abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181202152
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 12:28 schreef Aristai het volgende:

[..]

TS is al geholpen want zijn vraag van WAAROM hij telkens wordt gedumpt heeft een antwoord, en het antwoord verklaart zelfs waarom die chicks niet aan z'n derde tepel blijven zuigen, want verliefde mensen doen dat met plezier en vreten zelfs je stront (bleh haha).
Maar leg eens uit dan, hoe maak je ze verliefd? :P

Nu ben ik wel nieuwschierig ook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 13:59:53 #102
163650 Greys
pi_181203122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:07 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

De grap is dat ik daardoor met meerdere ging daten, nadat ik het met 1 iemand had geprobeerd wat na een paar maand op niets uit liep. Ook omdat je dan weet dat je voor haar nog een paar anderen hebt. Ik dacht dat ik op een gegeven moment die vrouwen niet meer allemaal zou kunnen voorzien van seks..

En nu is er niemand meer over :') :')
Misschien kwamen ze er achter dat je naast hen nog diverse anderen aan het daten was en wilden ze gewoon geen seks met iemand die net zo goed met anderen wilde doen op dat moment? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181203402
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien kwamen ze er achter dat je naast hen nog diverse anderen aan het daten was en wilden ze gewoon geen seks met iemand die net zo goed met anderen wilde doen op dat moment? :+
Dat zou wel heel knap zijn als ze dat hebben gezien/gemerkt :P
pi_181203507
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 13:18 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Maar leg eens uit dan, hoe maak je ze verliefd? :P

Nu ben ik wel nieuwschierig ook.
Ga iets gevaarlijks met ze doen zodat er flink wat adrenaline vrijkomt. Grotere kans dat ze verliefd op je worden.
Werkt echter niet als je een creep bent, of slechte hygiëne hebt of wat dan ook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 14:45:27 #105
163650 Greys
pi_181204127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:11 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Dat zou wel heel knap zijn als ze dat hebben gezien/gemerkt :P
Vlak niet uit hoe snel vrouwen doorhebben dat ze niet de enige zijn hoor. :P Uit je gedrag valt vaak veel op te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181204237
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Vlak niet uit hoe snel vrouwen doorhebben dat ze niet de enige zijn hoor. :P Uit je gedrag valt vaak veel op te maken.
Maar dan nog, grote kans dat zij zelf ook met meerdere mannen bezig zijn toch?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 14:56:52 #107
163650 Greys
pi_181204385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:50 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Maar dan nog, grote kans dat zij zelf ook met meerdere mannen bezig zijn toch?
Ook als dat zo is, is het dus toch niet gek dat ze soms afhaken? Dat zijn al meerdere mogelijke heel normale redenen bedoel ik. Ze hebben meerdere opties, of ze hebben door dat jij meerdere opties hebt en er niet vol voor gaat, of ze vinden je niet lekker zoenen, of ze kregen vlak voor jullie date een bericht van een man die ze eigenlijk interessanter vinden waardoor de interesse eigenlijk een beetje weg is etc etc.
Je maakt je te druk met denken 'wat is de oorzaak dat..'. Er zijn zo veel redenen mogelijk en ze hoeven allemaal weinig met jou te maken te hebben op zich. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181204644
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook als dat zo is, is het dus toch niet gek dat ze soms afhaken? Dat zijn al meerdere mogelijke heel normale redenen bedoel ik. Ze hebben meerdere opties, of ze hebben door dat jij meerdere opties hebt en er niet vol voor gaat, of ze vinden je niet lekker zoenen, of ze kregen vlak voor jullie date een bericht van een man die ze eigenlijk interessanter vinden waardoor de interesse eigenlijk een beetje weg is etc etc.
Je maakt je te druk met denken 'wat is de oorzaak dat..'. Er zijn zo veel redenen mogelijk en ze hoeven allemaal weinig met jou te maken te hebben op zich. :)
Maar daar gaat dit topic juist over. Er is altijd iets aan de hand.

De gemeenschappelijke factor ben ik, dus na een bepaald aantal dates ga je denken dat er toch iets is waarom vrouwen afhaken. Ze willen wel, maar het enthousiasme wordt minder. Ze worden, zoals hierboven gezegd, niet verliefd op me, en ik snap niet goed waarom niet.
pi_181204695
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 10:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Misschien ben je na de 1e date meer jezelf en doe je minder moeite ofzo? of heb je een derde tepel?
Meer mezelf? Zou mijn eigen ik niet goed genoeg zijn dan?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 15:12:22 #110
163650 Greys
pi_181204701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:08 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Maar daar gaat dit topic juist over. Er is altijd iets aan de hand.

De gemeenschappelijke factor ben ik, dus na een bepaald aantal dates ga je denken dat er toch iets is waarom vrouwen afhaken.
Maar er zijn toch tig andere redenen te bedenken - zoals die ik net noem bv - waarbij het niet per se aan jou ligt of dat je iets zou moeten veranderen? Er zijn zo veel mensen met veel meer dates dan dat voordat ze eens tegen iemand aanlopen waarbij beide personen het zien zitten om er meer van te maken. Ik denk dat je veel te vroeg bent om er iets achter te zoeken bedoel ik. De échte klik is er nou eenmaal vaker niet dan wel, laat staan bij beiden tegelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 15 augustus 2018 @ 15:13:50 #111
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_181204734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:12 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Meer mezelf? Zou mijn eigen ik niet goed genoeg zijn dan?
Aan het begin van daten met iemand doe je vaak automatisch toch meer je best lijkt me en dat kan wat verslonzen met de loop der tijd.

Je eigen ik is uiteindelijk vaak wel genoeg maar aan het begin misschien niet. Ligt ook aan de vrouwen die je date.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 15:40:27 #112
163650 Greys
pi_181205350
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:08 schreef Opblaaskaak het volgende:

Ze worden, zoals hierboven gezegd, niet verliefd op me, en ik snap niet goed waarom niet.
Was jij wel verliefd op alle vijf?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181205428
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Was jij wel verliefd op alle vijf?
Nee, maar in eentje zag ik het zeker wel zitten. In een andere enigszins. Bij mannen werkt verliefdheid sowieso anders dan bij vrouwen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 15 augustus 2018 @ 16:03:58 #114
163650 Greys
pi_181205916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 15:44 schreef Opblaaskaak het volgende:

[..]

Nee, maar in eentje zag ik het zeker wel zitten. In een andere enigszins. Bij mannen werkt verliefdheid sowieso anders dan bij vrouwen.
Ook vrouwen worden echt niet verliefd op iedereen die ze daten.

Date gewoon lekker door en als je er eentje extra ziet zitten kap dan gewoon even met anderen. Wordt het niks, next. En maak je niet druk. Als jij al niet weet of het aan jou ligt kunnen wij dat al helemaal niet weten. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_181208692
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook vrouwen worden echt niet verliefd op iedereen die ze daten.

Date gewoon lekker door en als je er eentje extra ziet zitten kap dan gewoon even met anderen. Wordt het niks, next. En maak je niet druk. Als jij al niet weet of het aan jou ligt kunnen wij dat al helemaal niet weten. :P
Nee, maar wat ik bedoelde is dat mannen instant een vrouw leuk vinden, en het bij vrouwen over het algemeen langer duurt.

Maar hoe dan ook, het kan beter. Ik wil op dit vlak groeien als persoon. Ik wil kiezen met welke vrouw ik verder wil, niet andersom.
pi_181217733
Tja, vanavond maar eens gevraagd hoe 1 chick erover dacht, en uiteraard afgewezen. Maargoed dit was me al duidelijk.

Het gekke vind ik dat ze tijdens alle dates gewoon geïnteresseerd leek, en boem. Ineens is het klaar.
Jammer dat je dan vervolgens geen uitleg krijgt waarom. Dit is eigenlijk het enige wat me frustreert aan vrouwen, niet eens het feit dat je afgewezen wordt.
pi_181218336
Hey TS, hier een wijze vrouw ;-)

Ik denk toch dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik zelf aan de mannen denk die ik heb afgewezen dan kwam dit vaak doordat ik toch aanvoelde dat de man heel veel met mij bezig was en daar werd ik benauwd van.
Je zegt dat je zelfverzekerd etc etc bent, maar als dat echt zo zou zijn dan zou je hier niet al je dates gaan overanalyseren toch?
Ga gewoon lekker daten, met één vrouw tegelijk zou ik zeggen. Ik denk dat menig vrouw het niet zo leuk zou vinden als ze weten dat je naast hun nog 4 meiden date, ook dat komt een beetje desperate over. Alsof het je niet per se om de dame gaat, maar meer om dat je dates hebt/heel graag een relatie wil.

Als ik voor mezelf spreek dan vind ik vaak de nonchalante mannen aantrekkelijker. Ga iets leuks doen, heb een goed gesprek. Misschien wordt er gezoend/heb je seks, prima. Maar forceer het niet en ga er niet zo veel over nadenken, dan komt het altijd goed.

PS ik zag dat je trucjes wou weten over hoe je een vrouw verliefd maakt. Zo werkt dat dus niet.
pi_181219098
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:49 schreef 5112010 het volgende:

Ik denk toch dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik zelf aan de mannen denk die ik heb afgewezen dan kwam dit vaak doordat ik toch aanvoelde dat de man heel veel met mij bezig was en daar werd ik benauwd van.
Je zegt dat je zelfverzekerd etc etc bent, maar als dat echt zo zou zijn dan zou je hier niet al je dates gaan overanalyseren toch?
Ga gewoon lekker daten, met één vrouw tegelijk zou ik zeggen. Ik denk dat menig vrouw het niet zo leuk zou vinden als ze weten dat je naast hun nog 4 meiden date, ook dat komt een beetje desperate over. Alsof het je niet per se om de dame gaat, maar meer om dat je dates hebt/heel graag een relatie wil.

Als ik voor mezelf spreek dan vind ik vaak de nonchalante mannen aantrekkelijker. Ga iets leuks doen, heb een goed gesprek. Misschien wordt er gezoend/heb je seks, prima. Maar forceer het niet en ga er niet zo veel over nadenken, dan komt het altijd goed.

PS ik zag dat je trucjes wou weten over hoe je een vrouw verliefd maakt. Zo werkt dat dus niet.
Je hebt deels gelijk. Maar voor een natuurlijk introvert iemand zoals ik die weinig sociale feeling van nature heeft (en des te meer een rationele denkwijze) is het wel degelijk noodzaak om dit te analyseren wil ik verder komen. Je wil niet half weten hoe veel ik daardoor geleerd heb en hoe dit me een beter en gelukkiger persoon heeft gemaakt.

Het is zelfontwikkeling, maar kan me best voorstellen dat het voor iemand als gemaakt overkomt hier. Ik gebruik het echter om situaties beter te snappen zodat ik op een natuurlijke manier mezelf kan zijn, zonder als een complete clown over te komen.

Daarnaast laat ik het meestal gewoon z'n gang gaan op een date. Meerdere dates heb ik omdat ik en iets te kiezen wil hebben, omdat ik het leuk vind, en omdat die vrouwen zelf ook meerdere dates hebben. Kan je wel lekker daar gaan zitten met en het bij 1 tegelijk houden, maar word je afgewezen omdat die griet 1 van haar 600 Tinder matches net iets leuker vindt. Als je er dan een paar hebt, valt er nog wat te kiezen. Uiteindelijk vermindert dit aantal toch wel als je serieuzer word met iemand.

En wat betreft die trucjes, ik zeg niet dat ze er zijn, maar iemand anders claimde het te weten. Nou laat horen dan :P
pi_181219809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef Opblaaskaak het volgende:
Tja, vanavond maar eens gevraagd hoe 1 chick erover dacht, en uiteraard afgewezen. Maargoed dit was me al duidelijk.

Het gekke vind ik dat ze tijdens alle dates gewoon geïnteresseerd leek, en boem. Ineens is het klaar.
Jammer dat je dan vervolgens geen uitleg krijgt waarom. Dit is eigenlijk het enige wat me frustreert aan vrouwen, niet eens het feit dat je afgewezen wordt.
Hey ik heb vrij veel mannen rond de 6, 7 of 8e dates uiteindelijk afgewezen. Ik heb enorme leuke dates gehad en ik hoopte ook dat het iets zou worden, maar na een tijdje besefte ik dat het toch niks / niet de ware voor mij is, ondanks alle super leuke dates.
Klopt ik was inderdaad super enthousiast op dates behalve de laatste of ene laatste date toen ik kapte: ik merkte dat mijn enthousiasme afnam, en me begon te vervelen op de date en moe was op date en wel chill eigenlijk vond als date voorbij was. Geen idee of deze mannen dat ook aanvoelde. Maar ik merk het zelf met dat ik stiller word, en minder lach.

(In begin veel nieuwe prikkels, bijvoorbeeld ze zijn knap, aardig, gezellig , fysiek spannend, geile of nieuw soort sex, leert hun wereldje kennen en hobbies waar je nog nooit van gehoord hebt of wonen mooi of je doet leuke activiteiten: eerst allemaal prikkels verwerken, en als deze prikkels leuk en boeiend waren dan volgende dates waar nieuwe prikkels langzaam afnemen waardoor je pas echt kan zien of hij bij je past, en boeiend genoeg blijft zonder die nieuwe prikkels van kennismaking. )

Ik merkte dat ze vaak intellectueel niet boeiend waren: ze triggerden mij niet, zette mij niet aan het denken, ze waren te simpel en oppervlakkig, kwam niks veel boeiends uit ze, ze hadden te weinig een eigen uitgesproken mening, daagden mij niet uit:

Gevolg ik ging mij vervelen.

Of het idee dat ik zelf het gesprek ogang moest houden omdat er niet hheel veel boeiends uit zijn mond kkwam, naast standaard gesprekken.

Soms kan ook echt geen klik in bed ook meespelen, in begin knijp ik mijn ogen dicht en denk ik: ok het is nog wennen of hij is nog wat zenuwachtig. Maar als de sex niet blijft lukken, of je blijft elkaar niet aanvoelen wordt het hem ook niet voor mij.

Maar hey je hoeft niks te veranderen. Wees jezelf. Je komt wel iemand ooit tegen die jou wel heel boeiend vind en je perfect voor bent. Zo snel vind je ook niet de ware. Dus geniet gewoon van het daten en trek het je niet aan / zit er niet mee waarom ze gewoon niet voor jou het waren, dat kan je niet veranderen. Wees blij dat die chicks al meteen kapten dan plots over paar jaar.

Als jij voor veel chicks bijvoorbeeld niet sociaal bent, ben je dat niet, ga dan niet een jaar lang een act voorhouden want dan ben je verder van huis.

Maar behandel een vrouw wel als vrouw, dat is een norm.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2018 01:10:04 ]
pi_181230822
Zo veel is vijf toch niet, denk da'k wel met een 50 tal dames heb gedate voor ik mijn huidige partner tegenkwam...
pi_181232256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 15:22 schreef mrPanerai het volgende:
Zo veel is vijf toch niet, denk da'k wel met een 50 tal dames heb gedate voor ik mijn huidige partner tegenkwam...
Heb er nog wel meer gehad in het verleden hoor.. :)
pi_181233820
Ik heb zo 50 verschillende mannen gedate en ik ben ook nog single hoor :) de ware ontmoeten is ook niet niks!
pi_181234733
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 23:49 schreef 5112010 het volgende:

Aan de andere kant moet je ook weer oppassen om niet te nonchalant te worden. Dat is ook niet aantrekkelijk. Best lastig wat mij betreft om daarin een weg te vinden.
pi_181237181
Vrouwen zijn nou gewoon eenmaal rare wezens... ik had ruim 3 jaar een relatie en we hadden het over kinderen enzo. Ze was gestopt met de pil en alles. Ineens anderhalve maand later pats boem relatie over... kom ik er paar weken later achter dat ze direct nadat het over was bij haar nieuwe vriend is ingetrokken... die gast heeft 2 kinderen...

Dus na klap 1 relatie over, beetje verwerkt paar weken later klap 2 leugens...

Ik snap werkelijk waar niet hoe een mens zo kan omdraaien... moraal van het verhaal vrouwen ga je nooit begrijpen.

Dus ik mag ook terug naar de dating scène, alleen ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in.. terwijl als mijn vorige relaties uitgingen ik direct al bezig was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')