Foto's maken werkt alleen als je het stiekem doetquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1170 en 1180 gram. De heren hadden geen zin om te poseren
Dat ziet er goed kneedbaar eruitquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
door de 1500 gram barriere heen, op zijn vierde!
Goed zo, wie is hier nou de baas.. de cavia of jijquote:Op donderdag 27 september 2018 10:10 schreef steelhead het volgende:
Deze ochtend had Luke het op z'n heupen. Aan het klappertanden en draaien met die kont.
Eerst tegen Frodo en toen ik polshoogte kwam nemen tegen mij.
Dus ging ik voor hem staan. Eerst probeerde hij nog, maar daarna toch maar wegwezen onder de brug.
Voel me nu zo alpha.
Misschien is het beter daar geen antwoord op te geven.quote:Op donderdag 27 september 2018 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, wie is hier nou de baas.. de cavia of jij![]()
Nou ja, ze mogen van mij niet aan de rand knagen, en dat heb ik ze toch redelijk goed afgeleerdquote:Op donderdag 27 september 2018 10:30 schreef steelhead het volgende:
[..]
Misschien is het beter daar geen antwoord op te geven..
Hoe is het met de caafs?
Lekker fluffyquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef Oscar. het volgende:
[ afbeelding ]
door de 1500 gram barriere heen, op zijn vierde!
Aan de rand knagen is ook irritant. Had er ooit een die knaagde aan de tralies en hard ook. Midden in de nachtquote:Op donderdag 27 september 2018 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ze mogen van mij niet aan de rand knagen, en dat heb ik ze toch redelijk goed afgeleerd![]()
Met de caafs gaat het helemaal goed, zelfs de bejaarde Oreo zat gisteren zelfs te popcornen
Tja studio, dan is er niet veel keus. Vriendin sliep er trouwens gewoon doorheen, sommige mensenquote:Op maandag 8 oktober 2018 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
WHAHA, ja Oreo de draaimolen en piepende wekkers op pootjes.. nou ja de slaapkamer is bij ons het verste weg van de woonkamer, dus ze moeten goed hun best doen om mij wakker te piepen (lees: dat lukt niet).
Zo'n onschuldige blik hequote:
Hij ging ook lekker liggen, zodra dat enge ding weg was. Die kwam zeker een half uur niet van z'n plaats.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
Tja studio, dan is er niet veel keus. Vriendin sliep er trouwens gewoon doorheen, sommige mensen.
Vind dat ook wel mooi, toch grappig om te zien dat ze toch verschillend kunnen zijn wat karakter betreft.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind die verschillende karaktertjes ook zo leuk.
Eigenlijk is Valencia de enige die zo schuw, de rest vindt alles prima.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:22 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]![]()
Hier lukt t de dames ook niet. Ik werd om 5 uur echter wakker omdat de hond zn neus in mn oksel duwde.
Als ze kon praten dan zei ze: NEEEE GA WEG, BLIJF VAN ME AF, WIL NIET OPGEPAKT WORDENquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Vind dat ook wel mooi, toch grappig om te zien dat ze toch verschillend kunnen zijn wat karakter betreft.
Ze ontdooit wel op een gegeven moment? Of echt 24/7 schuw? Je hebt er ook van die kamikaze piloten erbij af en toe.
Sommigen zijn ook van die angsthazen. Maar ze ontdooit iig wel als ze eenmaal bij je zit.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moet haar wat meer aandacht geven, denk ik.. maar de rest is gelukkig niet schuw.
Toch wel raar.. ze is wel hetzelfde opgevoed al de anderen.
Ja dan is opeens alles koek en ei en is ze de grote wereldreisontdekker (lees: de bank)quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef steelhead het volgende:
[..]
Sommigen zijn ook van die angsthazen. Maar ze ontdooit iig wel als ze eenmaal bij je zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |