Daarom altijd moneyclip mee met paar 100 euquote:Op maandag 13 augustus 2018 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Irritant als er net een pinstoring is wanneer je in de winkel staat zonder cash.

Zo agressiefquote:

Het is maandagquote:

Zag het ja. Kut is datquote:Op maandag 13 augustus 2018 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Irritant als er net een pinstoring is wanneer je in de winkel staat zonder cash.

Maandagkaterquote:

Dit. Heb liever maandagpoes haha snapjemquote:

eetzequote:Op maandag 13 augustus 2018 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga broodjes met smeerkaas brie eten. Nomnom.

Nee, leg eens uit.quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Heb liever maandagpoes haha snapjem

ik moet nog wat uitzoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet eens een omschrijving van je lunch?!

Of niet...quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
Eindelijk gordijnen wat zullen de overburen blij zijn

Spannendquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik moet nog wat uitzoeken.

Liep je met je ongeschoren blote foef door het huis danquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:05 schreef VanderWoodsen het volgende:
Eindelijk gordijnen wat zullen de overburen blij zijn

Nee gwn geschorenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Liep je met je ongeschoren blote foef door het huis dan

Had de glurende buurman vast alle ruzies voor overquote:

haha.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb niks omdat ik 12 uur altijd naar de winkel of bakker ga maar precies om 12:00 begon het met keihard waaien en regenen haha

Zag wel vaak zijn vitrage ineens wapperen als ik zijn kant uit keekquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Had de glurende buurman vast alle ruzies voor over

smeerkaasbrie?quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga broodjes met smeerkaas brie eten. Nomnom.

Ochtendseks.quote:

Oke.quote:

Die crème de brie is lekker.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoe noem je dat.
[ afbeelding ]

heb mijn ambtenaarsfunctie al in werking gezet toen ik vanochtend driekwartier te laat kwam omdat mijn bed nog lekker lag na de wekker en toen weer in slaap was gevallenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef Catkiller het volgende:
Beetje ambtenaar was gewoon gegaan om vervolgens te klagen over verregend te zijn en daarom maar extra vroeg naar huis te gaan.

Jaquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die crème de brie is lekker.
 Alleen heb ik nu 1 van de Lidl maar is vast ook chill.
 Alleen heb ik nu 1 van de Lidl maar is vast ook chill.

creme de brie? heb ook geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoe noem je dat.
[ afbeelding ]

het is godverdomme pas lunch en ga je nu al vragen wat we vanavond gaan eten, we leven in het NU domme trut niet in de toekomst dus steek die vraag lekker in je pisgatquote:

Haha ja lekker makkelijk als je moeder de boodschappen doet hequote:Op maandag 13 augustus 2018 12:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is godverdomme pas lunch en ga je nu al vragen wat we vanavond gaan eten, we leven in het NU domme trut niet in de toekomst dus steek die vraag lekker in je pisgat

quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha ja lekker makkelijk als je moeder de boodschappen doet he

soms doe ik het ook maar dan wel online bestellen want tijd is geldquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Haha ja lekker makkelijk als je moeder de boodschappen doet he

Chicken tonight met paprika.quote:

Boodschappen bestellen en laten bezorgen is de bom...quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms doe ik het ook maar dan wel online bestellen want tijd is geld

Gevulde wilde paddenstoelen.quote:

Lekker wildquote:

speel je carmageddon in de supermarkt danquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boodschappen bestellen en laten bezorgen is de bom...
Geen krassen meer op je auto van alle winkelwagentjes die er tegenaan ketsen.

Ja altijd, nu mag ik niet meer bij de supermarkt in de buurt komen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
speel je carmageddon in de supermarkt dan

en hier vragen ze altijd of je punten spaartquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja altijd, nu mag ik niet meer bij de supermarkt in de buurt komen.
Had altijd teveel punten.

Zijn wel echt lekker, met geitenkaas o.a.quote:

Nee, alleen handdoeken, snijplanken en messenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en hier vragen ze altijd of je punten spaart

Online is wel beter in de supermarkt stellen ze zoveel vragenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
soms doe ik het ook maar dan wel online bestellen want tijd is geld

laatst vroeg zo'n chagrijnige 16-jarige caissière of ik een bonnetje wilde en ik zei ja en toen ze zei fijne dag verderquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:21 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Online is wel beter in de supermarkt stellen ze zoveel vragen

Ja en of je wel gezien hebt dat het een pinkassa is of je een bonuskaart hebt of je de bon wil of je pannenzegels wil of je uitjeszegels wilquote:

vind het altijd heerlijk om nee te zeggen als ze vragen om de bonuskaart zodat ze alles handmatig in moeten voeren hahaquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja en of je wel gezien hebt dat het een pinkassa is of je een bonuskaart hebt of je de bon wil of je pannenzegels wil of je uitjeszegels wil

Nou, lachen met jou hoorquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind het altijd heerlijk om nee te zeggen als ze vragen om de bonuskaart zodat ze alles handmatig in moeten voeren haha

Soms heb ik daar helemaal geen zin inquote:

Ja, het is oppassen geblazenquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:23 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja en of je wel gezien hebt dat het een pinkassa is of je een bonuskaart hebt of je de bon wil of je pannenzegels wil of je uitjeszegels wil

Dan maak je maar zinquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms heb ik daar helemaal geen zin in

En je bent een emotie eter zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn leven is saai en kut gianni laat me

Gelukkig hebben ze zelfscanners maar dan gaat er alsnog een sirene af als je bier hebtquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is oppassen geblazen

NEE, dus bestel ik mijn boodschappen onlinequote:Op maandag 13 augustus 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin
[..]
En je bent een emotie eter zeker?

quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:27 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zelfscanners maar dan gaat er alsnog een sirene af als je bier hebt
 Oh ja klopt... Moet er weer iemand dat ding weer stilzetten.
  Oh ja klopt... Moet er weer iemand dat ding weer stilzetten.

kan niet zeggen dat ik veel emoties voelquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En je bent een emotie eter zeker?

Hey Larsquote:

Niet doen, straks is Azpi weer jaloers.quote:

leest hij nog mee dan?quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet doen, straks is Azpi weer jaloers.

Te laatquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet doen, straks is Azpi weer jaloers.

Ik gebruik anno 2k18 mycroft zodat ik wel up to date kan blijven van de zoekterm, maar lees niet meequote:

Stuurde hem een hartje op Xbox Live en ineens was hij hier.quote:

KOM GEWOON ONLINE OP DE PS4 DIE XBOX HEEFT NIET EENS EXCLUSIVES MANquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuurde hem een hartje op Xbox Live en ineens was hij hier.
Heb ik gedaan voor cachet die mist hem.

Dus binnen 1 minuut ben je hier omdat je niet meeleest.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik gebruik anno 2k18 mycroft zodat ik wel up to date kan blijven van de zoekterm, maar lees niet mee

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |