quote:
Wat ga jij doen dan?quote:Op maandag 13 augustus 2018 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrijdag kan ik godzijdank niet kijken
Hahahah hardop gelachenquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Hehe Wilfred: “en denk erom: geen cholo comments”![]()
Meer dan netjes hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
648.000
Beetje matig voor de maandag voor mijn gevoel, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
132 reactiesquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:34 schreef Ingolstadt het volgende:
De truc zit 'm in wat er onder dat glazen gebouwtje gebeurt. Daaronder zit die man en er zijn wel degelijk spiegels geplaatst. Zo lijkt het alsof eronder leegte zit, maar dat is dus niet zo. Ik ben in te huren voor duiding, heren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 16:34 schreef Ingolstadt het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:49 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mede-buitenlandkijkers:Hier niet. Alleen met VPN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.
Verschrikkelijk zo gevlochten paardenstaart.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.bndestem.nl/b(...)etbal-heet~a4c5b14f/
HELENEHOOLIGANS ON TOUR
Vind ik juist wel sexyquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verschrikkelijk zo gevlochten paardenstaart.
Lekker koken tijdens perscoquote:Op woensdag 15 augustus 2018 19:11 schreef JanCees het volgende:
Deze persconferentie bevat productplaatsing.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |