quote:De katholieke Delftse studentenverenging Virgiel heeft het lidmaatschap opgezegd van een student die met een verborgen camera opnames op het vrouwentoilet van de sociëteit had gemaakt.
Het lid van de vereniging had de verborgen camera geïnstalleerd in een koffiebeker die hij op het toilet neergezet had. Er zijn zeker drie mensen gefilmd, meldt de vereniging in een verklaring.
Toen de camera gevonden werd, heeft het bestuur een onderzoek ingesteld. Hieruit kwam de man als vermoedelijke dader naar voren. Toen hij werd geconfronteerd met de bevindingen, bekende hij zijn daad en betuigde hij spijt.
De vereniging noemt het plaatsen van een verborgen camera op het vrouwentoilet "volstrekt onacceptabel". Het lidmaatschap van de student is per direct opgezegd. De drie vrouwen die gefilmd zijn, mogen bepalen of er aangifte tegen de man gedaan wordt.
De TU Delft is op de hoogte gesteld van het incident. Volgens de NOS prijst de universiteit de transparante manier waarop Virgiel met de situatie omgaat.
https://www.nu.nl/binnenl(...)-vrouwen-toilet.html
waarom zou die er lang gestaan hebben dan? Die drie vrouwen kan de vangst van een avond zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:14 schreef SuperNeger het volgende:
En het is niet gek dat er zo lang een onbeheerde koffiebeker op het toilet staat?
De enige crimineel is de schoonmaker in dit verhaal.
Waarom zou je zoiets maar voor 1 dag doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom zou die er lang gestaan hebben dan? Die drie vrouwen kan de vangst van een avond zijn
dus? wat had dat voor verschil gemaakt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:26 schreef Molurus het volgende:
Nog een 'gelukje' dat de owee nog niet is begonnen, anders hadden er ook minderjarige dames op gestaan.
omdat na een dag iemand in die koffiebeker ging kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets maar voor 1 dag doen
Het beeld dat ik van dit verhaal kreeg was dat die koffiebeker er al heel lang stondquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:30 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
omdat na een dag iemand in die koffiebeker ging kijken.
Dat lijkt me juridisch nog net wat problematischer, maar misschien vergis ik me. Het is sowieso qua berichtgeving in de media (nog) minder fraai.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
dus? wat had dat voor verschil gemaakt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 10:49 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Linkje naar beelden ter beoordeling strafbare feiten?
In Delft? kan ook best een hele week zijn daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 09:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
waarom zou die er lang gestaan hebben dan? Die drie vrouwen kan de vangst van een avond zijn
Ik kan me er ook even niets bij voorstellen. Wat is er nou zo spannend aan schijtende/pissende mensen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 12:16 schreef Zwoerd het volgende:
Zo geil is het toch niet? Een filmpje waarbij een vrouw haar broek omlaag doet en meteen gaat zitten? Of zou de kick van het stiekem filmen hem al genoeg opwinding geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |