Maar leg eens uit dan, hoe maak je ze verliefd?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 12:28 schreef Aristai het volgende:
[..]
TS is al geholpen want zijn vraag van WAAROM hij telkens wordt gedumpt heeft een antwoord, en het antwoord verklaart zelfs waarom die chicks niet aan z'n derde tepel blijven zuigen, want verliefde mensen doen dat met plezier en vreten zelfs je stront (bleh haha).
Misschien kwamen ze er achter dat je naast hen nog diverse anderen aan het daten was en wilden ze gewoon geen seks met iemand die net zo goed met anderen wilde doen op dat moment?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 22:07 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
De grap is dat ik daardoor met meerdere ging daten, nadat ik het met 1 iemand had geprobeerd wat na een paar maand op niets uit liep. Ook omdat je dan weet dat je voor haar nog een paar anderen hebt. Ik dacht dat ik op een gegeven moment die vrouwen niet meer allemaal zou kunnen voorzien van seks..
En nu is er niemand meer over![]()
Dat zou wel heel knap zijn als ze dat hebben gezien/gemerktquote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze er achter dat je naast hen nog diverse anderen aan het daten was en wilden ze gewoon geen seks met iemand die net zo goed met anderen wilde doen op dat moment?
Ga iets gevaarlijks met ze doen zodat er flink wat adrenaline vrijkomt. Grotere kans dat ze verliefd op je worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:18 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Maar leg eens uit dan, hoe maak je ze verliefd?![]()
Nu ben ik wel nieuwschierig ook.
Vlak niet uit hoe snel vrouwen doorhebben dat ze niet de enige zijn hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:11 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Dat zou wel heel knap zijn als ze dat hebben gezien/gemerkt
Maar dan nog, grote kans dat zij zelf ook met meerdere mannen bezig zijn toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlak niet uit hoe snel vrouwen doorhebben dat ze niet de enige zijn hoor.Uit je gedrag valt vaak veel op te maken.
Ook als dat zo is, is het dus toch niet gek dat ze soms afhaken? Dat zijn al meerdere mogelijke heel normale redenen bedoel ik. Ze hebben meerdere opties, of ze hebben door dat jij meerdere opties hebt en er niet vol voor gaat, of ze vinden je niet lekker zoenen, of ze kregen vlak voor jullie date een bericht van een man die ze eigenlijk interessanter vinden waardoor de interesse eigenlijk een beetje weg is etc etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:50 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Maar dan nog, grote kans dat zij zelf ook met meerdere mannen bezig zijn toch?
Maar daar gaat dit topic juist over. Er is altijd iets aan de hand.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als dat zo is, is het dus toch niet gek dat ze soms afhaken? Dat zijn al meerdere mogelijke heel normale redenen bedoel ik. Ze hebben meerdere opties, of ze hebben door dat jij meerdere opties hebt en er niet vol voor gaat, of ze vinden je niet lekker zoenen, of ze kregen vlak voor jullie date een bericht van een man die ze eigenlijk interessanter vinden waardoor de interesse eigenlijk een beetje weg is etc etc.
Je maakt je te druk met denken 'wat is de oorzaak dat..'. Er zijn zo veel redenen mogelijk en ze hoeven allemaal weinig met jou te maken te hebben op zich.
Meer mezelf? Zou mijn eigen ik niet goed genoeg zijn dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien ben je na de 1e date meer jezelf en doe je minder moeite ofzo? of heb je een derde tepel?
Maar er zijn toch tig andere redenen te bedenken - zoals die ik net noem bv - waarbij het niet per se aan jou ligt of dat je iets zou moeten veranderen? Er zijn zo veel mensen met veel meer dates dan dat voordat ze eens tegen iemand aanlopen waarbij beide personen het zien zitten om er meer van te maken. Ik denk dat je veel te vroeg bent om er iets achter te zoeken bedoel ik. De échte klik is er nou eenmaal vaker niet dan wel, laat staan bij beiden tegelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:08 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic juist over. Er is altijd iets aan de hand.
De gemeenschappelijke factor ben ik, dus na een bepaald aantal dates ga je denken dat er toch iets is waarom vrouwen afhaken.
Aan het begin van daten met iemand doe je vaak automatisch toch meer je best lijkt me en dat kan wat verslonzen met de loop der tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:12 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Meer mezelf? Zou mijn eigen ik niet goed genoeg zijn dan?
Was jij wel verliefd op alle vijf?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:08 schreef Opblaaskaak het volgende:
Ze worden, zoals hierboven gezegd, niet verliefd op me, en ik snap niet goed waarom niet.
Nee, maar in eentje zag ik het zeker wel zitten. In een andere enigszins. Bij mannen werkt verliefdheid sowieso anders dan bij vrouwen.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij wel verliefd op alle vijf?
Ook vrouwen worden echt niet verliefd op iedereen die ze daten.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 15:44 schreef Opblaaskaak het volgende:
[..]
Nee, maar in eentje zag ik het zeker wel zitten. In een andere enigszins. Bij mannen werkt verliefdheid sowieso anders dan bij vrouwen.
Nee, maar wat ik bedoelde is dat mannen instant een vrouw leuk vinden, en het bij vrouwen over het algemeen langer duurt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook vrouwen worden echt niet verliefd op iedereen die ze daten.
Date gewoon lekker door en als je er eentje extra ziet zitten kap dan gewoon even met anderen. Wordt het niks, next. En maak je niet druk. Als jij al niet weet of het aan jou ligt kunnen wij dat al helemaal niet weten.
Je hebt deels gelijk. Maar voor een natuurlijk introvert iemand zoals ik die weinig sociale feeling van nature heeft (en des te meer een rationele denkwijze) is het wel degelijk noodzaak om dit te analyseren wil ik verder komen. Je wil niet half weten hoe veel ik daardoor geleerd heb en hoe dit me een beter en gelukkiger persoon heeft gemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:49 schreef 5112010 het volgende:
Hey TS, hier een wijze vrouw ;-)
Ik denk toch dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik zelf aan de mannen denk die ik heb afgewezen dan kwam dit vaak doordat ik toch aanvoelde dat de man heel veel met mij bezig was en daar werd ik benauwd van.
Je zegt dat je zelfverzekerd etc etc bent, maar als dat echt zo zou zijn dan zou je hier niet al je dates gaan overanalyseren toch?
Ga gewoon lekker daten, met één vrouw tegelijk zou ik zeggen. Ik denk dat menig vrouw het niet zo leuk zou vinden als ze weten dat je naast hun nog 4 meiden date, ook dat komt een beetje desperate over. Alsof het je niet per se om de dame gaat, maar meer om dat je dates hebt/heel graag een relatie wil.
Als ik voor mezelf spreek dan vind ik vaak de nonchalante mannen aantrekkelijker. Ga iets leuks doen, heb een goed gesprek. Misschien wordt er gezoend/heb je seks, prima. Maar forceer het niet en ga er niet zo veel over nadenken, dan komt het altijd goed.
PS ik zag dat je trucjes wou weten over hoe je een vrouw verliefd maakt. Zo werkt dat dus niet.
Hey ik heb vrij veel mannen rond de 6, 7 of 8e dates uiteindelijk afgewezen. Ik heb enorme leuke dates gehad en ik hoopte ook dat het iets zou worden, maar na een tijdje besefte ik dat het toch niks / niet de ware voor mij is, ondanks alle super leuke dates.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:22 schreef Opblaaskaak het volgende:
Tja, vanavond maar eens gevraagd hoe 1 chick erover dacht, en uiteraard afgewezen. Maargoed dit was me al duidelijk.
Het gekke vind ik dat ze tijdens alle dates gewoon geïnteresseerd leek, en boem. Ineens is het klaar.
Jammer dat je dan vervolgens geen uitleg krijgt waarom. Dit is eigenlijk het enige wat me frustreert aan vrouwen, niet eens het feit dat je afgewezen wordt.
Heb er nog wel meer gehad in het verleden hoor..quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:22 schreef mrPanerai het volgende:
Zo veel is vijf toch niet, denk da'k wel met een 50 tal dames heb gedate voor ik mijn huidige partner tegenkwam...
Aan de andere kant moet je ook weer oppassen om niet te nonchalant te worden. Dat is ook niet aantrekkelijk. Best lastig wat mij betreft om daarin een weg te vinden.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 23:49 schreef 5112010 het volgende:
Hey TS, hier een wijze vrouw ;-)
Ik denk toch dat je er veel te veel mee bezig bent. Als ik zelf aan de mannen denk die ik heb afgewezen dan kwam dit vaak doordat ik toch aanvoelde dat de man heel veel met mij bezig was en daar werd ik benauwd van.
Je zegt dat je zelfverzekerd etc etc bent, maar als dat echt zo zou zijn dan zou je hier niet al je dates gaan overanalyseren toch?
Ga gewoon lekker daten, met één vrouw tegelijk zou ik zeggen. Ik denk dat menig vrouw het niet zo leuk zou vinden als ze weten dat je naast hun nog 4 meiden date, ook dat komt een beetje desperate over. Alsof het je niet per se om de dame gaat, maar meer om dat je dates hebt/heel graag een relatie wil.
Als ik voor mezelf spreek dan vind ik vaak de nonchalante mannen aantrekkelijker. Ga iets leuks doen, heb een goed gesprek. Misschien wordt er gezoend/heb je seks, prima. Maar forceer het niet en ga er niet zo veel over nadenken, dan komt het altijd goed.
PS ik zag dat je trucjes wou weten over hoe je een vrouw verliefd maakt. Zo werkt dat dus niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |