Die hebben we al, maar duurt wel even voordat ie is opgeblazen en de pomp maakt megaveel lawaai. Bij onze eerste dochter hadden we nog wel eens als ze erg aan het spoken was dat 1 van ons tweeën 's nachts nog maar even naar de logeerkamer verhuisde om nog een paar uurtjes slaap te pakken. Een opblaasbed dat nog opgepompt moet worden is dan niet handigquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Een dik opblaasmatras met ingebouwde pomp is supermakkelijk.
hehe, wel origineel idee en ideaal qua ruimtequote:Op maandag 13 augustus 2018 10:10 schreef nanuk het volgende:
Zelf zou ik voor een ruime hangmat gaan maar ik besef dat niet iedereen daar in wil en kan slapen.
nice, zoiets bouwen wordt iets teveel van het goede, maar ik heb wel gekeken naar bijv. een hoogslaper. Zit alleen ook nog even ermee dat dat best wel wat kost en uiteindelijk ook veel ruimte inneemt.quote:
Dat is echt ideaal en ook eigenlijk wat ik zoekquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:19 schreef jogy het volgende:
Of zo'n ding. https://www.beddenreus.nl/producten/639468-opklapbed--albero Klap je in tegen de muur.
Ja, het is wel een beetje duur. Maar misschien zijn er goedkopere alternatieven of als je een beetje handig bent kan je ook een eigen opklapbed in elkaar flansen misschien. Moet je wel zeker zijn dat het stevig is natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat is echt ideaal en ook eigenlijk wat ik zoekAlleen de prijs.........
Ikea heeft ook zo’n oplossing! Alleen staat die rechtop.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
Wat vind je nou van die stoel die ik postte? :’(quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
Onze dochter sliep de eerste maanden bij ons op de kamer en ze werd ong. elke 2-3 uur wakker (krijsen) en soms elk uur. Dan word je allebei dus automatisch wakker en breekt je echt op na een paar dagen. Vandaar af en toe even een nachtje bijslapen in de logeerkamerquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom moet je in een andere kamer dan je vrouw liggen om te slapen? Je kan toch gewoon afspreken dat die nacht zij eruit gaat en jij blijft liggen of andersom?
sorry..quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:27 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Wat vind je nou van die stoel die ik postte? :’(
Oplossing: je kind niet in je kamer leggen. Je bent toch al een kamer aan het vrijmaken voor je nieuwe baby?quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:33 schreef Palomar het volgende:
[..]
Onze dochter sliep de eerste maanden bij ons op de kamer en ze werd ong. elke 2-3 uur wakker (krijsen) en soms elk uur. Dan word je allebei dus automatisch wakker en breekt je echt op na een paar dagen. Vandaar af en toe even een nachtje bijslapen in de logeerkamerBij de tweede verwacht ik dat dit net zo zal gaan.
maar ook dan word je wakker door de babyfoon. Logeerkamer op zolder is dan gewoon het bestequote:Op maandag 13 augustus 2018 10:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Oplossing: je kind niet in je kamer leggen. Je bent toch al een kamer aan het vrijmaken voor je nieuwe baby?
Ik moet eerlijk zeggen dat die bedstoelen best lekker liggen hoor, we hebben er ook ééntje. Het is niet supersimpel en supersnel op te zetten maar ook weer niet onmogelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:35 schreef Palomar het volgende:
[..]
sorry..was er naar aan het kijken, zoveel reacties (dank daarvoor
) Lijkt op een bedstoel die ze ook bij Ikea hebben. Ben alleen bang dat dat niet zo goed ligt als een normaal bed (zelfde idee als een opklapbed). Maar het is wel een goed alternatief. Ik hou deze in het achterhoofd.
En bovendien is het, als ik TS zo hoor, alleen voor enkele keren bedoeld. Als het dan wat minder slaapt als je eigen bed, tja, denk dat dat niet zo heel erg is. Als je maar even kan liggen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat die bedstoelen best lekker liggen hoor, we hebben er ook ééntje. Het is niet supersimpel en supersnel op te zetten maar ook weer niet onmogelijk.
Klopt, het lijkt me idd wel een goede oplossing. Moet alleen even kijken of de lengte wel voldoende is. Die hierboven genoemd werd is 182cm lang en die van de Ikea 188cm. Is voor mij al aan de krappe kant (ben 180).quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:11 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
En bovendien is het, als ik TS zo hoor, alleen voor enkele keren bedoeld. Als het dan wat minder slaapt als je eigen bed, tja, denk dat dat niet zo heel erg is. Als je maar even kan liggen.
Ik denk dan eerder aan zelf zoiets maken, maar dan puur om een gewoon matras (incl. deken en kussen) tegen de muur op te bergen, niet als bed. Indien nodig floep je de matras daar dan uit en strijk je neer.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
Kijk eens op marktplaats naar “Bedkast” Daar staan er al op vanaf ¤75,- die dingen worden vaak weinig gebruikt dus met een beetje opknappen of een nieuw matras kan er best iets tussen zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
Is ook prima op marktplaats te vinden, nieuw matras erin en klaarquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:21 schreef Palomar het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |