er werd hier gisteren meer gepost dan in de voorgaande 3 jaarquote:
Hee gefeliciteerd hequote:
In coma kan je beter zeggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezellig, maar was toch tijdje weg?
bierkoffie, beste koffiequote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Het kan nu ook wel wat cafeïne gebruiken, want het is nog niet vooruit te branden
[ afbeelding ]
daar ben ik sowieso geen fan vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Een stuk beter dan al die redbull troep
Dan kun je beter gewoon een hoop suiker in je koffie oplossen (ook ranzig, doe maar gewoon zwart)quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik sowieso geen fan van
enige moment dat red bull lekker is, is als je al minimaal 24 wakker bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan kun je beter gewoon een hoop suiker in je koffie oplossen (ook ranzig, doe maar gewoon zwart)
Is nooit weggeweest, maar was gewoon een beetje on the down low.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Gezellig, maar was toch tijdje weg?
Nog steeds. Jammerquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Is nooit weggeweest, maar was gewoon een beetje on the down low.
Niet alle SC's hoeven snel te gaan, hoor. Gaat om kwaliteit in plaats van kwantiteit.quote:
Ben hier redelijk nieuw ja en ben een beetje op zoek naar een nieuwe SC. Eens dat Slow chat niet snel hoeft te gaan, maar als het te traag gaat dan haken mensen snel af.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet alle SC's hoeven snel te gaan, hoor. Gaat om kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Maar ik geloof dat ik jou nog nooit in ARG heb gezien. Wie ben je, wat doe je en de grote vraag: houten been of papegaai op je schouder?
en hoe is het met jouw ooglapje?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Niet alle SC's hoeven snel te gaan, hoor. Gaat om kwaliteit in plaats van kwantiteit.
Maar ik geloof dat ik jou nog nooit in ARG heb gezien. Wie ben je, wat doe je en de grote vraag: houten been of papegaai op je schouder?
Mwah, de mensen die hier posten, zitten hier echt al jarenlang. Iedereen is verder welkom, maar als 'nieuwe' mensen de snelheid van deze reeks niet trekken, tsja, pech. Dan is dit niet de SC voor ze, toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben hier redelijk nieuw ja en ben een beetje op zoek naar een nieuwe SC. Eens dat Slow chat niet snel hoeft te gaan, maar als het te traag gaat dan haken mensen snel af.
En een houten been natuurlijk, die papagaai grillen we om lekker op te eten.
Ooglapjes heb ik altijd overgeslagen. Ik kijk gewoon heel boos, ter compensatie.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe is het met jouw ooglapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |