abonnement Unibet Coolblue
pi_181201168
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Volgens mij doet hij zijn twitter rants altijd bij het ochtend poepen. Uurtje of half 8 ofzo?
:') (y)
pi_181201180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 11:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

_O-
:D
pi_181201222
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gewoon ruilen voor Gülen.
Die vent is zo rijk, die krijg je daar echt niet weg. Als het nou een of andere onvermogende cleric was geweest hadden ze er een strik om gedaan en hem zo in Ankara afgeleverd, maar deze vent is daar te machtig voor.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:38:18 #104
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_181201284
Gülen wil bovendien zelf niet terug naar Turkije, terwijl deze dominee waarschijnlijk wel klaar is met de Turkse gastvrijheid.
pi_181201299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gülen wil bovendien zelf niet terug naar Turkije
Dat maakt voor een uitlevering niet zo gek veel uit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181201466
Duidelijk dat er onder de fokkers veel onderhuids racisme zit. Ik denk dat meeste Nederlanders het niet kunnen hebben dat Turken succesvol zijn. Ze zien ons liever net als de eerste generatie toiletten schoonmaken, die tijd dat jullie ons konden domineren hier in Nederland is voorbij accepteer dat maar.
pi_181201527
quote:
Back in Turkey, the government is preparing for show of support from Qatar.

The emir of Qatar, Sheikh Tamim bin Hamad al-Thani, left Doha to travel to Ankara for a “working visit” with president Erdoğan.

The Gulf Times says they will discuss bilateral relations between Qatar and Turkey.

They will also examine:

“means of strengthening the existing strategic cooperation between the two countries in various fields, in addition to a number of issues of mutual interest.

Turkey and Qatar are close allies. There is a Turkish military base in the Gulf state, and Turkey was quick to send food aid to Qatar when Saudi Arabia imposed a blockade last year.

However, the wealthy Gulf state might be reluctant to anger America by providing Ankara with financial aid at this time.
Bron

Qatar heeft een sterke band met Turkije. Toen Qatar in de problemen kwam met o.a. Saudi, de UAE en Egypte (die niet zo blij zijn met Al Jazeera en support voor de Muslim Brotherhood) steunde Turkije Qatar. Volgens mij heeft Turkije zelfs soldaten in Qatar.
pi_181201565
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:51 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Bron

Qatar heeft een sterke band met Turkije. Toen Qatar in de problemen kwam met o.a. Saudi, de UAE en Egypte (die niet zo blij zijn met Al Jazeera en support voor de Muslim Brotherhood) steunde Turkije Qatar. Volgens mij heeft Turkije zelfs soldaten in Qatar.
Er gebeurd niks in Midden Oosten zonder toestemming van Turkije.

Hoe gaat het trouwens met falling knife?

Binnenkort toch maar een vierde huis kopen in Turkije mooie prijsjes nu.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 12:54:06 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_181201586
quote:
4s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:48 schreef GrijzeHundt het volgende:
Duidelijk dat er onder de fokkers veel onderhuids racisme zit. Ik denk dat meeste Nederlanders het niet kunnen hebben dat Turken succesvol zijn. Ze zien ons liever net als de eerste generatie toiletten schoonmaken, die tijd dat jullie ons konden domineren hier in Nederland is voorbij accepteer dat maar.
De mensen die hopen dat Erdogan faalt zijn racistisch?
pi_181201603
quote:
4s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:48 schreef GrijzeHundt het volgende:
Duidelijk dat er onder de fokkers veel onderhuids racisme zit. Ik denk dat meeste Nederlanders het niet kunnen hebben dat Turken succesvol zijn. Ze zien ons liever net als de eerste generatie toiletten schoonmaken, die tijd dat jullie ons konden domineren hier in Nederland is voorbij accepteer dat maar.
Persoonlijk kan het me weinig schelen of Turken succesvol zijn - ik heb er geen last van.

De problemen in Turkije zijn bovendien niet zo goed voor mijn aandelen (met name de emerging market trackers), dus ik heb er financieel belang bij dat het goed gaat in Turkije. Het is echter die Islamisering onder Erdogan waar ik me zorgen om maak en wat dat gaat betekenen voor Europa. Als Turkije financieel klapt komt er weer een rits illegale Moslims Europa binnen met alle gevolgen van dien. En zoals jij weet, Turkije met 80 miljoen inwoners is een stuk heftiger qua formaat dan Syrie.
pi_181201616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:28 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Die hebben we al in Roemenië. :{w
Herhaling van de geschiedenis, maar nu met Erdogan?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_181201619
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:53 schreef GrijzeHundt het volgende:
Er gebeurd niks in Midden Oosten zonder toestemming van Turkije.

Hoe gaat het trouwens met falling knife?

Binnenkort toch maar een vierde huis kopen in Turkije mooie prijsjes nu.
Lol, jij bent zeker nieuw in investeren of niet? Investeringen worden niet gemaakt voor perioden van dagen en al helemaal niet voor real estate. Misschien eens googlen op de dead cat bounce.
pi_181201727
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:55 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Lol, jij bent zeker nieuw in investeren of niet? Investeringen worden niet gemaakt voor perioden van dagen en al helemaal niet voor real estate. Misschien eens googlen op de dead cat bounce.
Ik investeer in Turkije voor de lange termijn wat kan mij dead cat bounce nou schelen. Alles komt goed ik heb vertrouwen in Erdogan van mijn mag die falling knife nog wel ff doorzetten.

Mijn zwager heeft gister nog een mooi appartement met uitzicht over zee voor 45K op de kop kunnen tikken krijg je in Nederland een schuur voor.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:01:31 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_181201755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Ik investeer in Turkije voor de lange termijn wat kan mij dead cat bounce nou schelen. Alles komt goed ik heb vertrouwen in Erdogan van mijn mag die falling knife nog wel ff doorzetten.

Mijn zwager heeft gister nog een mooi appartement met uitzicht over zee voor 45K op de kop kunnen tikken krijg je in Nederland een schuur voor.
Oke dan Ahmed.
pi_181201781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef GrijzeHundt het volgende:
Ik investeer in Turkije voor de lange termijn wat kan mij dead cat bounce nou schelen. Alles komt goed ik heb vertrouwen in Erdogan van mijn mag die falling knife nog wel ff doorzetten.

Mijn zwager heeft gister nog een mooi appartement met uitzicht over zee voor 45K op de kop kunnen tikken krijg je in Nederland een schuur voor.
Echt geweldig voor je.

Misschien even afwachten dan voordat je victorie kraait. Je klinkt nu net als een tokkie die bitcoin heeft gekocht en de volgende dag met een paar procent winst denkt dattie Warren Buffet zelve is.
pi_181201943
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:53 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Er gebeurd niks in Midden Oosten zonder toestemming van Turkije.

Hoe gaat het trouwens met falling knife?

Binnenkort toch maar een vierde huis kopen in Turkije mooie prijsjes nu.
:') Jij bent echt een clown. Als dat zo is waarom is Assad Idlib kapot te maken waar al die gesteunde terroristen van Turkije zitten. Je bent gewoon blind en durft de realiteit niet aan te zien dat Turkije een irrelevant 2e wereldland is en het enige wat ze op papier sterk maakt is dat ze de 2e grootste leger van de NAVO bezitten maar zelfs dat is niks als je kijkt hoe modern andere legers. Deze arrogantie is wat Turkije zwakker en zwakker zal maken.

Maar zeg is, als Erdogan brunson vrijlaat en Gülen niet krijgt, is dat nog steeds een 4D chess tactiek van Erdogan of durf je niet te zeggen dat hij gewoon faalt?
pi_181202491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:00 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Ik investeer in Turkije voor de lange termijn wat kan mij dead cat bounce nou schelen. Alles komt goed ik heb vertrouwen in Erdogan van mijn mag die falling knife nog wel ff doorzetten.

Mijn zwager heeft gister nog een mooi appartement met uitzicht over zee voor 45K op de kop kunnen tikken krijg je in Nederland een schuur voor.
Top man! Wanneer vertrek je?
Als alles daar zoveel beter is snap ik niet dat je hier nog blijft.
pi_181202515
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:30 schreef Bilge het volgende:
Prof. Jovan Kurbalija stelt dat het Byzantijnse Rijk, dat maar liefst 1123 jaar stand hield, vele vernieuwingen bracht op het gebied van diplomatie. Eén van die vernieuwingen was het volgende:

(...) As catalysts, Byzantium particularly excelled in the use of protocol and ceremonies with the main aim to impress foreign dignitaries. Constantinople, with its location, and magnificent constructions (Hagia Sofia, the Hippodrome) was a very impressive place (as it is today). In addition, the Byzantine state developed elaborate ceremonies in order to show the ‘sublime’ character of the Empire. The Emperor received foreigners in the Magnaura Palace, where he sat on a golden throne, surrounded by golden lions that roared, and golden birds that tweeted. A special hydraulic system elevated the throne to the ceiling of the palace, making a lasting impression on visitors. The Book of Ceremonies, compiled by Constantine VII (945–959), described the court rituals, seating arrangements, and other protocol details. (...)

Rechters en advocaten met hun toga's, pruiken en statige panden, economen met hun dure pakken, etc. spelen in essentie in op dezelfde menselijke gevoelens.

Mensen die zichzelf schouderklopjes geven omdat zij zich niet of nauwelijks laten imponeren, beseffen simpelweg niet dat het menselijke brein in een paar milliseconden beslist dat het bijvoorbeeld geïmponeerd is, en vervolgens allerlei logische redenaties verzint om dat te vergoeilijken. En zelfs als het niet bij iedereen werkt, kunnen we het er in ieder geval over eens zijn dat pracht, praal en ceremonies op zijn minst werken bij sommige mensen, wat winst is.
De enige die trots zijn op het huidige Turkije zijn de Turken zelf. De rest van de wereld heeft of medelijden met de Turken of lacht om de rare fratsen en uitspraken van Erdo en zijn Erdo-strijders zoals jij.

Meestal is het trouwens een combinatie van beide emoties zoals bij mij. Maar ik kan je verzekeren dat niemand buiten Turkije onder de indruk is van Erdogan's Turkije. En daar hebben we inderdaad slechts milisecondes voor nodig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:37:04 #119
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_181202587
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:33 schreef MisChrartin het volgende:

Als alles daar zoveel beter is snap ik niet dat je hier nog blijft.
Hy-po-criet.

Wel de lusten van een westerse democratie maar niet de lasten.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:38:32 #120
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181202617
quote:
13s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 09:26 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Atoombom _O-

Je kijkt teveel Rambo films :')

Turkije is een grootmacht vriend :W
Erdogan is een dictator , nog niet helemaal , maar binnenkort zeker
een dictator, een graadje erger dan Maduro of Mugabe

gekke dictators met kernbommen -O- -O- -O- 8)7 8)7 :W
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_181202718
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Jij bent echt een clown. Als dat zo is waarom is Assad Idlib kapot te maken waar al die gesteunde terroristen van Turkije zitten. Je bent gewoon blind en durft de realiteit niet aan te zien dat Turkije een irrelevant 2e wereldland is en het enige wat ze op papier sterk maakt is dat ze de 2e grootste leger van de NAVO bezitten maar zelfs dat is niks als je kijkt hoe modern andere legers. Deze arrogantie is wat Turkije zwakker en zwakker zal maken.

Maar zeg is, als Erdogan brunson vrijlaat en Gülen niet krijgt, is dat nog steeds een 4D chess tactiek van Erdogan of durf je niet te zeggen dat hij gewoon faalt?
De enige clown die ik hier zie dat ben jij. Het is duidelijk dat je er weinig kaas van hebt gegeten. Zonder Erdogan was Turkije inderdaad een 2de wereldland geweest maar nu behoort het gewoon tot de rijkste landen ter wereld. En dat is allemaal de verdiensten van Erdogan
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:44:33 #122
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_181202747
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:43 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

De enige clown die ik hier zie dat ben jij. Het is duidelijk dat je er weinig kaas van hebt gegeten. Zonder Erdogan was Turkije inderdaad een 2de wereldland geweest maar nu behoort gewoon tot het rijkste landen ter wereld. En dat is allemaal de verdiensten van Erdogan
:D :'( :D
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 15 augustus 2018 @ 13:45:42 #123
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_181202776
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:43 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

De enige clown die ik hier zie dat ben jij. Het is duidelijk dat je er weinig kaas van hebt gegeten. Zonder Erdogan was Turkije inderdaad een 2de wereldland geweest maar nu behoort gewoon tot het rijkste landen ter wereld. En dat is allemaal de verdiensten van Erdogan
gaat goed met Turkije afgelopen jaren om dat ze preffrered tradepartner van de EU is geworden tien jaar terug, heeft Erdo niets mee van doen

dat was vooruitlopend op een EU lidmaatschap
http://ec.europa.eu/trade(...)ns/countries/turkey/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_181202781
quote:
14s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:53 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

Er gebeurd niks in Midden Oosten zonder toestemming van Turkije.

Hoe gaat het trouwens met falling knife?

Binnenkort toch maar een vierde huis kopen in Turkije mooie prijsjes nu.
Heb je ook het lef om over een jaar nog op fok! te blijven posten als al jouw zogenaamde investeringen in Turkije waardeloos zijn geworden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_181202817
quote:
3s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:43 schreef GrijzeHundt het volgende:

[..]

De enige clown die ik hier zie dat ben jij. Het is duidelijk dat je er weinig kaas van hebt gegeten. Zonder Erdogan was Turkije inderdaad een 2de wereldland geweest maar nu behoort het gewoon tot de rijkste landen ter wereld. En dat is allemaal de verdiensten van Erdogan
Houd op met deze act. Genoeg getrold nu.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')