[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 29-12-2002 02:51]
quote:
Op zondag 29 december 2002 02:50 schreef JMurc het volgende:
screenshots??
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 29-12-2002 04:04]
Is er eigenlijk wat meer dan "2003" bekend?
screenshots
http://forums.relicnews.com/forumdisplay.php?s=dfc9bfd5a8dfee229fa64bb6cfacfcfb&forumid=44
Ziet er goed uit _0_
quote:tis al langer bekent dat ie komt.. maar wanneer en hoe enzo is nog niet bekent
Op zondag 29 december 2002 03:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
OMG!!!Komt ie nu echt?
quote:Ja, dat weet ik ook, maar het duurde zo lang en ik had er niet meer aan gedacht (of misschien wel, maar dat het ws gecanceld was).
Op zondag 29 december 2002 03:33 schreef werkeend het volgende:[..]
tis al langer bekent dat ie komt.. maar wanneer en hoe enzo is nog niet bekent
Ben heel erg benieuwd of de AI van het moederschip nu sterk verbeterd is. In Homeworld raakte ik wel eens schepen kwijt die ik eerst had gekaapt en naar het moederschip had gesleept. Om vervolgens voorgoed in het moederschip te verdwijnen. Ook was het bedienen van de speciale devices lastig (cloaking sateliet etc.) te timen omdat de gevechten vaak zo snel gingen dat de schepen vaak al uit het gebied zijn gevlogen daar waar ik het wilde dat zo'n wapen geactiveerd werd.
quote:NET in het HW forum gelezen
Op zondag 29 december 2002 03:31 schreef Dr_Crouton het volgende:
OMG!!!Komt ie nu echt?
If you see it on a software sales site, it is a guess. If you see it in a magazine somewhere, it is an estimation. If you see someone say it on another forum, they are making it up.
Please.. no more threads asking when it is or stating that you have some kind of inside information. When it is officially announced by either Relic or Sierra, you will be the first to know. Until then, be patient my minions.. the time shall come.
What we do know:
It is meant to be sometime 2003.
There is meant to be a beta test in Spring, 2003.
Thats IT.
bron :
http://www.relicnews.com/index.php?f_area=home&f_news_filter=5
de site is open
Ik wist nog dat ik op het einde van het spel ongeveer 80 ion-array-cruisers had...
Sneak attack van hele konvooien salvage corvette's...ongeveer 30% ging verloren. de rest bracht allemaal goodies terug...
Cataclysm was ook wel leuk...jammer dat er geen 2 verschillende verhaallijnen zijn bij beide rassen
quote:Ik heb Cataclysm een maand of twee geleden gekocht, maar nog niet gespeeld...
Op woensdag 26 maart 2003 12:24 schreef Ashram het volgende:
Meer units, meer firepower!!!!Ik wist nog dat ik op het einde van het spel ongeveer 80 ion-array-cruisers had...
Sneak attack van hele konvooien salvage corvette's...ongeveer 30% ging verloren. de rest bracht allemaal goodies terug...
Cataclysm was ook wel leuk...jammer dat er geen 2 verschillende verhaallijnen zijn bij beide rassen
Ik ben verliefd op Homeworld... Beste game ever... Ik speel alleen nu Cataclysm weer op mijn spliksplinternieuwe pctje en merk dat er grafisch nog wel wat te verbeteren valt, (Duh, da's een ouder spel, ze waren indertij retegeil.) en dat zie ik helaas niet echt terug in de screenshotjes van deel 2.... Ik ben bang dat het meer een soort add-on is dan een vervolg....
http://www.sierra.com/file_list.do?gamePlatformId=279
Ziet er goed uit....
quote:zo dat ziet er zeker lekker uit ja
Op woensdag 30 april 2003 16:23 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb net de trailer gedownload van HW 2http://www.sierra.com/file_list.do?gamePlatformId=279
Ziet er goed uit....
![]()
ik hoop wel dat ze er deze x niet van die nare ongein instoppen zoals bij cataclysm met die beastray's die units jatten, was erg flauw
straks hw1 nog weer 'ns gaan proberen
Agnus Dei van Barber in de intro, dreunende drums en blazers á là The Fifth Element...
quote:Dan wordt het weer kippevel
Op dinsdag 6 mei 2003 06:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik hoop dat de muziek ook weer erg goed is!Agnus Dei van Barber in de intro, dreunende drums en blazers á là The Fifth Element...
quote:Kheb net gevraagd bij Dynabyte
Homeworld 2 will be released on July 22, 2003
rond 29 Aug ....
ik kang ewoon niet wachten om deze game te multiplayeren..
quote:Nog wat langer wachten
Op zaterdag 21 juni 2003 15:31 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Kheb net gevraagd bij Dynabyte
waneer ie hier uitkomt....rond 29 Aug ....
RELEASE 12 SEPTEMBER 2003
Ik speel nagenoeg nooit spellen op de PC met uitzondering van de C&C spellen en Homeworld
quote:Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Op maandag 21 juli 2003 15:13 schreef DarkChylde het volgende:
heb homeworld 1 helemaal uitgespeeld. was écht super
na het lezen hiervan heb ik zin om cataclysm ook maar een uit te proberen. maar die is ook al een paar jaartjes oud...dus vast best cheap
heeft iemand die toevallig zien liggen?
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 01:23 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Die laatste epische battle kon ik gewoon niet meer uitvechten. Ik werd zo hard gehit met allerlei zware battlecruisers, ion fregates en weet ik allemaal nog mer. Mijn mothership was binnen 5 minuten veranderd in spacedebris.
Ik heb ze allebei uitgespeeld. Is toch echt te doen hoor. Ik krijg weer de kriebels om het te gaan spelen nu...
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:54 schreef Praag het volgende:[..]
Ik krijg weer de kriebels om het te gaan spelen nu...
quote:Ik heb hem twéé keer uitgespeeld, eens met de Kushan, eens met de Taidan. De tweede keer was meer voor de lol en omdat ik er zo verslaafd aan was. De tweede keer was bovendien nog makkelijker, omdat ik met een konvooi salvage corvettes 17 Multi-Beam frigates (van the gardens of kadesh) had gejat. En die zijn (met wat support frigates erachteraan) afschuwlijk sterk! Maar goed, ik liet me even gaan.
Op zondag 10 augustus 2003 01:23 schreef IHOAKSISnoet het volgende:[..]
Oeh jij hebt 'm gewoon uitgespeeld?
Die laatste epische battle kon ik gewoon niet meer uitvechten. Ik werd zo hard gehit met allerlei zware battlecruisers, ion fregates en weet ik allemaal nog mer. Mijn mothership was binnen 5 minuten veranderd in spacedebris.
WAT EEN FANTASTISCH SPEL!
Ik kan niet meer wachten tot deel twee uitkomt! Ik hoop zó, dat die graphics er op mijn laptop net zo uitzien ...
Die laatste level is overigens heel makkelijk als je een stuk of acht support frigates hebt, en die op je moederschip te zetten. Zo gaat dat ding een stuk minder snel stuk ( ) en heb je alle tijd om die andere troep te salvagen/vernietigen. Als je zestien (ik was er één kwijt geraakt) multibeams hebt heb je overigens de rest van de vloot niet meer nodig in dat level. Multibeams zijn te goed!
Cataclysm heb ik nooit gespeeld omdat ik hem nergens ken downloaden. Maar ik wacht wel op Homeworld 2, als ik dat volhoud.
[edit] Maar die ionbeamfrigates van die laatste levels zijn wel mooi zwart! Op het laatst had ik zelfs een zwarte heavy cruiser! Jammer dat je die kleur niet zelf kan kiezen ... [/edit]
quote:Ik heb zelf niet zo'n hoge pet op van die multibeams. Ik vindt ze niet stabiel genoeg. Ze willen middenin een gevecht wel eens de andere kant op manoeuvreren.
Op zondag 10 augustus 2003 15:05 schreef Zonko het volgende:
Dan is er toch geen lol meer aan man! Zeventien multibeamfriggates, dat is pas cool! Daar komen nl. 68 beams uit, en ze draaien ongelooflijk snel! Een heavy cruiser in drie tellen kapot! Je moet alleen nooit de support frigates vergeten, want anders zijn die multibeams er redelijk gauw aan.
Ik zet ze wel altijd in als fighterwall met een gravwell en een cloakgen. One shot one kill.
Voor het zwaardere werk heb ik altijd nog mijn wall van ion array frigates en cruisers en destroyers. Die doen het altijd. Ik heb voor de laatste level niet eens die sphere van 100+ ion frigates nodig gehad. Maar indrukwekkend was het wel. Die mothership was binnen 3 tellen weg.
Ieder zijn manier van spelen, maar ik kan wel zeggen dat ik bijn optimaal gebruik hebt gemaakt van de mogelijkheden van het spel.
Behalve de missile destroyers...die krengen zijn me toch een potje sterk.
Helaas was ik te laat, eer dat ik ze kon bouwen had ik al een max aan gewone destroyers gecaptured en ik verdom het om ze te "retiren"..
Maarja na release datum (12 Sept)
kost ie 49,95
quote:Waar heb je um gereserveerd?
Op woensdag 13 augustus 2003 01:05 schreef -CRASH- het volgende:
Heb HomeWorld 2 gereseveerd
Op de factuur staat een leuke prijs 35,71
Kijk je ietsje verder BTW 19% 6,79
totaal 42,50Maarja na release datum (12 Sept)
kost ie 49,95
Ik heb nml geen Credit Card, en bij Amazon moet je die hebben
En wil btw ook geen CC, veels te gevaarlijk.
Maar over Homeworld:
SUPER! Heb echt maanden zitten spelen, super-goed gewoon!
Mulitplayer (LAN) roeleert ook de pan uit, 1 game duurt uren, heerlijk.
Ga dit spel zeker legaal halen, en als het ff ken Homeworld en Cataclysm ook meteen erbij.
Staat toch mooier in de kast
quote:Gereseveerd bij Dynabyte
Op woensdag 13 augustus 2003 13:21 schreef PhaE het volgende:[..]
Waar heb je um gereserveerd?
Ik heb nml geen Credit Card, en bij Amazon moet je die hebben
En wil btw ook geen CC, veels te gevaarlijk.Maar over Homeworld:
SUPER! Heb echt maanden zitten spelen, super-goed gewoon!
Mulitplayer (LAN) roeleert ook de pan uit, 1 game duurt uren, heerlijk.Ga dit spel zeker legaal halen, en als het ff ken Homeworld en Cataclysm ook meteen erbij.
Staat toch mooier in de kast
Kheb (alles orgineel)
Homeworld
Homeworld Catalysm
hier langs me liggen om (weer eens) te installeren...
Eigenlijk moeten we een FOK! clan maken
Of istie er al ???
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 13-08-2003 15:20]
Maar tjah, zonder demo kom je dan nog steeds net zo ver als de rest
Een FOK!-clan?
Best een ideetje, hehehhe..
Alleen zit ik al in [EaB].
In elk spel wat online kan eigenlijk.
Meestal alleen, maar toch, hehehe..
Ik heb geen idee hoe zoiets werkt...
Kan iemand een korte samevatting hierover geven?
Totdat Cataclsym kwam, dit vond ik echt niks.
De sfeer was er niet
heb muismatje met water erin gebruik ik echter nogsteeds!
Gelukkig word deel 2 iig door dezelfde ontwikkelaar gedaan als deel 1
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 19-08-2003 22:42]
quote:Dat lijkt me nogal logisch ja.
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Homeworld ziet er idd goed uit. Deeltje 1 was echt een vernieuwende game waarmee ik tijden bezig ben geweest.Totdat Cataclsym kwam, dit vond ik echt niks.
De sfeer was er niet
heb muismatje met water erin gebruik ik echter nogsteeds!Gelukkig word deel 2 iig door dezelfde ontwikkelaar gedaan als deel 2
quote:Wat ik wel sfeervol vond waren die beast entities... ik werd er echt eng van, vooral als ze mijn schepen assimileerden. Echt naar...
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Homeworld ziet er idd goed uit. Deeltje 1 was echt een vernieuwende game waarmee ik tijden bezig ben geweest.Totdat Cataclsym kwam, dit vond ik echt niks.
De sfeer was er niet
heb muismatje met water erin gebruik ik echter nogsteeds!Gelukkig word deel 2 iig door dezelfde ontwikkelaar gedaan als deel 2
quote:Hmmm, ik heb het spel ook bij hen gereserveerd... Komt nu dus later uit..
Op donderdag 21 augustus 2003 17:44 schreef -CRASH- het volgende:
Nou is de release-datum bij Dynabyte 26 September....
Kdenk dat ik tot die tijd maar ga slapen
Als ie eerder uitkomt dan bellen ze mij maar wakker...
quote:Yep... Tis om je haren erbij uit het hoofd te trekken.....
Op donderdag 21 augustus 2003 18:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Hmmm, ik heb het spel ook bij hen gereserveerd... Komt nu dus later uit..
quote:Hij komt dus inderdaad de 26e uit.
Homeworld is een van de weinige échte vernieuwingen die het RTS genre door de jaren heen gekend heeft. Daar waar andere games innoveerden met een andere setting of het toevoegen van enkele nieuwe functies zoals RPG elementen, wist Homeworld er een hele nieuwe dimensie bij te gooien. Het concept was zo succesvol dat het veel navolging kreeg van andere ontwikkelaars, maar geen van deze games kon tippen aan HomeWorld. En gelukkig voor de fans komt Relic met een opvolger voor deze top RTS en deze heeft zojuist haar goldstatus bereikt.
VUGames sent over a press release announcing that Homeworld 2, the long awaited sequel to Relic Entertainment's space-based 3D RTS game, has gone gold. The game will ship to stores on Sept. 16.
Het lijkt er dan ook op dat de vooropgestelde releasedatum van 26 september gehaald gaat worden. Wat wel zeker is, is dat Homeworld 2 niet meer zo vernieuwend zal zijn als zijn voorganger, maar vooral de elementen van de voorganger verder uitdiept en verbetert. Maar dat zal de echte fans een worst wezen, want er staan weer uren RTS plezier op het program.
quote:Voor savegames kijk op
Op dinsdag 26 augustus 2003 15:42 schreef George_Bush het volgende:
Zijn er ook code's voor Homeworld 1? Ik vindt het echt een geweldig spel, maar op den duur heb ik gewoon te weinig credits om meer dingen te bouwen en te ontwikkelen. Wie weet wat?
Voor cheats kijk op
http://avault.com/cheats/index-pc.asp?index=cheats-h
quote:Btw, voor trailers, TRAINERS, mods e.d.... kijk eens hier
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:19 schreef George_Bush het volgende:
Trouwens, wat zijn de systeem eisen van Homeworld 2?
quote:Als ik die savegame's in mijn homeworld savegame mapje zet en ik start het spel op dan staan ze wel bij de savegame's, maar als ik ze dan wil openen geven ze een error. Doe ik iets fout?
Op woensdag 27 augustus 2003 10:09 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Voor savegames kijk op
http://www.savegames.net/list.php?lb=name&filter=PC#HVoor cheats kijk op
http://avault.com/cheats/index-pc.asp?index=cheats-h
quote:ws een version mismatch. Heb jij gepatched? zo nee, patch dan. Zo ja, installeer homeworld opnieuw patch em niet, en kijk of ie het dan nog steeds niet doet
Op woensdag 27 augustus 2003 11:21 schreef George_Bush het volgende:[..]
Als ik die savegame's in mijn homeworld savegame mapje zet en ik start het spel op dan staan ze wel bij de savegame's, maar als ik ze dan wil openen geven ze een error. Doe ik iets fout?
<insert blah blah text>
Hello explosion!!
meer hier
quote:Had je niet moeten doen.....
Op donderdag 28 augustus 2003 12:35 schreef GuaRRand het volgende:meer hier
quote:I aim to please
Op donderdag 28 augustus 2003 12:49 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Had je niet moeten doen.....
Mooie pix
Het wordt echt tijd dat het de 26ste wordt
quote:Minimum PC System Requirements
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:19 schreef George_Bush het volgende:
Trouwens, wat zijn de systeem eisen van Homeworld 2?
PC Video GeForce or ATI Radeon 7500 video card with 32 MB RAM, Hardware Transform & Lighting (T&L), OpenGL, DirectX 9.0 support
PC Processor Speed 833MHz
PC Processor Type Intel® Pentium® III processor, AMD Athlon processor
PC Sound Card Windows-compatible sound card
PC System Memory 256MB RAM
PC Additional Requirements Internet service required to access online features, 56.6K modem for 4 players or Broadband for 6 players, TCP/IP network for LAN play
PC Drive Type and Speed CD-ROM 16x
PC Hard Drive Space 1.6GB
PC Operating System Windows 98, Windows Millennium Edition (Windows Me), Windows 2000, Windows XP
quote:Staat er niet bij...
Op donderdag 28 augustus 2003 14:07 schreef GuaRRand het volgende:
en de recommended specs??
quote:GeForce or ATI Radeon 7500 video card with 32 MB RAM.
Op donderdag 28 augustus 2003 14:14 schreef CoReTeX het volgende:
Werkt dit spel op mijn geforce 2 mx? Die is volgens mij niet directx 9.0 compatibl of wel?
Maar als je nu de nieuwere spellen kunt spelen ... Zal dat ook wel lukken
quote:NU AL?
Just heard a rumor that you USA/Canada peeps should be running to the stores today and check if Homeworld 2 isn't lying there waiting for ya!..*###$%$@#$@$#...and europe has to wait
*
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:35 schreef GuaRRand het volgende:
Hello explosion!!
[afbeelding]
Dat is wat je meestal in ingame filmpjes ziet, niet in de game zelf. Nu dus wel.
quote:Recommended:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:07 schreef GuaRRand het volgende:
en de recommended specs??
Pentium 4 1.6 GHz
512 MB RAM
GeForce 3 or ATI Radeon 8500 or higher
with 64 MB RAM & Hardware T&L
Ik heb hem net besteld bij www.play.com voor 26 engelse ponden... dat is dus 36-38 euri!
in NL gaat die voor 49,95 over de toonbank!!
quote:Trouwens, als ik opnieuw inlog en kijk naar mijn bestellijst, dan staat er niks op de lijst! En het enige mailtje dat ik van Dynabyte heb gekregen was een bevestiging van m'n aanmelding voor het klantnummer, geen bestelling/reservering.
Op donderdag 21 augustus 2003 21:39 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Yep... Tis om je haren erbij uit het hoofd te trekken.....
Betekent dit dat er nog niks gereserveerd is?
in dat geval ga ik gewoon bij play.com bestellen...
Moet je hem gaan halen, of krijg je em in de bus
quote:Heb volgens mij niks ontvangen...
Op maandag 1 september 2003 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben gewoon naar Dynabyte gegaan en heb een reseveringsbon gekregen...Moet je hem gaan halen, of krijg je em in de bus
Op naar play.com!
quote:*gilt mee*
Op woensdag 3 september 2003 07:56 schreef GuaRRand het volgende:
Errmmmm people!!OMG OMG OMG OMG OMG
*faints*
quote:waar kun je de game (demo) zelf downloaden dan? op www.homeworld2.com staat nog niets online
Op woensdag 3 september 2003 14:33 schreef GuaRRand het volgende:
Damn, de eerste patch is al onlineNu al
Edit: even de patch uitgeprobeerd:
[Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 03-09-2003 15:37]
quote:En dat Lees ik nu pas...
Op woensdag 3 september 2003 07:56 schreef GuaRRand het volgende:
Errmmmm people!!OMG OMG OMG OMG OMG
*faints*
Hebbe hebbe hebbe....
dat betekend dat er iets veranderd word
quote:
Op woensdag 3 september 2003 23:30 schreef Anvile het volgende:
[23:26:44] CWD homeworld2
[23:26:44] 553 Permission denied.dat betekend dat er iets veranderd word
quote:Waitng for the game.....
Op donderdag 4 september 2003 00:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Space beckons to us.. Must.. get... no... NEED... Homeworld 2...
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 04-09-2003 00:45]
P.S. de 17de is geloof ik nogsteeds de USA release...niet de europese release...maar ik kan het fout hebben hoor
quote:Op mijn verjaardag!
Op donderdag 4 september 2003 08:26 schreef madmatt het volgende:
ik kon het ff niet zo snel vinden maar de officieele release staat op 17-09-2003, 2 weekjes wachten dus nog
quote:klopt, maar een beetje fan weet dan wel hoelang het gaat duren voordat dat kreng dan hierheen komt, en besteld hem dan wel daaro
Op donderdag 4 september 2003 08:49 schreef GuaRRand het volgende:
Alle mirrors voor de DEMO staan hierP.S. de 17de is geloof ik nogsteeds de USA release...niet de europese release...maar ik kan het fout hebben hoor
quote:Ik heb GEEN goede ervaringen met pre-orders vanuit amerika.
Op donderdag 4 september 2003 08:54 schreef madmatt het volgende:[..]
klopt, maar een beetje fan weet dan wel hoelang het gaat duren voordat dat kreng dan hierheen komt, en besteld hem dan wel daaro
Ik heb hem pre-ordered in the UK,.... daar is die meestal ok en dag of 2-3 eerder en is die beduidend goedkoper (26 pond=36-38 euri i.p.v. 49.95)
quote:Mazzelpik......
Op donderdag 4 september 2003 08:51 schreef Slarioux het volgende:[..]
Op mijn verjaardag!
O ja ... gefeliciteerd met je aanwinst... ennu verjaardag
Hoeveel Mensen zullen nu HW2 aan het DLL zijn
Want het gaat hier ooooooooontzettend langzaam....
Maar hebbe is hebbe
Playing Homeworld 2
quote:bastard
Op donderdag 4 september 2003 10:20 schreef -CRASH- het volgende:
DO NOT DISTURBPlaying Homeworld 2
![]()
![]()
Iemand trouwens zin in een multiplayer potje?
quote:Ik voel met je mee.... NOT
Op donderdag 4 september 2003 10:27 schreef GuaRRand het volgende:[..]
bastard
Happy... Happy... Joy..Joy
Done Singleplay...
Up to Multiplaying... Oooww Yeah
graag
Poor GuaRRand... zit zielig op het werk...
te popelen om naar huis te kunnen gaan.
Troost je... Als jij thuis aan het gamen bent
dan werk ik
Echt vet spel iig
quote:Uitleg over....??
Op donderdag 4 september 2003 15:03 schreef Kid het volgende:
Waar kan je uitleg vinden over zo'n beetje alles? Tutorial gaat alleen maar over movements?? Op de site vind je ook niet veel (niets)..Echt vet spel iig
Dus ik zou zeggen...BROWSEN MAAR
quote:o_O WoW!!!
Op donderdag 4 september 2003 11:42 schreef GuaRRand het volgende:
Als er iemand wat screenshots kwijt wilt...
http://www.glcoti.com/viewtopic.php?t=356&highlight=graag
*demo downt*
quote:* Retuobak not impressed
Op donderdag 4 september 2003 18:49 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
o_O WoW!!!
*demo downt*
HOMEWORLD2.EXE caused an Access Violation in module HOMEWORLD2.EXE at 0167:005ade6a.
Error occurred at 9/5/2003 10:20:20.
HOMEWORLD2.EXE, run by Unknown.
Microsoft Windows 98.
1 processor(s), type 586.
128 MBytes physical memory.
Read from location ffffffff caused an access violation.
En vanmorgen kon ik nog gewoon spelen
HW doet het weer
FF opnieuw geinstalled
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 05-09-2003 00:10]
quote:Je doet je naam wel eer aan.
Op donderdag 4 september 2003 22:36 schreef -CRASH- het volgende:
HW2 stopt er in 1 keer mee(Player vs Cpu)
HOMEWORLD2.EXE caused an Access Violation in module HOMEWORLD2.EXE at 0167:005ade6a.
Error occurred at 9/5/2003 10:20:20.
HOMEWORLD2.EXE, run by Unknown.
Microsoft Windows 98.
1 processor(s), type 586.
128 MBytes physical memory.
Read from location ffffffff caused an access violation.
En vanmorgen kon ik nog gewoon spelen![]()
HW doet het weer
FF opnieuw geinstalled
quote:Wat is O.R.B.?
Op donderdag 4 september 2003 20:34 schreef Retuobak het volgende:[..]
* Retuobak not impressed
O.R.B. van een jaar oud zag er stukken beter uit
quote:Dan heb je dus duidelijk dat bovenstaande stuk niet gelezen...
Op vrijdag 5 september 2003 09:54 schreef drunkenbeer het volgende:
Persoonlijk vondt ik de demo nogal tegenvallen. Ik had verwacht dat homeworld 2 een stukje mooier zou zijn en wel echt wat echt nieuwe dingen zou toevoegen. Ik vind dit een beetje een goedkope remake van het orgineel met wat verbeteringen. Kijk het speelt wel leuk, maar ik vind het niet echt wat toevoegen.
ok lazy bastard, ik paste het wel ff
quote:Zo goed?
Complaint #1 - Ships are too fast!The two maps in the demo are small and tight. They feel cramped with good reason - there are many more variants in size of map in the full version. Ships feel faster because at the moment they're covering small distances - worry not, there are maps where it will take you a decent amount of time to get from side to side, even with scouts.
Complaint #2 - Frigates are way too weak! They blow up really fast!
That's because you're thinking of them in terms of the original Homeworld. Frigates aren't a big ship anymore - they're a midsize, at best. Check the cost of a Frigate versus the cost of a squadron of Fighters, and you'll see they're around the same.
This doesn't mean that there are no big ships though - until you've seen a wing of hyperspacing Battlecruisers blocking the stars above your Mothership, you haven't lived. Destroyers and Battlecruisers are the big, heavy killing machines of Homeworld2 - and they have the armor and life expectancy you'd expect.
Complaint #3 - Research is too fast - and the tech tree has no depth!
The Hiigaran tech tree (I'm not telling you about the Vaygr one yet ) is designed such that you can specialize in a single chassis type and focus there. The reason that people are hitting the "big ships" so fast is that they're not the big ships at all - they're the mid-size ships.
When you first build a Frigate Facility, you get access to Torpedo Frigates. An Advanced Research Facility then gets you all the rest of the Frigates, right? Wrong. It does get you the Ion Cannon and the Flak - but there are individual research items to unlock Marine, Defense and Cloaking Frigates. Much the same is the case with the Vaygr Fighters - making the choice of exactly which specialized ships in a certain category to construct much more relevant. The gameplay impact of specializing in Marine Frigates (for capture) over Cloaking is huge - as is the difference between someone who specializes in one subset rather than another player who's going for a diverse and flexible force.
To get all the way to the "bug ships" you need more than simply a Capital Facility and Advanced Research Modules. For the Destroyer, you're going to have to research Destroyer weaponry - or simply skip that and move onto Battlecruiser Ion Cannons, or work on building up Shipyards with any of the advanced modules (for example, Cloaking or Hyperspace Inhibitor modules). I can guarantee that you're not going to have time or flexibility in 95% of MP games to get everything you want. Its all about the hard choices - but it's hard to see that in the current tech tree, as those branches of expansion have been pruned away.
Trust me - you may have access to "most" of the Hiigaran Fleet - but you're only looking at the tip of the iceberg in terms of flexibility and strategic choice. I'm not even going to get started on the best team tactics - especially if you're playing Hiigaran and your teammate is Vaygr.
4. This feature is all wrong! It's screwed up!
Nope. It's different, not wrong. Because you're playing a demo, you're looking through a window into the full world of Homeworld2. Because the only frame of reference you have is the original Homeworld, you're assuming the world beyond the edge of the frame looks like the world you're used to.
It doesn't though. It's a whole new ballgame out there. Not only do the subsystems come into their own once you're playing with Battlecruisers and Shipyards (not to mention the information warfare involved in stopping the enemies scouts, watching for gaps in their Hyperspace inhibition fields etc etc) but when you add the Vaygr into the mix, you're talking about a dramatically more strategic game with hugely more tactical and strategic possibilities than the original. Of course, for the next week or so, you're just going to have to trust me on that.
But whoa baby, do Vaygr Hyperspace gates sure add some spice.
En ik kan um niet spelen.
Baggerzooi
Als ik start krijg ik als eerste een melding dat homeworld denk dat mijn AGP-videokaart in PCI-mode draait.. ?!?!
Nog nooit van gehoord..
Daarna kan ik alle menuutje bekijken, zelfs aanloggen bij de Lobby voor een multiplayer game, maar zo gauw ik wil starten knalt ie naar de desktop.
In <install_dir>\bin\release\
vind ik wel de volgende errors:
code:enHomeworld2.exe caused a Breakpoint in module Debug.dll at 001b:002819b6.
Error occurred at 9/5/2003 13:46:04.
Homeworld2.exe, run by Administrator.
Microsoft Windows 2000.
1 processor(s), type 586.
512 MBytes physical memory.MiniDump failed to save.
Registers:
EAX=00000000 CS=001b EIP=002819b6 EFLGS=00000202
EBX=00000000 SS=0023 ESP=0012e62c EBP=0012f0e4
etc.etc.etc..
code:Voor zover ik na kan gaan (heb zitten spitten in de config-files met notepad) struikelt ie over bepaalde waardes die niet goed staan, oftewel:Fri Sep 05 13:44:00 2003
UTIL -- filepath failure, path doesn't exists 'D:\GAMES\HOMEWO~1\data\locale\english'
Uing ..profiles\ for profiles folder
LUA 'player:playercfg.lua' -- parameter: <name> or `[' expected;
last token read: `70000' at line 233 in string ""
GAME -- Using player profile PhaE
Changing from a 16 bit colour depth in winNT (5.0 build 2195), Service Pack 4
LUA 'bin:driverConfig.lua' -- parameter: malformed number;
last token read: `1.3' at line 86 in string ""
error executing GetAssumedLatestDll() in driverConfig.lua
error executing GetAssumedLatestDllVersion() in driverConfig.lua
error executing AdjustForBadDrivers() in driverConfig.lua
Using NVIDIA Corporation's 1.4.0 GeForce4 MX 440/PCI/SSE/3DNOW! renderer (Suspected driver is 0)
SOUND -- created destination [ fdaudio ], handle [ 4 ] with [ 48 ] channels created
SOUND -- created destination [ fda streamer ], handle [ 5 ] with [ 8 ] channels created
Build name: Pride of Hiigara
Built by : smmatte
Data path : D:\GAMES\HOMEWO~1\data
No mapping for font 'GenericSubtitleFont' - using 'default'
Resetting fp control word.
CmdLine:
Starting Level: data:LevelData\Multiplayer\Deathmatch\2P_HOSTILITIES_END.LEVEL
LUA 'data:Ship\HGN_MOTHERSHIP\HGN_MOTHERSHIP.madState' -- parameter: malformed number;
last token read: `41.33' at line 80 in string ""
MadStateStatic: Error: Could not load
(data:Ship\HGN_MOTHERSHIP\HGN_MOTHERSHIP.madState) --
FATAL EXIT -- madstate/643:! --stack trace--
0x00560497: getLibraryID (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x00474524: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x004418A6: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x0043171B: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x004874F3: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x00487CA6: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x00572DD9: getLibraryID (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x00573C7F: getLibraryID (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x0059307F: getLibraryID (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x005946D6: getLibraryID (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x00492BD2: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x0048E6B5: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
0x0048EC76: GSLobbySessionDesc::operator= (D:\GAMES\Homeworld2 Demo\Bin\Release\Homeworld2.exe)
Ik hoop dat de final version wel werkt op mijn pc, want dit is bagger!
quote:Maar dan is het geen RTS meer he
Op vrijdag 5 september 2003 11:09 schreef drunkenbeer het volgende:
Ja wat jij nu neerzet dat had ik ook allemaal wel voorzien, het echte spel is altijd beter en uitgebreider als de demo, maar waar ik op doel is dat ze niet echt wat hebben toegevoegd aan het orgineel.
Okee het ziet er wat beter uit en het zal tactisch wat dieper zijn, de schepen groter etc etc. Maar aan het orginele spelconcept voegd het bar weinig toe. Ik vindt de grapics nou niet echt super en ik mis wat nieuwe elementen erin, zoals bv het vestigen van een basis ofzo of dat je wat vrijer kan spelen en je niet gewoon missies moet volgen. Een alomvattend helal. Nieuwe concepten echte toevoegingen. Meer realisme, wat roleplaying zodat je het echt kut vind als je een bepaalde commander of piloot kwijt raakt, wat meer diepgang.
Het spel had veel toevoegingen aan het orginele spelconcept moeten f°doen in combinatie met echt heel mooie grapics en dat mis ik gewoon.
(Ik bedoel bv als jee subsystem kapot schiet zie je amper een explosie)
quote:Esc -> Save game
Op vrijdag 5 september 2003 18:27 schreef George_Bush het volgende:
Kan je in Homeworld 1 ook saven tijdens het spelen? Zoals ik het nu zie saved ie iedere keer als je in een nieuw level komt. Maar ik kan niet saven midden in een level, bijvoorbeeld net voordat ik ga aanvallen. Doe ik iets verkeerd of zit er die optie helemaal niet op?
quote:Ja en dan vraagt ie "overwrite" ik zeg dan ja (kan geen empty slot kiezen) maar als ik dan load game doe dan staan er alleen maar de load game's van de levels die ik al heb gehaald.
Op vrijdag 5 september 2003 18:44 schreef Slarioux het volgende:[..]
Esc -> Save game
quote:Je doet je naam eer aan
Op vrijdag 5 september 2003 20:33 schreef George_Bush het volgende:
Oh nu heb ik het door, je saved in het level wat je speeld.
Het is me niet gelukt om alle personeelscarriers te redden EN die Vaygr carrier onglipte me net voordat ie helemaal vernietigd was.
Ik ben zo'n eentje die ALLES wil redden.
Nou ja, na het weekend weer proberen.
quote:He, he ff dimmen!
Op vrijdag 5 september 2003 23:45 schreef GuaRRand het volgende:[..]
Je doet je naam eer aan
Nee....
Je kunt ze zelf maken.
24/32 bit
64x64 Pixel
Saven als tga in Profiles \ badges
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 06-09-2003 22:45]
quote:Precies deze foutmelding krijg ik ook, ik start de exe op, resolutie veranderd krijg een zwart scherm met een dikke muis en zandloper in het midden, en dan knalt ie terug naar windows.
Op vrijdag 5 september 2003 13:55 schreef PhaE het volgende:
...En ik kan um niet spelen.
Baggerzooi
code:Homeworld2.exe caused a Breakpoint in module Debug.dll at 001b:002819b6.
Error occurred at 9/5/2003 13:46:04.
Homeworld2.exe, run by Administrator.
Microsoft Windows 2000.
1 processor(s), type 586.
512 MBytes physical memory.MiniDump failed to save.
Registers:
EAX=00000000 CS=001b EIP=002819b6 EFLGS=00000202
EBX=00000000 SS=0023 ESP=0012e62c EBP=0012f0e4
etc.etc.etc..
Dit is idd bagger.
quote:Oh ja, dat ook zo, een eigen badge maken.
Op zaterdag 6 september 2003 21:46 schreef -CRASH- het volgende:
Heeft iemand al z'n eigen BADGE gemaakt ?Nee....
Je kunt ze zelf maken.
24/32 bit
64x64 PixelSaven als tga in Profiles \ badges
Is dat dan ook zichtbaar in multiplayer door je tegenstander?
quote:
iii. Installation of DirectX9.0
Homeworld 2 requires DirectX9.0 or higher in order to run. You will be prompted to install DirectX9 during the installation process. If you have already installed or want to install DirectX9 later, please select no.
Note: If you select no during the installation process, you must install DirectX9.0 manually before Homeworld 2 will run.iv. Installation of Divx 5
Homeworld 2 requires Divx 5 or higher in order to run. You will be prompted to install DivX during the installation process. If you have already installed or want to install Divx later, please select no.
Note: If you select no during the installation process, you must install DivX manually before Homeworld 2 will run.
quote:KZou zeggen, ga vanavond om 20:00 naar de MP Europa
Op zondag 7 september 2003 11:16 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Oh ja, dat ook zo, een eigen badge maken.
Is dat dan ook zichtbaar in multiplayer door je tegenstander?
quote:Sorry, was voor de rest van de dag ff bezig.
Op zondag 7 september 2003 18:21 schreef -CRASH- het volgende:[..]
KZou zeggen, ga vanavond om 20:00 naar de MP Europa
Dan zal ik wel zorgen voor een MP game.
Maar ik heb eindelijk missie Angel Moon succesvol volbracht bij poging 2.
Ik wacht altijd te lang af maar dat is een verkeerde instelling: Niet beetje voor beetje bouwen, maar na 2 extra resource collectors bijbouwen gelijk een zooi Interceptors er tegenaan gooien, 6 squadrons om die fighters en bombers te vernietigen en 2 sq. bombers (met nog 4 in de que) die de Vaygr carrier aanvallen.
Boem pats beng, klaar.
quote:http://www.gamespy.com/games/866.shtml
Op vrijdag 5 september 2003 00:43 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Wat is O.R.B.?
screenshots doen de game overigens geen recht aan. Bij mij op de comp in 1600x1200 ziet het er nog 10x beter uit.........
Raar.
quote:Zijn er dan al patches voor de demo
Op maandag 8 september 2003 21:40 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm, multiplayen op Gamespy lukt niet eens. Ik kom wel op de chat channels, maar kan niet joinen ( Game is full, different version ).Raar.
quote:Nee, ws is het een bug of een glitch. Ik kon daarna nog wel spelen: eerste game ging na een tijdje vastlopen/out of sunc en game 2, daar ging ik als eerste ten onder omdat de andere spelers met Frigates gingen spelen terwijl ik nog zat te klooien met fighters.
Op maandag 8 september 2003 22:58 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Zijn er dan al patches voor de demo
Daarna nog even vs. cpu gespeeld om te oefenen en met Easy gaat het me goed af.
Going for the final blow...
quote:Bij mijn oude GeForce 4 MX 440 MyVivo maakt het geen ene f*ck uit..
Op zondag 7 september 2003 15:24 schreef CoReTeX het volgende:
Tis al opgelost, de nieuwste nvidia drivers installeren heeft het probleem gefixed. Ik dacht dat in die nieuwe drivers geen updates meer zaten voor mijn oude geforce 2mx, blijkbaar toch.
Chip-set-software al gechecked,
DirectX nog een keer gechecked.. maakt allemaal niets uit
quote:Heb jij het volledige spel al, die dingen zitten volgens mij helemaal niet in de demo?
Op woensdag 10 september 2003 12:59 schreef Chris_Redfield het volgende:
Homeworld is vet.Maar weet iemand hoe je met Cloakgenerators een assault carrier kunt cloaken? En hoe werkt een Grav Well Generator? Als ik er op dubbelklik gaan de vleugeltjes uit maar ik kan er geen schepen in vangen.
Ik vind het spel trouwens niet al te simpel, maar ik heb ook nooit homeworld 1 ofoz gespeeld.
Tegen de cpu op easy win ik maar met moeite. Heb het nog niet helemaal door hoe je het zeg maar goed moet aanpakken om een tactisch voordeel te krijgen.
quote:Das gaaf!
Op woensdag 10 september 2003 04:26 schreef Dr_Crouton het volgende:
Met zo'n smilie kan er toch niks mis gaan.
[afbeelding]
quote:Heb er nog niet mee online gespeeld, ga dat vanavond laat nog proberen, moet nu nl. weg.
Op woensdag 10 september 2003 18:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Das gaaf!
Zien je tegenspelers die ook als je gaat multiplayen?
Of misschien dat anderen dat al weten? Check even het forum van www.homeworld2.com
quote:Ik zit hier (nog) met een P3 500, 128 MB, mx 460
Op woensdag 10 september 2003 18:03 schreef Chris_Redfield het volgende:
Ik had het over homeworld 1 en niet over 2(Homeworld 2 kan mijn pc niet aan
)
quote:
Op woensdag 10 september 2003 18:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Das gaaf!
Zien je tegenspelers die ook als je gaat multiplayen?
Na 5 min. tutorial of single player ofzo loopt ie fiaal vast
En met de nieuwste detonator, de nVidia Detonator 45.23 WHQL driver
quote:Als ik het kan zien, dan moeten de anderen dit ook zien:
Op woensdag 10 september 2003 18:06 schreef nikanoru het volgende:[..]
Das gaaf!
Zien je tegenspelers die ook als je gaat multiplayen?
quote:Heb jij dat ook... Als ik MP heb gedaan,
Op donderdag 11 september 2003 00:05 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Als ik het kan zien, dan moeten de anderen dit ook zien:
quote:Ehm, nog niet meegemaakt, sinds ik maar 1x gespeeld heb vanavond en alle anderen standaard badges hebben gebruikt (jammer genoeg).
Op donderdag 11 september 2003 00:16 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Heb jij dat ook... Als ik MP heb gedaan,
krijg ik automatisch de eigen gemaakte badges van de andere spelrs bij mijn badge collectie.
Wel!
Ik zie net een Romulan Star Empire logo in m'n badge mapje.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 11-09-2003 02:13]
Speelde als Wabbit[FOK] 2v2 op Kharam Wreck met Space_Balls als ally en heb ondanks lage verwachtingen van mijzelf toch gewonnen, had zelfs de verst ontwikkelde tech: ion & flak, terwijl de rest het met torpedo frigate en veel corvettes moest doen.
Ik sloeg 'vettes over, altijd een gok.
Nog een om af te leren:
quote:Wel een savegame (alle levels)
Op vrijdag 12 september 2003 08:46 schreef madmatt het volgende:
joh, ik ben nog ffkes opnieuw begonneh met hw1, iemand idee of er cheats voor zijn???? wil gewoon ff klooien
quote:Heb ik eeeeeeeeeeeecht geen last van.... echt niet
Op vrijdag 12 september 2003 08:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
Argh, de demo zorgt al voor een verstoorde slaapritme..Nog een om af te leren:
[afbeelding]
BTW.... welke dag is het
En nou kan ik de demo niet meer opstarten. .
Geen foutmelding of iets.
ffa tegen 3 hards was wel goed te doen maar dan gaan ze ook met elkaar aan de slag natuurlijk.
quote:Ik heb nog niks kunnen vinden, morgen eens kijken.
Op dinsdag 16 september 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:
Hm, hij is vandaag in stores?
quote:mij was t gelukt tegen een expert.. dacht tenminste dat die daarop stond ingesteld.. zal t meteen nog 'ns proberen
Op dinsdag 16 september 2003 16:06 schreef DaMayan het volgende:
Iemand al 1-1 tegen een expert CPU gewonnen??
Das is echt heel listig.
Als je snel voor een attack force gaat haal je het net niet en countert hij je met zijn attack force. Ik heb toen geprobeerd zn secondary supply waar hij op een gegeven moment met een carrier heen gaat te veroveren maar die kan ik niet lang houden want hij gaat er vrij snel full force opaf.
Als eenmaal alle research compleet is van jouw en dus ook bij hem komt hij met attack wave na attack wave die bijna de population limit halen elke keer en jij dus met jouw force van bijna de population limit moet defenden.ffa tegen 3 hards was wel goed te doen maar dan gaan ze ook met elkaar aan de slag natuurlijk.
quote:US 16 Sept
Op dinsdag 16 september 2003 18:01 schreef SuperUli het volgende:
Hm, hij is vandaag in stores?
quote:zo heb t net nog een keer geprobeerd in expert en heb 'm 'ns flink aan stukjes geblazen
Op dinsdag 16 september 2003 20:37 schreef WouterFB het volgende:[..]
mij was t gelukt tegen een expert.. dacht tenminste dat die daarop stond ingesteld.. zal t meteen nog 'ns proberen
quote:Nou vertel eens hoe je dat precies gedaan hebt dan?
Op dinsdag 16 september 2003 22:14 schreef WouterFB het volgende:
zo heb t net nog een keer geprobeerd in expert en heb 'm 'ns flink aan stukjes geblazen
quote:zorgen voor genoeg collectors; je concentreren op bombers, gunships en torpedo/ion frigates, paar ionplatforms derbij wil ook wel helpen; net zolang blijven verdedigen totdat je aardig vlootje hebt en dan maar gaan aanvallen.
Op woensdag 17 september 2003 01:17 schreef DaMayan het volgende:[..]
Nou vertel eens hoe je dat precies gedaan hebt dan?
quote:Zal het zo maar eens proberen.
Op woensdag 17 september 2003 10:40 schreef WouterFB het volgende:
zorgen voor genoeg collectors; je concentreren op bombers, gunships en torpedo/ion frigates, paar ionplatforms derbij wil ook wel helpen; net zolang blijven verdedigen totdat je aardig vlootje hebt en dan maar gaan aanvallen.
Speelde gister nog online tegen iemand 1-1 en hij probeerde een verrassend rush: hij bouwde gelijk een stuk of 10 gun platforms met een grote groep intercetors en stuurde die allemaal naar mijn basis. En dit deed ie dus redelijk snel dus nog voordat ik ion frigates kon bouwen. Maar ik had wel al 2 torpedo firgates en wat corvettes en fighters die het maar net aankonden. Dus waarschijnlijk kan het nog werken ook.
hij's "uit"
iemand al bij level 3 gekomen? die's echt gestoord moeilijk.. ben al 5 keer doodgegaan
quote:-edit: laat maar
Op woensdag 17 september 2003 15:50 schreef Anvile het volgende:
*kuch*hij's "uit"
iemand al bij level 3 gekomen? die's echt gestoord moeilijk.. ben al 5 keer doodgegaan
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door SuperUli op 17-09-2003 16:42]
quote:Ah!
Op woensdag 17 september 2003 15:50 schreef Anvile het volgende:
*kuch*hij's "uit"
Zo hee... die is echt populair 78 seeders en 2817 downloaders!
Gaat wel even duren dus...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 17:31 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ah!
Zo hee... die is echt populair 78 seeders en 2817 downloaders!
Gaat wel even duren dus...
quote:Die is al wel een stuk moeilijker als de eerste twee ja.
Op woensdag 17 september 2003 15:50 schreef Anvile het volgende:
*kuch*hij's "uit"
iemand al bij level 3 gekomen? die's echt gestoord moeilijk.. ben al 5 keer doodgegaan
![]()
spoiler:
quote:Warez Requests zijn hier niet toegestaan, dat weet je?!
Op woensdag 17 september 2003 23:01 schreef Das het volgende:
Weet iemand een paar newsgroups waar ie staat? Ik moet file 33 - 50 nog hebbe...
Ontopic: Waarom speelt iedereen hier eigenlijk geen Eve-Online?
Ok, het kost wat, maar dan heb je ook wat...
Homeworld is voor mij niet meer dan een soort singleplayer van Eve-Online...klein broertje ervan ofzo...maarja, wie ben ik...
quote:Eve-online .....Quanta kosta online
Op woensdag 17 september 2003 23:56 schreef Alaric het volgende:[..]
Warez Requests zijn hier niet toegestaan, dat weet je?!
Ontopic: Waarom speelt iedereen hier eigenlijk geen Eve-Online?
Ok, het kost wat, maar dan heb je ook wat...
Homeworld is voor mij niet meer dan een soort singleplayer van Eve-Online...klein broertje ervan ofzo...maarja, wie ben ik...
quote:oooowww yeah *kuch
Op woensdag 17 september 2003 15:50 schreef Anvile het volgende:
*kuch*hij's "uit"
quote:Heb je em rechtstreeks uit de VS vandaan?
Op donderdag 18 september 2003 06:40 schreef Bal het volgende:
Hij is echt gaaf. De demo crashde bij mij telkens. Ook bij het laden van level 2. Bij de full versie heb ik tot nu toe nergens last van. Heb alleen wat singleplayer missies gespeeld maar zo te zien klapt de full er niet uit. Ik blij![]()
![]()
Intel Pentium III 833MHz or
AMD Athlon 833MHz
256 MB RAM
32 MB OpenGL supported hardware,
GeForce or better (with Transform and Lighting),
ATI Radeon 7500 or better (with Transform and Lighting).
MMMM.... De demo runt wel op een PIII 500...
En *KUCH* de volledige versie niet
quote:Spaar ik me dan toch maar het geld uit !?!
Setup has detected that your processor
is running at 501 MHzHomeworld2 requires a processor capable
of at least 833 MHz in order to runInstallation cannot continue
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 18-09-2003 12:29]
quote:Staat er toch, dat het minimaal op 833Mhz draait.
Op donderdag 18 september 2003 12:00 schreef -CRASH- het volgende:
Homeworld 2 requires a PC running either Microsoft Windows XP,
Windows 2000, Windows 98, or Windows Millennium Edition.
It must also meet the following minimum requirements:Intel Pentium III 833MHz or
AMD Athlon 833MHz
256 MB RAM
32 MB OpenGL supported hardware,
GeForce or better (with Transform and Lighting),
ATI Radeon 7500 or better (with Transform and Lighting).MMMM.... De demo runt wel op een PIII 500...
En *KUCH* de volledige versie niet
[..]Spaar ik me dan toch maar het geld uit !?!
Voor 1 spel (tot nog toe)
Maar serieus....
En waarom doet de demo het dan wel ?
Het is maar te hopen dat ze met een patch komen...
quote:Hij is nu al uit in de states en dus ook uit op "internet", legaal kun je hem in europa nog niet kopen.
Op donderdag 18 september 2003 17:22 schreef Mister_T het volgende:
Ik snap er nu geen bal meer van
Is hij nu al uit of moet hij nog uitkomen
Wat is dit spel frustrerend. Elke keer als ik het idee krijg dat het wel redelijk gaat flikkert de computer er opeens weer een extra vlootje tegenaan en kan ik weer overnieuw beginnen.
Zit nu trouwens in missie 4. Die is toch wel een stukje moeilijker als 3.
Ik ben dan op tig verschillende plaatsen bezig met ik heb geen idee welke units wat aan het doen zijn en of mijn groepen nog evenwichtig opgebouwd zijn.
Loopt gewoon op een chaos uit een beetje.
BRON : http://community.vugames.com/WebX?230@85.tecFcVH6kjU.3@.eff1be7
GameMan2k - 04:03pm Sep 17, 2003 PST
Thanks to a link provided by 'varkcoldguru', those of us who are below the minimum requirements can now install the game.
I used it, and now I'm playing HW2 on a PIII 500mhz.
It's a bit sluggish on the higher video settings.. but it's playable..
http://beta.3ddownloads.com/relicnews/HW2/install%20fix/dll4wise.zip#
way to go varkcoldguru.. :-)
Doet et nie hiero.....
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 18-09-2003 22:16]
Steeds die vele units van de tegenpartij.
quote:Hij doet het dus wel.....
Op donderdag 18 september 2003 22:11 schreef -CRASH- het volgende:
De Patch is er voor de minder snelle computers
BRON : http://community.vugames.com/WebX?230@85.tecFcVH6kjU.3@.eff1be7
GameMan2k - 04:03pm Sep 17, 2003 PST
Thanks to a link provided by 'varkcoldguru', those of us who are below the minimum requirements can now install the game.I used it, and now I'm playing HW2 on a PIII 500mhz.
It's a bit sluggish on the higher video settings.. but it's playable..
http://beta.3ddownloads.com/relicnews/HW2/install%20fix/dll4wise.zip#
way to go varkcoldguru.. :-)
Doet et nie hiero.....
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 19-09-2003 11:13]
quote:Dat kan volgens mij niet. Ik heb een tijdje geprobeerd en nadat die capture balkje volkwam was hij nog steeds van hun...?
Op vrijdag 19 september 2003 09:57 schreef type_29 het volgende:
Missie 3 is wel lastig ja.
Ik wil steeds carriers veroveren met mijn marine-frigates.
Gaat me wel lukken van het weekend.
Maar verder snap ik niet dat jullie die missie moeilijk vinden...
Tis pas mission 3!! Het wordt later pas echt lastig.
quote:Volgens mij kan dat niet, teminste een carrier in level 4 krijg ik maar niet veroverd. Blauwe balk loopt steeds helemaal vol, en stoppen me marine frigates en is de carrier nog steeds van de tegenstander.
Op vrijdag 19 september 2003 12:06 schreef type_29 het volgende:
Wat gebeurd er als die blauwe balk vol is dan?
Ik vind dat juist het leuks, vijandelijke capitals ships veroveren.
quote:Gamma!
Op vrijdag 19 september 2003 12:29 schreef CoReTeX het volgende:
Volgens mij kan dat niet, teminste een carrier in level 4 krijg ik maar niet veroverd. Blauwe balk loopt steeds helemaal vol, en stoppen me marine frigates en is de carrier nog steeds van de tegenstander.
Ook goed bedacht dat je niet gewoon alles kunt researchen op tijd maar dat je je beter kunt focussen.
quote:Wacht maar tot je in missie5 komt.
Op donderdag 18 september 2003 22:14 schreef SuperUli het volgende:
Ik vind 3 echt een rotmissie. Ik krijg hem maar niet opgelost..
Steeds die vele units van de tegenpartij.
code:Sorry voor de lap tekst, maar geeft dit iets aan wat er fout zou kunnen zijn? Is namelijk de error-log.Homeworld2.exe caused an Access Violation in module atioglxx.dll at 001b:6936dbd0.
Error occurred at 9/19/2003 17:18:04.
Homeworld2.exe, run by
Microsoft Windows XP?.
1 processor(s), type 586.
512 MBytes physical memory.
Read from location 00000004 caused an access violation.MiniDump saved to file 'E:\homeworld2\Bin\Release\9-19-2003_17_18_04_MiniDump.dmp'
Registers:
EAX=00000000 CS=001b EIP=6936dbd0 EFLGS=00010246
EBX=00000000 SS=0023 ESP=0012fb94 EBP=02797000
ECX=00000000 DS=0023 ESI=02797000 FS=003b
EDX=80000000 ES=0023 EDI=10eb2050 GS=0000
Bytes at CS:EIP:
8b 41 04 c3 cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc cc ccCall Stack:
0x69362D70: DrvSetContext ()
Stack dump:Module list: names, addresses, sizes, time stamps and file times:
E:\homeworld2\Bin\Release\Platform.dll, loaded at 0x00320000 - 98304 bytes - 3f3c346d - file date is 8/14/2003 18:16:30
E:\homeworld2\Bin\Release\Memory.dll, loaded at 0x00340000 - 33280 bytes - 3f3c341b - file date is 8/14/2003 18:15:08
E:\homeworld2\Bin\Release\Localizer.dll, loaded at 0x00350000 - 94208 bytes - 3f3c3468 - file date is 8/14/2003 18:16:26
E:\homeworld2\Bin\Release\Debug.dll, loaded at 0x00370000 - 10752 bytes - 3f3c3417 - file date is 8/14/2003 18:15:04
E:\homeworld2\Bin\Release\FileIO.dll, loaded at 0x00380000 - 155648 bytes - 3f3c3461 - file date is 8/14/2003 18:16:18
E:\homeworld2\Bin\Release\ZLib.dll , loaded at 0x003b0000 - 49152 bytes - 3f3c344d - file date is 8/14/2003 18:16:00
E:\homeworld2\Bin\Release\lua.dll , loaded at 0x003c0000 - 73728 bytes - 3f3c3472 - file date is 8/14/2003 18:16:36
E:\homeworld2\Bin\Release\LuaConfig.dll, loaded at 0x003e0000 - 53248 bytes - 3f3c3476 - file date is 8/14/2003 18:16:40
E:\homeworld2\Bin\Release\Util.dll , loaded at 0x003f0000 - 36864 bytes - 3f3c3489 - file date is 8/14/2003 18:16:58
E:\homeworld2\Bin\Release\Homeworld2.exe, loaded at 0x00400000 - 5333031 bytes - 37373778 - file date is 9/16/2003 21:37:16
E:\homeworld2\Bin\Release\objects.dll, loaded at 0x00940000 - 1093632 bytes - 3f3c358d - file date is 8/14/2003 18:21:20
E:\homeworld2\Bin\Release\hw2box.dll, loaded at 0x00af0000 - 9728 bytes - 3f3c3486 - file date is 8/14/2003 18:16:56
E:\homeworld2\Bin\Release\divxmedialib.dll, loaded at 0x00b00000 - 86016 bytes - 3f3bc007 - file date is 8/14/2003 18:08:56
E:\homeworld2\Bin\Release\DivxDecoder.dll, loaded at 0x00b20000 - 397312 bytes - 3f3bc002 - file date is 8/14/2003 18:08:56
E:\homeworld2\Bin\Release\FileParser.dll, loaded at 0x00b90000 - 86016 bytes - 3f3bc005 - file date is 8/14/2003 18:08:56
E:\homeworld2\Bin\Release\gslobby.dll, loaded at 0x00bb0000 - 135168 bytes - 3f3c3510 - file date is 8/14/2003 18:19:14
C:\WINDOWS\System32\dxdiagn.dll , loaded at 0x01d40000 - 1675264 bytes - 3ed7d010 - file date is 5/30/2003 09:00:02
E:\homeworld2\Bin\Release\GL.dll , loaded at 0x026b0000 - 294912 bytes - 3f3c35a0 - file date is 8/14/2003 18:21:38
E:\homeworld2\Bin\Release\seFDAudio.dll, loaded at 0x07160000 - 40960 bytes - 3f3c34d7 - file date is 8/14/2003 18:18:16
E:\homeworld2\Bin\Release\console.dll, loaded at 0x10000000 - 5632 bytes - 3f3c3514 - file date is 8/14/2003 18:19:18
C:\WINDOWS\System32\DDRAW.dll , loaded at 0x51000000 - 284160 bytes - 3dedc926 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\System32\dsound.dll , loaded at 0x51080000 - 355328 bytes - 3dedc968 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\System32\uxtheme.dll , loaded at 0x5b190000 - 203776 bytes - 3d7d0cdd - file date is 9/9/2002 14:08:20
C:\WINDOWS\System32\KsUser.dll , loaded at 0x5ef80000 - 4096 bytes - 3dedcbf6 - file date is 12/12/2002 00:14:32
C:\WINDOWS\System32\opengl32.dll , loaded at 0x5f160000 - 686080 bytes - 3d7d0ced - file date is 9/9/2002 14:08:00
C:\WINDOWS\System32\GLU32.dll , loaded at 0x68fe0000 - 117248 bytes - 3b97dbac - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\atioglxx.dll , loaded at 0x69000000 - 4911104 bytes - 3f39ab23 - file date is 8/12/2003 23:06:16
C:\WINDOWS\System32\dbghelp.dll , loaded at 0x6da30000 - 489984 bytes - 3d7d0d27 - file date is 9/9/2002 14:07:06
C:\WINDOWS\System32\WS2HELP.dll , loaded at 0x71a20000 - 18944 bytes - 3b97db7f - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\WS2_32.dll , loaded at 0x71a30000 - 75264 bytes - 3b97db7e - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\WSOCK32.dll , loaded at 0x71a50000 - 23552 bytes - 3b97db7e - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\msacm32.drv , loaded at 0x72c80000 - 20992 bytes - 3b97db77 - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\wdmaud.drv , loaded at 0x72c90000 - 22016 bytes - 3b97db77 - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\DCIMAN32.dll , loaded at 0x73b30000 - 7680 bytes - 3b97db6e - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\MSCTF.dll , loaded at 0x746a0000 - 266752 bytes - 3d7d0d33 - file date is 9/9/2002 14:07:34
C:\WINDOWS\System32\wbem\wbemsvc.dll, loaded at 0x74e50000 - 48128 bytes - 3b97db66 - file date is 9/7/2001 13:00:00
C:\WINDOWS\System32\wbem\wbemprox.dll, loaded at 0x74e70000 - 28160 bytes - 3d7d0d3a - file date is 9/9/2002 14:08:22
C:\WINDOWS\System32\wbem\wbemcomn.dll, loaded at 0x75210000 - 215040 bytes - 3d7d0d3d - file date is 9/9/2002 14:08:22
C:\WINDOWS\System32\wbem\fastprox.dll, loaded at 0x75620000 - 565248 bytes - 3d7d0d42 - file date is 9/9/2002 14:07:14
C:\WINDOWS\system32\WININET.dll , loaded at 0x761a0000 - 602112 bytes - 3d7d0d4b - file date is 9/9/2002 14:08:22
C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll , loaded at 0x76240000 - 51200 bytes - 3b97db5f - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll , loaded at 0x76260000 - 547840 bytes - 3d8f9186 - file date is 9/23/2002 15:11:20
C:\WINDOWS\System32\winmm.dll , loaded at 0x76af0000 - 174592 bytes - 3d7d0d54 - file date is 9/9/2002 14:08:22
C:\WINDOWS\system32\imagehlp.dll , loaded at 0x76c50000 - 126976 bytes - 3d7d0d56 - file date is 9/9/2002 14:07:20
C:\WINDOWS\System32\Secur32.dll , loaded at 0x76f50000 - 52224 bytes - 3d7d0d58 - file date is 9/9/2002 14:08:04
C:\WINDOWS\System32\CLBCATQ.DLL , loaded at 0x76f90000 - 468480 bytes - 3b97db5a - file date is 9/7/2001 13:00:00
C:\WINDOWS\System32\COMRes.dll , loaded at 0x77010000 - 822784 bytes - 3b97db5a - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\system32\oleaut32.dll , loaded at 0x770e0000 - 569344 bytes - 3d7d0d59 - file date is 9/9/2002 14:08:00
C:\WINDOWS\system32\ole32.dll , loaded at 0x77170000 - 1120256 bytes - 3f07241f - file date is 7/5/2003 12:16:52
C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll , loaded at 0x77290000 - 402432 bytes - 3d7d0d5b - file date is 9/9/2002 14:08:06
C:\WINDOWS\system32\comctl32.dll , loaded at 0x77300000 - 557056 bytes - 3d7d0cc3 - file date is 9/9/2002 14:07:04
C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll , loaded at 0x77390000 - 8288256 bytes - 3ee79677 - file date is 6/11/2003 13:52:32
C:\WINDOWS\System32\midimap.dll , loaded at 0x77ba0000 - 17920 bytes - 3b97db59 - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\System32\MSACM32.dll , loaded at 0x77bb0000 - 67072 bytes - 3b97db59 - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\system32\version.dll , loaded at 0x77bd0000 - 16384 bytes - 3b97db59 - file date is 9/7/2001 12:00:00
C:\WINDOWS\system32\MSVCRT.DLL , loaded at 0x77be0000 - 323072 bytes - 3d7d0d62 - file date is 9/9/2002 14:07:54
C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll , loaded at 0x77c40000 - 250368 bytes - 3d7d0d63 - file date is 9/9/2002 14:07:20
C:\WINDOWS\system32\USER32.dll , loaded at 0x77d10000 - 530432 bytes - 3dde9459 - file date is 11/22/2002 12:32:28
C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll , loaded at 0x77da0000 - 625152 bytes - 3d7d0d65 - file date is 9/9/2002 14:07:00
C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll , loaded at 0x77e40000 - 971264 bytes - 3d7d0d65 - file date is 9/9/2002 14:07:28
C:\WINDOWS\System32\ntdll.dll , loaded at 0x77f40000 - 675328 bytes - 3eb1b4d6 - file date is 5/1/2003 16:59:20
C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll , loaded at 0x78000000 - 504320 bytes - 3f072422 - file date is 7/5/2003 12:16:52
C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.10.0_x-ww_f7fb5805\comctl32.dll, loaded at 0x78090000 - 921600 bytes - 3d7d0d70 - file date is 9/9/2002 14:06:58
E:\homeworld2\Bin\Release\MSVCR70.dll, loaded at 0x7c000000 - 344064 bytes - 3c36e574 - file date is 8/14/2003 18:08:58
En nogmaals sorry voor de layout-fuckup. .
quote:ati driver probleem?
Op vrijdag 19 september 2003 21:52 schreef SuperUli het volgende:code:Homeworld2.exe caused an Access Violation in module atioglxx.dll at 001b:6936dbd0.
quote:Drivers en directx beide opnieuw geïnstalleerd, niks geholpen.
Op zaterdag 20 september 2003 10:49 schreef WouterFB het volgende:[..]
ati driver probleem?
Echt ubercool wanneer je daarmee gaat vechten, en ook 0.0 vertraging terwijl de gevechten enorm zijn
quote:Ik had het zelfde probleem met mijn Geforce 4 kaart, nadat ik de nieuwste drivers van www.nvida.com had gedownload en deze had geinstalleerd kon ik volledig genieten van het spel.
Op zaterdag 20 september 2003 11:06 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Drivers en directx beide opnieuw geïnstalleerd, niks geholpen.
Ati kaarten nartuurlijk updaten via www.ati.com
Het staat allemaal in de Readme file maar hier is de quote ervan
quote:Dit zijn de oplossingen die Relic zelf heeft aangebracht. In hun Readme file.
iii. Supported Video Cards
Homeworld 2 has been tested and optimized to run on the following video cards.
ATI Technologies
-Radeon 7500
-Radeon 8500
-Radeon 9000
-Radeon 9100
-Radeon 9200
-Radeon 9500
-Radeon 9600
-Radeon 9700
-Radeon 9800
nVidia:
-All GeForce class cards and above except the GeForce 256.
Matrox:
-ParheliaPlease ensure you have the latest drivers before running Homeworld 2, or you may encounter graphical glitches and bugs.
Supported Video Cards
nVidia cards: www.nvidia.com
ATI cards: www.ati.com
Matrox: www.matrox.comUnsupported Video Cards
Intel: www.intel.com
SiS Xabre: www.xabre.com
3Dlabs: www.3dlabs.com
S3: www.S3graphics.com
Non-standard ResolutionsHomeworld2 has been designed for the standard 4:3 aspect ratio display. However, you can use other any unsupported resolutions of your choosing, such as those listed below. Furthermore, We have included a solution for some non-standard resolutions as listed below. If you're running Homeworld2 on a laptop or other LCD display, you may experience some distortion or stretching of the game screens if you're not running in the recommended resolutions for your specific monitor.
To address this, we've included the following work-around using a command line option switch. In order to specify the resolution that you want to play Homeworld2 in, use the following parameters to set your resolution. Simply cut and paste from the text below into the Homeworld2 shortcut Properties
For Example, the Target of your windows shortcut should read:
C:\Programs\Sierra\Homeworld2\Homeworld2.exe.And if you want to run Homeworld2 in 1024 x 768 resolution, using the following command line switch (typed exactly as):
-w 1024 -h 768
(**note the case sensitive and space sensitive nature of this command line switch where
-w sets the width value and the -h sets the height value.)Therefore, if you want to run Homeworld2 in 1024 x 768 resolution, the 'Target' field of the Windows shortcut for Homeworld2 should read:
"C:\Programs\Sierra\Homeworld2\Homeworld2.exe" -w 1024 -h 768
You can try using this method to run in any one of the resolutions listed below or others that may not be listed. However, none of them are guaranteed to work in all cases. Here are several examples. Simply cut and paste from the text below into target line after the .exe portion of the existing text.
1152x864-w 1152 -h 864
1920x1440-w 1920 -h 1440
2048x1536-w 2048 -h 1536
Hopelijk heeft iemand daar wat aan.
Bij mij heeft het geholpen.
Greetz....
quote:ik ben inmiddels bij missie 12 en nu wordt t echt ernstig, de battlecruisers en destroyers blijven maar komen, alles gaat iig flink stuk
Op vrijdag 19 september 2003 21:33 schreef Bal het volgende:[..]
Wacht maar tot je in missie5 komt.
Tjonge en 4 was ook al zo kut. Ze hebben het zeker niet te makkelijk gemaakt in ieder geval!
Heb in level 14 net alle 3 de cores samengeduwt in een progenitor schip (sajuuk heet die geloof ik), wat nu mijn nieuwe mothership is.
Niks! .
quote:Zoh, ik heb hem net helemaal uitgespeeld. Ze laten in het laatste filmpje ook nog een grote opening open voor een deel 3.
Op maandag 22 september 2003 20:27 schreef SuperUli het volgende:
En nog steeds, om de 5 minuten loopt het gewoon vast. Herinstallatie niks geholpen, alle update's voor alles wat ik maar kon bedenken gehad.Niks!
.
quote:Post jouw system specs eens, s.v.p?
Op maandag 22 september 2003 20:47 schreef CoReTeX het volgende:[..]
Zoh, ik heb hem net helemaal uitgespeeld. Ze laten in het laatste filmpje ook nog een grote opening open voor een deel 3.
Verder is dit echt een top spel!
quote:raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ja daar zit ik dus vast
Op zaterdag 20 september 2003 21:02 schreef WouterFB het volgende:[..]
ik ben inmiddels bij missie 12 en nu wordt t echt ernstig, de battlecruisers en destroyers blijven maar komen, alles gaat iig flink stuk
ik word er helemaal leip van
quote:ik heb em al. dus ik neem aan dat ie binnenkort uitkomt
Op zondag 29 december 2002 02:46 schreef -CRASH- het volgende:
Zou eigenlijk dit jaar uitgekomen zijn...
Zal ie dan echt in 2003 uitkomen ......
BIGGER, BETTER..............
Of motte we weer een jaar wachte.....
quote:god ik voel me dom
Op dinsdag 23 september 2003 01:46 schreef _Thorwald_ het volgende:[..]
ik heb em al. dus ik neem aan dat ie binnenkort uitkomt
quote:|
Op dinsdag 23 september 2003 01:20 schreef JeeWeeJ het volgende:
Caramba,ligt het aan mij of is deze homeworld een stuk pittiger dan deel 1??
Ik ben nu hiigara aant verderdigen tegen die ster schepen (tiamat perhaps?) + de vayger maar ik heb totaal geen vloot! (vorige missie was nogal een slachting)
Maarja,daar zal ik ook wel wat op vinden.......hoop ik..Verder is dit echt een top spel!
daar zit ik dus ook
quote:Zit je in het laatste level, level 15 dus, waar die raketten op hilgaria geschoten worden?
Op dinsdag 23 september 2003 01:20 schreef JeeWeeJ het volgende:
Caramba,ligt het aan mij of is deze homeworld een stuk pittiger dan deel 1??
Ik ben nu hiigara aant verderdigen tegen die ster schepen (tiamat perhaps?) + de vayger maar ik heb totaal geen vloot! (vorige missie was nogal een slachting)
Maarja,daar zal ik ook wel wat op vinden.......hoop ik..Verder is dit echt een top spel!
Zo ja dan is een tip om op de route waar de raketten langs komen een paar ion platforms neer te zetten. Daar heb ik het gehaald. Die plarformen schieten wel niet uit zich zelf, maar je kunt ruim van te voren aangeven dat ze die raket moeten afschieten.
quote:Mister_T
Op woensdag 24 september 2003 19:46 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb hem nu ook...ben pas bij missie 2
ik heb 2 garissons uitgeschakeld. maar moet nou het laatste garison
elimineren wil ik een kans maken om the Oracle op te halen.
zucht.. al vanaf 11 uur bezig. lukt maar niet!
quote:LOL
Op donderdag 25 september 2003 02:55 schreef Anvile het volgende:[..]
Mister_T
Life is to short to be bored
En toch de hele tijd dat het spel gewoon vastloopt.
Wie o wie weet waar het aan kan liggen?
Heel HomeWorld2 doet het bij mij, maar als ik op Local Area Network klik, hangt de hele pc vast!
Kent iemand dit probleem?
quote:heb je toevallig een beetje lang gewacht voor je die inhibitors aanviel? ik heb dat level 2x gespeeld, 1e x behoorlijk lang gewacht en toen kwam die zooi der ineens aan en was t snel over; 2e x meteen aant knallen gegaan, en heb k die hele vloot niet gezien.. mja of wat later misschien, maar dan heb je (hopelijk) al een wat steviger vlootje
Op donderdag 25 september 2003 19:52 schreef kipknots het volgende:
Zit nog steeds vast op die vierde missie. Ik schakel nu probleemloos die hyperspace inhibitors en carriers e.d. uit, maar als dan die vloot van zo'n 15 frigates aankomt ben ik alle schepen die ik heb binnen een minuutje of twee kwijt.
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |