abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2024 @ 18:29:18 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214264696
Oh ik heb dit sinds een paar maanden, in mijn rechteroog alleen, mijn linkeroog compenseert alles wel maar lezen is echt onmogelijk, het is alsof ik met dat oog in de zon heb gekeken en van die bewegende vlekken heb die normaal vanzelf snel weg gaan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 15 juli 2024 @ 18:39:55 #52
501914 Flory-
met streepje!
pi_214301191
Had het in beide ogen, rechts echt vreselijk veel en irritant.
Inmiddels aan beide ogen geopereerd en weg zijn ze *O*
It's weird being the same age as old people
smilies
  maandag 15 juli 2024 @ 19:41:03 #53
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214301752
Ik zie ze sinds ik drie epileptische aanvallen heb gehad. Maar zie ik ook een permanente ruis. Best irritant, maar het is nooit erger geworden.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214302065
Ik heb er ook al jaren last van, en heb er best veel moeite mee. Concentreren en dingen lezen gaan enorm moeilijk. Ik heb ook ontzettend veel last van licht, waardoor ik enorm met mijn ogen moet knijpen, omdat ik anders het licht niet kan verdragen. Daarnaast zie ik ook enorm veel ruis op de achtergrond. Witte achtergronden kan ik enorm moeilijk verdragen, omdat de floaters heel erg naar voren komen, en ik mij daar automatisch op ga focussen. Het is allemaal enorm klote. Ik heb altijd gedacht dat ik de enigste was. De HA veegde het altijd weg met als argument: "Iedereen heeft daar last van", maar ik durf met zekerheid te stellen dat het bij mij wel heel extreem is. Het zijn bij mij niet alleen de floaters, maar een combinatie van scherp licht, en ruis op de achtergrond. Op Reddit hebben ze een fora, genaamd Visual Snow. Fijn om lotgenoten te hebben, want het is op sommige momenten zwaar klote, want iedere seconde heb je het voor je, en ben je ermee bezig.
  maandag 15 juli 2024 @ 21:30:32 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214303113
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:11 schreef Ploplap het volgende:
Ik heb er ook al jaren last van, en heb er best veel moeite mee. Concentreren en dingen lezen gaan enorm moeilijk. Ik heb ook ontzettend veel last van licht, waardoor ik enorm met mijn ogen moet knijpen, omdat ik anders het licht niet kan verdragen. Daarnaast zie ik ook enorm veel ruis op de achtergrond. Witte achtergronden kan ik enorm moeilijk verdragen, omdat de floaters heel erg naar voren komen, en ik mij daar automatisch op ga focussen. Het is allemaal enorm klote. Ik heb altijd gedacht dat ik de enigste was. De HA veegde het altijd weg met als argument: "Iedereen heeft daar last van", maar ik durf met zekerheid te stellen dat het bij mij wel heel extreem is. Het zijn bij mij niet alleen de floaters, maar een combinatie van scherp licht, en ruis op de achtergrond. Op Reddit hebben ze een fora, genaamd Visual Snow. Fijn om lotgenoten te hebben, want het is op sommige momenten zwaar klote, want iedere seconde heb je het voor je, en ben je ermee bezig.
Heb je het bij beide ogen, of aan een oog? Ik alleen rechts maar ik heb -6 en kan geen lens meer verdragen in dat oog, met een bril zie ik sowieso veel te weinig, dus het is hier ook echt prut.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214303274
zie ze eigenlijk nog maar zelden. Misschien ben ik er gewoon gewend aan geraakt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 15 juli 2024 @ 21:42:46 #57
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214303290
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
zie ze eigenlijk nog maar zelden. Misschien ben ik er gewoon gewend aan geraakt
Ik meen ze vroeger ook wel eens te hebben gezien, niet extreem zoals in die filmpjes, maar nu eigenlijk nooit meer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214303384
quote:
16s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik meen ze vroeger ook wel eens te hebben gezien, niet extreem zoals in die filmpjes, maar nu eigenlijk nooit meer.
zie ook ook wel eens flitsen als m'n ogen dicht zijn.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 15 juli 2024 @ 21:50:42 #59
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214303423
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:48 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
zie ook ook wel eens flitsen als m'n ogen dicht zijn.
oh dat heb ik niet :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214303986
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:30 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Heb je het bij beide ogen, of aan een oog? Ik alleen rechts maar ik heb -6 en kan geen lens meer verdragen in dat oog, met een bril zie ik sowieso veel te weinig, dus het is hier ook echt prut.
Nee, aan beide ogen. Ik heb het al zo lang. Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik er geen last van had. Na een dag werken, ben ik totaal gesloopt. Ik werk ook de hele dag achter een scherm, dat zal ook niet bevordelijk zijn. Het scherm heb ik helemaal geel afgesteld, want het witte licht kan ik totaal niet verdragen.

Bij jou zit het ook niet mee :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')