Ik ben niet nieuw, ben zelfs al een tijdje over de datum.quote:Op maandag 13 augustus 2018 01:59 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe Che/cryptomiljonair van de SC?
Je bent in ieder geval een onaardig sujetquote:Op maandag 13 augustus 2018 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, ben zelfs al een tijdje over de datum.
Je moet er gewoon doorheen kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2018 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval een onaardig sujet
I know, je schijnt Meloew gedaan te hebben waarvoor probs. Bedoelde het meer in de zin van, Che was de eerste cryptomiljonair hier, Dima wil de tweede worden, ben jij 'm te snel af?quote:Op maandag 13 augustus 2018 02:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw, ben zelfs al een tijdje over de datum.
Zo zat ik ook achter het stuurquote:
Zo zit ik smorgens altijd achter het stuur.quote:Op maandag 13 augustus 2018 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo zat ik ook achter het stuur
Hier is het droog en bewolkt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zit ik smorgens altijd achter het stuur.
Nu wel lekker een beetje regen er bij
ja, hier nu ook droog.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier is het droog en bewolkt.
Ik ga indoor sporten..quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, hier nu ook droog.
als het vanavond droog is ga ik nog een stukje rennen
Vanaf volgende week beginnen de binnen training weer.quote:Op maandag 13 augustus 2018 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga indoor sporten..Rennen is mij te gortig
Als ik binnen voor mezelf train dan zit ik toch op een matje.. dat ga ik niet buiten doenquote:Op maandag 13 augustus 2018 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week beginnen de binnen training weer.
Met 30+ temperaturen bleef ik ook liever binnen op de crosstrainer. Vind het nu wel even fijn om naar buiten te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |