Denk dat die bonk suiker slechter is dan koffiequote:Op zaterdag 1 september 2018 20:46 schreef Ddream het volgende:
- Ik ben veel te vaak dan nodig met mijn iphone bezig.
- Eet met vlagen heel ongezond. De laatste 2 dagen 4 grote magnums op. 1 grote zak chips. Patat etc. Hele pak kitkats. Vind junkfood gewoon erg lekker.
Verder nooit gerookt of drugs gebruikt. Ik vind alcohol en koffie heel vies; hier heb ik dan wel mazzel mee.
Ja denk het ook. Ik ben verslaafd aan suiker (kan dat?). Misschien eens een maand zonder suiker gaan leven, maar hou het nooit volquote:Op zaterdag 1 september 2018 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat die bonk suiker slechter is dan koffie
Joh, zeker alles is suiker daarom pleuren ze het overal in omdat het verslavend werkt en dan koop je het.quote:Op zaterdag 1 september 2018 20:49 schreef Ddream het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Ik ben verslaafd aan suiker (kan dat?). Misschien eens een maand zonder suiker gaan leven, maar hou het nooit vol
quote:Op zaterdag 1 september 2018 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Joh, zeker alles is suiker daarom pleuren ze het overal in omdat het verslavend werkt en dan koop je het.
AL die vruchtensappen en shit gewoon vloeibaar suiker
Dat heb ik met kaas worst en noten...of lekker broodje kroket, vlees etc..quote:Op zaterdag 1 september 2018 21:16 schreef Ddream het volgende:
[..]suiker zit bijna overal in inderdaad.
En er is altijd wel een reden om weer te gaan snacken. Als ik me eenmaal heb overgegeven aan een snoepbui denk ik..nu kan ik net zo goed dooreten. Dat dooreten wordt ook gelijk echt heel veel bij mijdan ben ik niet te stoppen
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 september 2018 11:39 schreef JaafkeJunior het volgende:
Maak mij regelmatig druk over dingen wanneer het niet eens nodig is.
Ga ik in mijn hoofd hele scenarios maken, die nergens op slaan of nergens voor nodig zijn.
Dat kan zeker. Als ik begin met gezond eten / afvallen dan schrap ik de eerste weken ook alle onnatuurlijke suikers. Krijg je wel behoorlijk hoofdpijn van als ontwenningsverschijnselquote:Op zaterdag 1 september 2018 20:49 schreef Ddream het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Ik ben verslaafd aan suiker (kan dat?). Misschien eens een maand zonder suiker gaan leven, maar hou het nooit vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |