Dat vroeg ik mij ook als eerste af.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:23 schreef Hallojo het volgende:
Is Erdogan trouwens nog steeds een bevriend staatshoofd?
Dat het geen slimme zet was mag duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:39 schreef Maharski het volgende:
lol... tja je kunt er ook net iets té ver in gaan, zoals deze meneer.
Ik had een stel klasgenoten die heel veel photoshops hadden gemaakt van nazi's en leraren en die werden uiteindelijk vervolgd omdat de koningin op een van die plaatjes stondquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Is toch zijn mening? Waarom zou dit voor de rechter moeten komen, alleen omdat het een ambtenaar is of bevriend staatshoofd? In Nederland worden dagelijks mensen vergeleken met Hitler en de nazi's, kan mij niet herinneren dat daar ooit iemand voor vervolgd is.
Een wonderlijk doch giftig mengsel van politieke betrokkenheid, persoonlijke rancune, alcohol en een IQ onder de 90.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 06:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat het geen slimme zet was mag duidelijk zijn.
Vraag mij af wat mensen ertoe beweegt zoiets te doen.
Neemt niet weg dat van wat ie schreef, hij schreef o.a.: "Erdogan, you fucking goat fucker, burn in hell", geen woord gelogen is.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 06:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een wonderlijk doch giftig mengsel van politieke betrokkenheid, persoonlijke rancune, alcohol en een IQ onder de 90.
Pas toch op met wat je zegt!quote:Op woensdag 15 augustus 2018 07:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Neemt niet weg dat van wat ie schreef, hij schreef o.a.: "Erdogan, you fucking goat fucker, burn in hell", geen woord gelogen is.
Ik citeerde enkel een regel (4e alinea) uit het artikel op 1limburg.nlquote:
En ik heb verder niks met die vent, nare man was dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:27 schreef Morrigan het volgende:
Best wel een belediging voor Hitler.
Die had zeker z'n fouten inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 07:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
En ik heb verder niks met die vent, nare man was dat.
Nederlanders Nazi's noemen is natuurlijk wel een gefundeerde mening.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:46 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die het verschil niet begrijpen tussen een gefundeerde mening ventileren en iemand een 'geitenneuker' noemen.
Tokkie-verzamel-topic.
Dat verschil zit hem in de etniciteit toch, van degene die het zegt?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:46 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die het verschil niet begrijpen tussen een gefundeerde mening ventileren en iemand een 'geitenneuker' noemen.
Tokkie-verzamel-topic.
Niet per se.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat verschil zit hem in de etniciteit toch, van degene die het zegt?
Oh, hoezo niet dan?quote:
Hey, jij bent hier de halve racist (volgens de definitie van het EVRM), niet ik.quote:
Prima.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hey, jij bent hier de halve racist (volgens de definitie van het EVRM), niet ik.
Ja toch, maar waarom zou het dan niet persé aan de etniciteit liggen van degene die zijn mening ventileert of zijn mening fundament heeft of niet?quote:
“Halve racist” klinkt wel als een geuzennaam.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:51 schreef ludovico het volgende:
Hey, jij bent hier de halve racist (volgens de definitie van het EVRM), niet ik.
Ja bedoel, het kán aan zijn etniciteit liggen of zijn mening ertoe doet of niet, maar hoeft niet persé, als iemand met een andere etniciteit dezelfde mening heeft als hij zal hij hem wel tolereren ofzo... En tevens gaat het over etniciteit, in de zuivere betekenis van het woord ras zou je niet kunnen zeggen dat je racist bent als je etniciteit gebruikt als grondslag om onderscheid op te maken... Maareh, als je het Wilders proces herinnert denkt de wetgever daar anders over.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
“Halve racist” klinkt wel als een geuzennaam.
De Half-Racistische Arbeiderspartij.
Je stellingen zijn zo absurd, dat het niet zinvol is om er op te reageren. Het punt dat je probeert te maken is mij ook niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja bedoel, het kán aan zijn etniciteit liggen of zijn mening ertoe doet of niet, maar hoeft niet persé, als iemand met een andere etniciteit dezelfde mening heeft als hij zal hij hem wel tolereren ofzo... En tevens gaat het over etniciteit, in de zuivere betekenis van het woord ras zou je niet kunnen zeggen dat je racist bent als je etniciteit gebruikt als grondslag om onderscheid op te maken... Maareh, als je het Wilders proces herinnert denkt de wetgever daar anders over.
Dus halve racist ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |