na 8 maand vakantiequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben alvast beetje aan het oefenen weer

quote:

geef doekoequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag me wachtwoord wel hebben hoor

Kost me bloed, zweet en tranen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:35 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik bewonder alleen jouw schijnheiligheid sinds je mod bent
Niks geilers dan financiële zekerheid.quote:

Dan is er nog hoop op een vitamine b12 tekortquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kost me bloed, zweet en tranen.

dit zeggen echt alleen arme mensenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Niks geilers dan financiële zekerheid.

Een grote pik helpt welquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Niks geilers dan financiële zekerheid.

watquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef VanderWoodsen het volgende:
Daar is de grootste kwal van deze sc

Nee dat krijg ik genoeg binnenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:38 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dan is er nog hoop op een vitamine b12 tekort
Oh kut betraptquote:

Ja maar dat gaat 'm echt niet worden in mijn geval.quote:
Haha ja Arsenal was weer kut hèquote:

Typisch, geen steun maar een klap naquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik genoeg binnen
[..]
Oh kut betrapt
[..]
Ja maar dat gaat 'm echt niet worden in mijn geval.
[..]
Haha ja Arsenal was weer kut hè

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachtenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Typisch, geen steun maar een klap na

Zeker door al die pikken die je zuigt hier op het forumquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee dat krijg ik genoeg binnen

Welke bal heb ik nou weer gekaatstquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |