Ik bij OBA alquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Bij het woord 'Damsco' afgehaakt.
Wel veel typwerk voor een kwartiertje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
Bij het woord 'Damsco' afgehaakt. TS faked een universitaire studie. In werkelijkheid heeft hij momenteel een kwartier 'zoemerpauze' van zijn lopende band werk.
Wat moet je anders naast je blikje cola leeg zuipen en twee boterhammen met leverworst afkluiven?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Wel veel typwerk voor een kwartiertje.
Wat is er mis met boterhammen met leverworst?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet je anders naast je blikje cola leeg zuipen en twee boterhammen met leverworst afkluiven?
Ha! Bloedtoevallig heb je mijn vreten geraden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moet je anders naast je blikje cola leeg zuipen en twee boterhammen met leverworst afkluiven?
Oh wil je dat even veranderen dan in de tt, wist niet dat er zoveel wereldvreemden zaten hierquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Wtf is een OBA? Normaliter schrijf je een afkorting eerst voluit, met dan de afkorting tussen haakjes. Dan kan je in de rest van je stuk de afkorting gebruiken
Wist dat ik op je kon rekenenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
Nou vooruit een reactie:
"Struggles hoor."
Hoe moet ik het aanpassen als ik niet weet wat een OBA is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Oh wil je dat even veranderen dan in de tt, wist niet dat er zoveel wereldvreemden zaten hier
Provinciaaltje gespot.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Wtf is een OBA? Normaliter schrijf je een afkorting eerst voluit, met dan de afkorting tussen haakjes. Dan kan je in de rest van je stuk de afkorting gebruiken
Klinkt niet als mijn probleemquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hoe moet ik het aanpassen als ik niet weet wat een OBA is.
TT aangepast adhv je inputquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:41 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Klinkt niet als mijn probleem
IK MOEST DE TT TOCH AANPASSEN VAN JEquote:
Mag ik een vinkjequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
IK MOEST DE TT TOCH AANPASSEN VAN JE
Als je zegt waarin ik hem moet aanpassen doe ik dat maar jeetje
ik kom je een keer spottenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:46 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Volg nu een cursus aan de hogeschool
Mijn dank voor "uit de hand lopen" in plaats van "uit de hand escaleren".quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:10 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Bedankt. Het loopt helemaal uit de hand hier.
heet wordt het zekerquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 12:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Leuk neem je een soya latte extra hot mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |