SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dat laatste! Goedemorgenquote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zou iedereen nu op de fiets of in de auto/bus/trein/metro of aan het lopen zijn? Of in het vorige topic
Onderweg naar de bus, ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
Zou iedereen nu op de fiets of in de auto/bus/trein/metro of aan het lopen zijn? Of in het vorige topic
Heb het allemaal heel snel neer moeten zetten toen ik hier kwam wonen, an sich prima, maar zelfs de autist in mij wil het anders nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:15 schreef Melting het volgende:
Succes vandaag Raf met je huis overhoop halen.
Waarom zou je dat überhaupt doen?
Ik sliep nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 07:51 schreef Rafeiro het volgende:
werkse Raffiequote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb het allemaal heel snel neer moeten zetten toen ik hier kwam wonen, an sich prima, maar zelfs de autist in mij wil het anders nu.
En dan later de slaapkamer nogIk lig voor mijn gevoel niet in de goede richting, maar welke dat wel is weet ik niet. Maar dat komt later wel. Gelukkig zijn die boxsprings niet zo zwaar en makkelijk te verplaatsen
.
Oei, vent laten doen!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat van het bed niet in de goede richting herken ik, zo ben ik na een paar dagen in mijn vorige huis ‘s avonds laat mijn bed nog gaan verplaatsen. Was niet zo’n goed idee in mijn eentje, maar ja
Good job dan. Sorryquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als je alleen woont is dat lastig. Hier staat het bed goed
De laatste keer dat ik naar een kapper ben geweest was toen ik nog in Deventer woonde!quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een idiote kapper zeg, Symph moest opeens ¤22 betalen ipv de gebruikelijke ¤16,50 voor hetzelfde tondeusewerk. Hij zei er daar niks van, dus ik heb net even geprobeerd telefonisch verhaal te halen. Nee, ik had het mis, of er was de vorige keer iets verkeerd berekend, of nee, wacht, dit was meer werk, er was nu een kam bij gebruikt. Uiteraard... Ik vroeg haar:bvoor wassen en knippen rekenen jullie ¤22 euro en dit was geen wassen en knippen he? Nee, dit was geen wassen en knippen, maar toch was de prijs nu ¤22. Nou, daaaag Image Line, je bent een klant kwijt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Tussendoor was hij naar die rare Turk hier om de hoek gegaan, en we weten hoe dat bevallen is. Van de week zag ik toevallig een man en zijn zoontje naar buiten stappen bij die Turk en die hadden ook zo’n belachelijke lijn in hun kapsel geschoren. Die andere kapper zit wat verder weg, maar hij was altijd tevreden, dus ach, dan maar een stukje rijden en ¤16,50 betalen, maar nu dus niet meer. Tondeuse hebben we wel, maar zelf kan hij het niet en met mijn onwillige handen is het ook geen optie op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |