Wordt gewoon de nieuwe Barbie. Het hoofd is bijna af.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Gooi die mensen van t podium af aub.
Is dit een plastic pop waar hij een nekklem op uit oefent.quote:Op donderdag 29 november 2018 21:45 schreef DKUp het volgende:
Naomi en Michael van der Plas hebben zich opgegeven voor Temptation Island VIPS
https://www.glamour.nl/fu(...)ptation-island-vips/
[ afbeelding ]
Yepquote:Op donderdag 29 november 2018 22:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit een plastic pop waar hij een nekklem op uit oefent.
He gadverdammequote:Op donderdag 29 november 2018 21:45 schreef DKUp het volgende:
Naomi en Michael van der Plas hebben zich opgegeven voor Temptation Island VIPS
https://www.glamour.nl/fu(...)ptation-island-vips/
[ afbeelding ]
'zeker als je hoort wie ze in dat programma dan moest verleiden'.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:58 schreef Solid-Snake het volgende:
Barbie als verleidster? Als zouden ze mij betalen dan hoef ik er nog niet op.
Michael en Naomi hebben zich opgegeven voor Temptation Island VIPSquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
'zeker als je hoort wie ze in dat programma dan moest verleiden'.
Wie zou er mee doen? Michael?
quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Michael en Naomi hebben zich opgegeven voor Temptation Island VIPS
Dit filmpje van 28 oktober had ik nog niet eens gezien, wow 7 februari alweer?quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:58 schreef DKUp het volgende:
Ouder filmpje al maar kan wel in de tussentijd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 14:38 schreef Physsic het volgende:
Ziet er prima uit.Allemaal back to basic, back to natureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Rick Brandsteder zei voor de Kerst bij Boulevard dat hij het had opgenomen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 16:42 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Videoland start al een week eerder volgens mij. Wie presenteren het nu?
Nou die mannen lijken weer 10x niksquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
De verleiders....
[ afbeelding ]
Bron: https://www.rtlboulevard.(...)mptation-island-2019
Vrouwen zijn beter dan voorgaande seizoenen imoquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:50 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Nou die mannen lijken weer 10x niks
Ja lijkt wel zo op het eerste gezichtquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter dan voorgaande seizoenen imo
Ik ben ook begonnen!quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:47 schreef -Magica- het volgende:
Amerikaanse versie staat nu ook op videoland. Ga ik nu proberen.
Even wennen.. raar dat ze elkaar toch af en toe zien, bij date keuze enzo. Verder komt het iets braver over tot nu toe. Maar dat zal nog wel veranderenquote:
Kreeg gister een foto waar een extra verleider bij stondquote:Op donderdag 31 januari 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
De verleiders....
[ afbeelding ]
Hadden ze jou erbij gefotoshopt?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg gister een foto waar een extra verleider bij stond
Die gaat inmiddels overal rond.
Plaats die foto danquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg gister een foto waar een extra verleider bij stond
Die gaat inmiddels overal rond.
de bewegende beelden zijn wel beter dan de fotosquote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:52 schreef DKUp het volgende:
Ik zie overal staan bloedmooie en hete verleidsters/verleiders. Misschien moet dat nog komen maar ik word er nog niet heel warm of koud van
Ja, dat is waar en mensen worden gedurende het programma meestal sympathieker of juist nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bewegende beelden zijn wel beter dan de fotos
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Echt jaquote:Op donderdag 31 januari 2019 23:54 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Oh zie nu filmpje pas.. Giorgo gadverdamme
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden ze jou erbij gefotoshopt?
Ja dat haalt ze een beetje uit de flow. Maar ze zijn redelijk snel met het kampvuur, dus wellicht zit er iets meer tempo in de US versiequote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:49 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Even wennen.. raar dat ze elkaar toch af en toe zien, bij date keuze enzo. Verder komt het iets braver over tot nu toe. Maar dat zal nog wel veranderen
Wat een foute types weer. Vooral die zittende gast links met dat blauwe broekje.quote:Op donderdag 31 januari 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
De verleiders....
[ afbeelding ]
Compleetquote:
Wat kijken al die meiden toch schaapachtig naar hun mannen. Was dat de opdracht of zo? "Give me bakvis!"quote:
Ook raar dat ze daar de singles presenteren als 'mensen op zoek naar ware liefde'. Alsof je de ware gaat vinden door hem/haar te laten vreemdgaanquote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:49 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Even wennen.. raar dat ze elkaar toch af en toe zien, bij date keuze enzo. Verder komt het iets braver over tot nu toe. Maar dat zal nog wel veranderen
Haha ja minder hypocrietquote:Op maandag 4 februari 2019 14:05 schreef MrAero het volgende:
[..]
Ook raar dat ze daar de singles presenteren als 'mensen op zoek naar ware liefde'. Alsof je de ware gaat vinden door hem/haar te laten vreemdgaanHier draaien ze er tenminste niet omheen, 'ze zijn hier om je relatie te slopen'.
Zo nu en dan vertrouwen we elkaar wel ja...quote:
Ze hebben weer de perfecte koppelsquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zo nu en dan vertrouwen we elkaar wel ja...
Hahaha, whut.![]()
Volgens mij zelfde datum.quote:
Wat had ik een hekel aan haar zeg, ontzettend irritantquote:Op maandag 4 februari 2019 15:53 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is sinds april 2018 moeder trouwens. Onze Jolyntje breekt geen hartjes meer![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat had ik een hekel aan haar zeg, ontzettend irritant
http://tagthesponsor.com/2016/08/06/story-kiki-van-hees/quote:Op maandag 4 februari 2019 15:53 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is sinds april 2018 moeder trouwens. Onze Jolyntje breekt geen hartjes meer![]()
Ooooh ze lijken me saai. Ik hoop echt dat ze qua persoonlijkheid kunnen tippen aan de voorgangers.quote:
Tim leek ook saai met zijn huisje, boompje, beestje en trouwplannenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ooooh ze lijken me saai. Ik hoop echt dat ze qua persoonlijkheid kunnen tippen aan de voorgangers.
Geen idee, wat heb ik net allemaal zitten lezen en bekijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
http://tagthesponsor.com/2016/08/06/story-kiki-van-hees/
Zij zou ook samen met een vriendin naar Dubai gaan om te seksen voor geld, maar het bleek nep te zijn. Het was dus volgens mij wel echt een prostituée?
Nou zeg dat idd haha.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, wat heb ik net allemaal zitten lezen en bekijken
Dat ze voor wat geld naar Dubai zouden gaan om te seksen in ieder geval! 😀quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, wat heb ik net allemaal zitten lezen en bekijken
Ik dacht echt vanaf 7 februari op Videoland, wat jammer! Ik had al met vriendinnen afgesproken om te kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
"Temptation Island kun je vanaf 14 februari vooruitkijken bij Videoland."
Ik heb dat ook ergens gelezen inderdaad. Klopt dan vast niet. Jammer!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:12 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ik dacht echt vanaf 7 februari op Videoland, wat jammer! Ik had al met vriendinnen afgesproken om te kijken
Echt, what the actual fuckquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Zij zou ook samen met een vriendin naar Dubai gaan om te seksen voor geld, maar het bleek nep te zijn. Het was dus volgens mij wel echt een prostituée?
Inderdaad aparte hobby. Ik dacht dat het misschien wel waargemaakt werd ofzo, die afsprakenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 15:55 schreef Xurk het volgende:
[..]
Echt, what the actual fuck
Maar als ik die website zo bekijk zijn dit gewoon een paar (misschien wel gewoon Westerse) gasten die stelselmatig meiden benaderen en overtuigen om allerlei ranzige dingen te beloven te doen in ruil voor geld, om vervolgens die chat histories online te gooien om ze te shamen? Aparte hobby
Die Jocelyn zou het voor het eerst gaan doen en die Kiki had het één keer eerder gedaan. Dus niet per se echte prostituees, maar wel bereid om te prostitueren voor grote sommen geld. Er zullen vast zat ordinaire meisjes zijn die voor $20K aan die onzin mee willen werken, wat ook blijkt uit de posts op die website
Echt bizar. Ik zat even verder te scrollen op die site, staan ook verhalen op dat ‘ie vrouwen probeert over te halen om voor een bak geld z’n neefje van 12 te ontmaagden. Sommige gaan er nog in mee ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:49 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Alles voor een beetje geld. Zulk soort meiden hebben professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 7 februari 2019 00:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Echt bizar. Ik zat even verder te scrollen op die site, staan ook verhalen op dat ‘ie vrouwen probeert over te halen om voor een bak geld z’n neefje van 12 te ontmaagden. Sommige gaan er nog in mee ook.
Die kerel ook wel, want hij liegt dus en wil vrouwen op die manier ontmaskeren ofzo maar ik vind het geen ontmaskeringquote:Op donderdag 7 februari 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles voor een beetje geld. Zulk soort meiden hebben professionele hulp nodig.
Ja maar hou op met schijnheilig doen, Minstens 80% van de dames tegenwoordig heeft absoluut geen principes als het bedrag maar hoog genoeg is. En zij zien zichzelf niet als prostituee, ze doen dit 1 of een paar keer als het bevalt en daarna keren ze terug naar hun dagelijkse leven.quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles voor een beetje geld. Zulk soort meiden hebben professionele hulp nodig.
Alsof jij je niet in je kontje zou laten nemen als het bedrag maar hoog genoeg is.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ja maar hou op met schijnheilig doen, Minstens 80% van de dames tegenwoordig heeft absoluut geen principes als het bedrag maar hoog genoeg is. En zij zien zichzelf niet als prostituee, ze doen dit 1 of een paar keer als het bevalt en daarna keren ze terug naar hun dagelijkse leven.
Trouwens ik heb het idee dat de verleiders/verleidsters weer een tandje ordinairder zijn gekozen. Ik hoop niet dat het allemaal teveel nep gaat worden anders haak ik af.
De kandidaten die meedoen beschouwen het meer als een soort dating-programmaquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:54 schreef Tim86 het volgende:
Die Amerikaanse versie is best oké:)
Wel weinig echte feesten, meer dates.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De kandidaten die meedoen beschouwen het meer als een soort dating-programma
Meiden die aan zoiets meedoen hebben ook geen principes, anders zouden ze ook niet meedoen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef terrestrial het volgende:
[..]
Ja maar hou op met schijnheilig doen, Minstens 80% van de dames tegenwoordig heeft absoluut geen principes als het bedrag maar hoog genoeg is. En zij zien zichzelf niet als prostituee, ze doen dit 1 of een paar keer als het bevalt en daarna keren ze terug naar hun dagelijkse leven.
Trouwens ik heb het idee dat de verleiders/verleidsters weer een tandje ordinairder zijn gekozen. Ik hoop niet dat het allemaal teveel nep gaat worden anders haak ik af.
Ik heb het idee dat dit seizoen vol zit met sneaky figuren en een paar gaan de fout in en dan volgen er meestal nog een paarquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:18 schreef Michellee het volgende:
Hmmm ik vind de drama wel meevallen? Ben ik verpest?
Seizoen 4..?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:50 schreef DKUp het volgende:
Beelden van het gehele seizoen.....
SPOILERS!
https://www.rtlboulevard.(...)-island-aflevering-1
SPOILERS!
Ja als dit de ergste beelden zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2019 08:18 schreef Michellee het volgende:
Hmmm ik vind de drama wel meevallen? Ben ik verpest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |