Ik ookquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel man
ben niet zo groot nog
weeg nu 76,5kg ofzo
moet naar 85kgBeest. 💪🏼SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dacht je
propedeuse al gehaald?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:15 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ben al een jaar bezig ongeinteresseerde zak
Iedereen weet dat jij two faced bentquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ook gelijk zo madbitch terwijl ik tenminste beetje interesse toon
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel man
ben niet zo groot nog
weeg nu 76,5kg ofzo
moet naar 85kgDat zijn gewoon de armen van een gemiddelde bagholder van VEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat dacht jeDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.
hoezoquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij two faced bent
doe normaal johquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Alleen wel pech dat je tweede gezicht net zo kut is :s
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:19 schreef Chloroform het volgende:
Alleen wel pech dat je tweede gezicht net zo kut is :s
Dit is normaal voor mijquote:
Maat heb je nou chocola ;squote:
Jouw foutquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry schat je soms te hoog in
quote:
Hoop dat je ervan leertquote:
Jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je zonnebril bij de hand
goed zo want de fotoshop liep wat uit de hand, check dmquote:
Ben alvast beetje aan het oefenen weerquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je zit echt in je jufrol nu
quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je mij niet leuk meer?
na 8 maand vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben alvast beetje aan het oefenen weer
quote:
geef doekoequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag me wachtwoord wel hebben hoor
Kost me bloed, zweet en tranen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik bewonder alleen jouw schijnheiligheid sinds je mod bent
Niks geilers dan financiële zekerheid.quote:
Dan is er nog hoop op een vitamine b12 tekortquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kost me bloed, zweet en tranen.
dit zeggen echt alleen arme mensenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Niks geilers dan financiële zekerheid.
Een grote pik helpt welquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Niks geilers dan financiële zekerheid.
watquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Daar is de grootste kwal van deze sc
Nee dat krijg ik genoeg binnenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop op een vitamine b12 tekort
Oh kut betraptquote:
Ja maar dat gaat 'm echt niet worden in mijn geval.quote:
Haha ja Arsenal was weer kut hèquote:
Typisch, geen steun maar een klap naquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik genoeg binnen
[..]
Oh kut betrapt
[..]
Ja maar dat gaat 'm echt niet worden in mijn geval.
[..]
Haha ja Arsenal was weer kut hè
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Typisch, geen steun maar een klap na
Zeker door al die pikken die je zuigt hier op het forumquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik genoeg binnen
Welke bal heb ik nou weer gekaatstquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten
geen stijl ditquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk niet dat abers kut goed verkoopt
Is ook echt precies het tegenovergestelde van wat jij bent hequote:
Die van Danny geeft genoeg hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:42 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Zeker door al die pikken die je zuigt hier op het forum
Mij beetje corrigeren op een grammaticaal foutje. Je weet Nederlands mijn tweede taal is, limburger zijndequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke bal heb ik nou weer gekaatst
Ach man, val toch neer hoe kan je me zo veel pijn doen om zoiets onbenulligs.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die van Danny geeft genoeg hoor.
[..]
Mij beetje corrigeren op een grammaticaal foutje. Je weet Nederlands mijn tweede taal is, limburger zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |