsig
En vanmiddag vergeten m'n 50 Euro uit de geldautomaat te halen

Maar dat gaat me zeker niet weerhouden om straks 2002 uit te luiden m.b.v. vrienden, véél drank en andere genotsmiddelen

Wég met 2002 !!!!!!!!!!!!!!!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_7643325
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is ALTIJD lullig...


maar nu het lulligst.....

rond gezellige sfeervolle en liefdevolle dagen...

Doei.
  dinsdag 31 december 2002 @ 19:00:37 #161
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_7643391
ja.. de bezinnings- en overpeins dagen. vind ik dit altijd..

(zucht)

Don't love if you want to die in peace.
  dinsdag 31 december 2002 @ 19:35:11 #162
42446 Gehaktbal
A New Found Glory
pi_7643888
Juist de dagen dat je bij extra bij de persoon wilt zijn van wie je houdt... maakt et extra lullig en hard..

Kvoel me wel opgewekt, donderdag naar d'r toe, en hopen dat het (wat schijnt) goede nieuws echt goed is
Dat zou een mooi begin zijn van 2003

Allemaal veel plezier vanavond, hoe je je ook voelt, met vrienden derbij gaat et altijd stukken beter

Nice guys finish last. You're running out of gas...Your sympathy will get you left behind.
pi_7644339
Alleen
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7644369
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:19 schreef jacko het volgende:
Alleen
Mooi kut dan. .
Hoop dat je het een beetje trekt toch nog .
pi_7644384
Antwoord staat in je .sig.

Maar goed, ik zal wel moeten......

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
pi_7644406
Gaat wel, eigenlijk nog niet bepaald in feeststemming, en moet straks wel beetje sociaal en gezellig doen..

Voor iedereen die zich kut, eenzaam, ellendig voelt hier, sterkte...

Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  dinsdag 31 december 2002 @ 20:30:18 #167
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7644443
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:36 schreef matthijn99 het volgende:
Mag het nu vast 2 januari zijn? Fijn, dank u. .
Speciaal voor jou wel hoor, lieve matthijn

-ontopic- gaat goed met me, beetje duf nog, maar wel zin om het nieuwe jaar te gaan beginnen (met een hoop alcohol ) en me vriendje hier

Iedereen alvast een heel gelukkig 2003!! Ik hoop dat voor degene met wie het nu niet zo goed gaat het een beter jaar wordt

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_7644525
Blerggg...

Ziek. Dan warm, dan koud, rillerig. Gelukkig zijn er wel wat mensen in de buurt, dus ik zit niet in me uppie.

Oh well, een goeie dot whiskey schijnt wonderen te doen.

Een goed, fijn, gezond, gelukkig 2003 gewenst...enne beetje uitkijken met vuurwerk.

  dinsdag 31 december 2002 @ 20:39:36 #169
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7644562
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 18:36 schreef matthijn99 het volgende:
Mag het nu vast 2 januari zijn? Fijn, dank u. .
* Aansluit

Wat een kloteavond

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_7644584
Mwaoh. Ik zit nu bij de familie thuis en meer achter internet dan bij het gezelschap.

Voel me wat rottig omdat mijn vrienden met z'n 20'n naar schiermonnikoog zijn voor 3 dagen en ik kon wegens omstandigheden niet mee. Voelde me niet echt goed genoeg, en het was me te lang en te druk. Ik wilde graag mee maar het lukte gewoon niet

Volgend jaar beter dan maar. En ik hoop dat ik volgend jaar met een beter gevoel kan terug kijken naar het jaar dat voorbij is.

Iedereen een leuke avond/nacht/morgen en het allerbeste voor 2003.

pi_7644652
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 20:30 schreef BlaBlub het volgende:
Speciaal voor jou wel hoor, lieve matthijn
Thanx meisje
  dinsdag 31 december 2002 @ 21:06:00 #172
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_7644858
Mijn haar wil niet lukken, mijn kousen zakken af, mijn jurk is iets te groot geworden,
maar ik heb er zin an!

Zo nog effe een eindejaarstuk in mijn dagboek schrijven, en k_i_m is weer als nieuw!

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_7644917
Tijd om genadeloos dronken te gaan worden. (best wel eigenaardig dat er zoveel mensen onder invloed het nieuwe jaar ingaan). En voor degenen die er geen lol aan gaan beleven: veel sterkte, ´t is maar een paar uurtjes en dan is het alweer volgend jaar. Tot dan.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7645025
Zit gewoon met oud en nieuw bij mijn ouders en net geraclet . Daarnaa naar Plien en Bianca gekeken.
Weet dat Dennis ook lekker oud en nieuw bij vrienden zit en bel hem morgen om gelukkig nieuw jaar te wensen . Heb ook al weer het hele gevoel met een schone lei te beginnen in het nieuwe jaar .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7645117
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 21:11 schreef thoth het volgende:
Tijd om genadeloos dronken te gaan worden. (best wel eigenaardig dat er zoveel mensen onder invloed het nieuwe jaar ingaan). En voor degenen die er geen lol aan gaan beleven: veel sterkte, ´t is maar een paar uurtjes en dan is het alweer volgend jaar. Tot dan.
Ik ga zat het nieuwe jaar in Heb al 5 halve liters bier op en 5 dropshots. Uit frustratie dan maar.

2003 moet en zal beter worden. Laat ga ik het niet maken, hoogstens 0200 uur.

Familie zit te karaoken hier Heb er totaal geen zin in.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')