Ze is bang voor jequote:Op maandag 13 augustus 2018 13:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee want ze praat soms gezellig met de collega's in een andere kamer
Echt weer voor luie honden, plastic bestek.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben de witte plastic lepeltjes vervangen met zwarte plastic lepeltjes, je maakt wat mee hier
er liep wel een keer iemand voorbij toen ik me verveelde en keihard rondjes ging draaien in mijn bureaustoel, misschien was zij datquote:
Net als rietjes.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt weer voor luie honden, plastic bestek.
gewoon van die dunne roerdingen voor de koffie uit de automaat witte welquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt weer voor luie honden, plastic bestek.
Zwarte toch?quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon van die dunne roerdingen voor de koffie uit de automaat witte wel
Ja. Daar kun je toch ook houten staafjes voor gebruiken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon van die dunne roerdingen voor de koffie uit de automaat witte wel
die liggen hier toevallig naast me maar zijn van mijn collega en ik jat niksquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Daar kun je toch ook houten staafjes voor gebruiken.
Zwart is duurderquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
ze hebben de witte plastic lepeltjes vervangen met zwarte plastic lepeltjes, je maakt wat mee hier
amateurquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die liggen hier toevallig naast me maar zijn van mijn collega en ik jat niks
behalve theezakjes, pennen, papier en 15 jaar geleden een aantal yu-gi-oh kaartpakjes
Koop je eigen. Door jou gaat de wereld kapot godver.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die liggen hier toevallig naast me maar zijn van mijn collega en ik jat niks
behalve theezakjes, pennen, papier en 15 jaar geleden een aantal yu-gi-oh kaartpakjes
ik mag al die spullen gewoon gratis op het werk gebruiken en ze zeggen dat je 24 uur per dag ambtenaar bent dus ik zie geen verschil als ik ze meeneemquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Koop je eigen. Door jou gaat de wereld kapot godver.
Heb het over de roerstaafjes.quote:Op maandag 13 augustus 2018 13:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik mag al die spullen gewoon gratis op het werk gebruiken en ze zeggen dat je 24 uur per dag ambtenaar bent dus ik zie geen verschil als ik ze meeneem
Je kan toch gewoon zo wijnproeverij achtig swirlenquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gebruik nog liever mijn vinger dan dat ik ze zelf koop
gebruik de roerstaafjes vooral om lekker op te zuigenquote:Op maandag 13 augustus 2018 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zo wijnproeverij achtig swirlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |