Dat kunnen cavia’s altijd waarderenquote:Op zaterdag 1 september 2018 11:36 schreef steelhead het volgende:
Volgens mij ook blij dat ik stop met aan zijn kont pulken.
Dat is altijd zo leuk!quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis mijjn cavia’s
Door vakantie logeren ze nu al vanaf vorige week zaterdag bij oma
Morgen weer ophalen
Ow ja, meestal wel. Luke doet dat ook. Frodo is meer het type, van het zal allemaal wel. Gisteren avond trok hij het voer uit mijn handen. Dus die is wel hersteld.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kunnen cavia’s altijd waarderen
Ik krijg altijd trappen als ik richting kont ga
Hoe was de Reünie?quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mis mijjn cavia’s
Door vakantie logeren ze nu al vanaf vorige week zaterdag bij oma
Morgen weer ophalen
Het zijn wat dat betreft geen honden nee. Al moet ik zeggen, dat ik wel gehad heb na 1 of 2 weken weg geweest te zijn dat, er een aantal heel blij en enthousiast zijn dat je terug bent. Maar ook genoeg die je aankijken van, 'ow, je bent er weer'.quote:Op dinsdag 4 september 2018 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk!
en dan herkennen ze je niet meer
na 24 uur herkennen ze de koelkast weer gelukkigquote:Op woensdag 5 september 2018 08:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Het zijn wat dat betreft geen honden nee. Al moet ik zeggen, dat ik wel gehad heb na 1 of 2 weken weg geweest te zijn dat, er een aantal heel blij en enthousiast zijn dat je terug bent. Maar ook genoeg die je aankijken van, 'ow, je bent er weer'.
Volgens mij word dat ondertussen genetisch doorgegeven.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:13 schreef Oscar. het volgende:
[..]
na 24 uur herkennen ze de koelkast weer gelukkig
Bij mij whiepen ze ook niet altijd. Al zijn ze wel super enthousiast als het eten komt.quote:Op woensdag 5 september 2018 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij interesseren zich nooit in mijZelfs niet als er gevoederd wordt.
Serieus. Ik ben de enige die altijd cavia's heeft die niet whiepen.
Dat komt vanzelf goed, zo te horen. Voor de nieuwe zal het nog wel wennen zijn. Hoe heet de nieuwe eigenlijk?quote:Op woensdag 5 september 2018 09:46 schreef CherryLips het volgende:
De nieuwe heeft net wel voor het eerst uit de hand gegetenWel achter in de kooi, moest er zowat in kruipen. Sien is ook al niet zo dapper, dus dat is niet zo'n goed voorbeeld misschien.
Ik haal tegenwoordig wel de huisjes eruit overdagAnders zitten ze met z'n tweeën de hele tijd in een huisje gepropt en komen ze ook amper eten.
Whahaha, ja ze waren eerst een beetje stil, maar Orka kwam gelukkig al snel kijkenquote:Op dinsdag 4 september 2018 23:36 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Dat is altijd zo leuk!
en dan herkennen ze je niet meer
quote:
Wel liefquote:Op donderdag 6 september 2018 10:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Gelukkig toch nog een stukje herkenning en Oreo floot naar me
quote:Op donderdag 6 september 2018 18:59 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wel lief.
It's the food person, quick be active and make noise.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |