abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181194788

Wat verlang ik soms naar die goede oude tijd toen we nog kwaliteitsmoderators als Pharkus _O_ hadden. Dat lijkt echter al 10 jaar geleden :'( We hebben gelukkig nog koning huge_cool _O_ , maar holy cow hoe hebben dat kwartiertje en kwarkje deze ambt gekregen

En die moderators worden steeds vager! 1. Wie is dit in hemelsnaam? 2. En wat bedoelt hij/zij met note 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 05:40 schreef Lyrebird het volgende:
SES is een serieus forum. TS, je hebt er een note bij.

Dicht.
Lyrebird ?! Nog nooit van gehoord!!! En ik loop hier al sinds 2005 rond. Waar is onze goede oude motorbloempje

Ik begrijp er geen ene fok van! Wie neemt moderators hier aan? Die Lyrebird is dus nooit Fok lid geweest? Op een hittegolfdag besloot Lyrebird eindelijk eens van de bank te komen en te gaan solliciteren? En nu werkt bird als moderator? Zonder enige aantoonbare ervaring als forummer? Hoe weet zo iemand dan iets over het reilen en zeilen van een forum? Neem dan iemand aan die het hier kent! Bijvoorbeeld capuchon_jongen of vogeltjesdans of Plompzakker! Begrijp er geen hout van! |:(

En wat is in vredesnaam een note???! Ik heb er een note bij oke cool....en waar kan ik die vinden of hoe kan ik die krijgen? En wat kan ik ermee doen? Het wordt steeds gekker hier :X Ik dacht eerlijk waar dat kwartiertje en kwarkje onervaren waren, maar het kan dus nog erger :') Kan iemand aan bird uitleggen dat ik geen note wil? Ik ben een simpele forummertje die droomt van trouwen en een normale callcenter baantje heeft en minimumloon verdient. Wat moet ik met een note? En ik heb geen zin om die te gaan halen :{

Breng Pharkus en motorbloempje en Iwanius terug!!!
Niet doen
pi_181194858
Om 3 uur ‘s nachts je hier druk over maken :') Ga eens op zoek naar een leven ofzo
pi_181195071
1.) Pharkus is nu FA, dus die pipo werkt nog steeds als een malle voor dit forum, dus het zou zomaar kunnen zijn dat hij zo'n zin heeft in werken dat hij hier een slotje op gooit
2.) Al sinds 2005 op FOK! rondwaren en niet weten wat een note is :') Wat heb je al die tijd gedaan dan? Ik ken je in ieder geval niet en ik zwierf hier tussen 2009 en 2012 toch zeer actief rond.
3.) Als je het niet eens bent kan je terecht in de feedback van desbetreffende fora, daar ga je geen topic over openen.

Het is dat ik vrij weinig te doen heb, anders was dit topic natuurlijk geen reactie waardig.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_181195074
Oja, en haal die buitenFOK!se smileys uit de OP :r
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 15 augustus 2018 @ 03:49:11 #5
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181195114
Matige ambitie hoor, breng 2001 terug! De goede oude tijd O+
With the stars as her umbrella
pi_181195152
quote:
9s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 03:49 schreef -Miauw- het volgende:
Matige ambitie hoor, breng 2001 terug! De goede oude tijd O+
Nee, 1999, dat is de echt goede tijd natuurlijk, toen kreeg Danny immers knorretje!
pi_181195350
En wat is dit dan weer voor wazig topic? :')
pi_181195379
Klagen op Haags kwartiertje :')

Onterechte klacht dit aldus
pi_181195392
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 06:02 schreef Drug het volgende:
Klagen op Haags kwartiertje :')

Onterechte klacht dit aldus
Crewbash noemen we dat

Laat mijn matties :( !
pi_181195395
Tr gezet
pi_181195443
Goed verhaal, lekker kort. Dank voor de heldere uitleg! :)
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')