abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_181218418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:33 schreef Aventuras het volgende:

[..]

Zoek eens op romeinen en loodvergiftingen en wat de waarschijnlijke gevolgen daar van waren.


Die theorie is allang onderuit gehaald. Als je refereert naar de val van het Romeinse rijk.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_181222277
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zonder Alzheimer's zou er geen Stichting bestaan hè
Het wordt tijd dat je naar BNW verhuisd.

Met andere woorden: Je bent nu wel heel grof een stichting die opkomt voor de belangen van patiënten in een slecht daglicht aan het zetten. Dit is pure smaad wat je doet. Ga je straks beweren dat je huisarts je bewust ziek maakt om zijn eigen bestaansrecht te vergroten?
pi_181222714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:33 schreef Aventuras het volgende:
TS gaat het om voor of na de meter? Omdat iemand het hier over oprit heeft. voor de meter, snel het water bedrijf de zooi laten komen vervangen. In huis zelf iets gaan regelen denk ik zo.
Wat ik begrepen heb, hebben de waterleidingbedrijven vrijwel al hun distributieleidingen loodvrij gemaakt.

Die "iemand" was ik en bij ons zit de meter vlak bij de straat en de leiding v.a. meter tot in huis was lood.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_181222907
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:29 schreef loveli het volgende:
De romeinen gebruikten speciaal loden bekers voor de (warme!) wijn, omdat hij dan lekkerder smaakte :9
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lood(II)acetaat

Met het loodgehalte van water uit een verkalkte leiding valt het waarschijnlijk reuze mee. Net zoiets dat je asbest probleemloos kunt eten, zolang je het stof maar niet inademt. Risico's hangen af van de omstandigheden.
Rare jongens, die Romeinen.
pi_181226708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 08:01 schreef nanuk het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat je naar BNW verhuisd.

Met andere woorden: Je bent nu wel heel grof een stichting die opkomt voor de belangen van patiënten in een slecht daglicht aan het zetten. Dit is pure smaad wat je doet. Ga je straks beweren dat je huisarts je bewust ziek maakt om zijn eigen bestaansrecht te vergroten?

De directeur van Stichting Alzheimer pakt 130K op jaarbasis (2016). Aan "Lobby en belangenbehartiging" besteedt de stichting 6 miljoen.

Grote cijfers voor een stichting.

Waarom stijgt het aantal Alzheimer patiënten gestaag, terwijl er miljoenen tegen onderzoek aan wordt gegooid?

Grootschalige toepassingen van industrieel geworven aluminium begonnen na 1889.

Eerste erkenning van "Alzheimer's" was in 1906.

Je kan wel doen alsof ik "belasterend" bezig ben, maar het is gewoon mijn persoonlijke opvatting dat die Stichtingen waarvan de directie miljonairs zijn niet te vertrouwen zijn.

pi_181237305
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 12:32 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

De directeur van Stichting Alzheimer pakt 130K op jaarbasis (2016). Aan "Lobby en belangenbehartiging" besteedt de stichting 6 miljoen.

Grote cijfers voor een stichting.

Waarom stijgt het aantal Alzheimer patiënten gestaag, terwijl er miljoenen tegen onderzoek aan wordt gegooid?

Grootschalige toepassingen van industrieel geworven aluminium begonnen na 1889.

Eerste erkenning van "Alzheimer's" was in 1906.

Je kan wel doen alsof ik "belasterend" bezig ben, maar het is gewoon mijn persoonlijke opvatting dat die Stichtingen waarvan de directie miljonairs zijn niet te vertrouwen zijn.

[ afbeelding ]
Mensen worden ouder; levensverwachting stijgt, er zijn meer oudere mensen, daarom ook meer ouderen met alzheimer. Spannender wordt het niet.



In Nederland zijn zo'n 12.000 mensen tussen de 40 en 65 met een vroege vorm van alzheimer.

Dat op de groep van totaal 270.000 mensen met alzheimer.

Het is een ziekte die vooral bij oude mensen boven de 65 voorkomt en laat die gemiddelde levensverwachting nu in de jaren '50 bereikt zijn, waardoor je dus ook een toename van alzheimer ziet.

[ Bericht 3% gewijzigd door TheFreshPrince op 16-08-2018 20:30:51 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')