Stelling;
Ik heb sex gehad met een vrouw, de allereerste keer, en dat was met condoom. Daarna heb ik het nog 1 keer gedaan weer met condoom. Dit voelde niet aan als ontmaagding.
Een tijd later sex gehad met een andere vrouw, permanente liefde zo lijkt het. Alle sex en ook de eerste keer met haar zonder condoom. Dit voelde aan als ontmaagding.
De vraag is nu wanneer ben je nu ontmaagd? Ik denk in het tweede geval. De genitalieen raken elkaar dan voor het eerst ECHT aan. Anderzijds als penetratie onder ontmaagdig valt (Woordenboek) dan zou dat in het 1e geval zijn geweest. Toch ga ik voor de vlees-touch dat is de echte ontmaagding vind ik. What about u?
quote:medisch gezien kan jij alleen maar ontmaagd worden door een stevige leuter in je reet; in alle andere gevallen gaat die vlieger gewoon niet op voor mannen.
Op zondag 29 december 2002 02:54 schreef tikker2 het volgende:
Mijn vraag is het volgende. Ik denk dat het antwoord afhangt van de "woordenboek" definitie en een emotionele definitie:Stelling;
Ik heb sex gehad met een vrouw, de allereerste keer, en dat was met condoom. Daarna heb ik het nog 1 keer gedaan weer met condoom. Dit voelde niet aan als ontmaagding.
Een tijd later sex gehad met een andere vrouw, permanente liefde zo lijkt het. Alle sex en ook de eerste keer met haar zonder condoom. Dit voelde aan als ontmaagding.
De vraag is nu wanneer ben je nu ontmaagd? Ik denk in het tweede geval. De genitalieen raken elkaar dan voor het eerst ECHT aan. Anderzijds als penetratie onder ontmaagdig valt (Woordenboek) dan zou dat in het 1e geval zijn geweest. Toch ga ik voor de vlees-touch dat is de echte ontmaagding vind ik. What about u?
quote:Kijk, zo leer je ten minste nog eens wat!!
Op zondag 29 december 2002 02:59 schreef dr.dunno het volgende:[..]
medisch gezien kan jij alleen maar ontmaagd worden door een stevige leuter in je reet; in alle andere gevallen gaat die vlieger gewoon niet op voor mannen.
quote:ja... hoe het (voor hetero-mannen, zoals ondergetekende) dus niet moet
Op zondag 29 december 2002 03:00 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Kijk, zo leer je ten minste nog eens wat!!
quote:Hebben mannen dan ineens een maagdenvlies in hun reet ofzo???
Op zondag 29 december 2002 02:59 schreef dr.dunno het volgende:[..]
medisch gezien kan jij alleen maar ontmaagd worden door een stevige leuter in je reet; in alle andere gevallen gaat die vlieger gewoon niet op voor mannen.
quote:..maar het is wél zo veilig...
Op zondag 29 december 2002 13:15 schreef Aernout het volgende:
Ik vind dat sex met condoom sowieso niet telt. Je neukt dan in feite een stuk rubber en je mist elk gevoel en lichaamscontact
quote:hee, nog een dokter in spe!
Op zondag 29 december 2002 03:01 schreef dr.dunno het volgende:[..]
ja... hoe het (voor hetero-mannen, zoals ondergetekende) dus niet moet
![]()
quote:onwaar. uw biologieboek heeft u vast wel geleerd dat het maagdelijk zijn gestopt wordt door het doorbreken van het maagdenvlies. daar is geen andere mogelijkheid.
Op zondag 29 december 2002 08:09 schreef paladin het volgende:
neen knaapje, maar ontmaagden gaat niet om een of ander vlies wat kapot moet, maar om de eerste keer dat je gepenetreerd wordt.
Daarbij denk ik dat de term maagd, alhoewel niet echt van toepassing op mannen volgens het vandale ook wel betekend dat je voor het eerst sex hebt, dus als je gepijpt wordt / een ander neukt, val je voor mijn definitie niet meer in de definitie van maagd.
quote:Dus je hebt pas echt sex als je het risico neemt dat je HIV of een andere soa oploopt?
Ik vind dat sex met condoom sowieso niet telt. Je neukt dan in feite een stuk rubber en je mist elk gevoel en lichaamscontact
quote:Goh... wat een slimme opmerking zeg damn....
quote:Sommige mensen zijn monogaam en laten zich controleren
Op zondag 29 december 2002 15:03 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Goh... wat een slimme opmerking zeg damn....
Just Spread Da Diseases!!!!!!!
quote:Benieuwd hoeveel biologielessen jij gehad hebt...
Op zondag 29 december 2002 13:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
onwaar. uw biologieboek heeft u vast wel geleerd dat het maagdelijk zijn gestopt wordt door het doorbreken van het maagdenvlies. daar is geen andere mogelijkheid.
Er is helemaal geen vlies wat doorbroken wordt, alleen een soort verdikking. Daarom is het ook niet zo dat elke maagd na de eerste keer bloed
Denk dat je ook met rubber van ontmaagding kan spreken, aangezien het effect ongeveer hetzelfde is (voor de vrouw) als zonder.
Zodra jij dat eerste meisje gepenetreerd had heb je d'r ontmaagd. Want dat is waar het om gaat of het nou met of zonder condoom is dat maakt niet uit.....anders zouden alle mensen die het van het begin af aan veilig hebben gedaan nu nog steeds maagd zijn en dat is dus niet zo....
Ik hoop dat dit je vraag voldoende beantwoord heeft!
Nynke
quote:Wat voor condooms gebruik jij??
en nog ff wat betreft die condooms, 'met' vind ik een genot... dus niet lullen
[edit] typo [/edit]
quote:Waarom laat je je controleren als je monogaam bent?
Op zondag 29 december 2002 21:20 schreef Toet het volgende:
Sommige mensen zijn monogaam en laten zich controleren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |