Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:52 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja keihard gejankt en ik jank niet
Is best leuk hoorquote:
Rot op ashquote:
Elke week een nieuwe tochquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heeft hij weer een nieuw account
Wait wut, dat uitgerekend jij daar aanstoot aan neemt is toch wel frappant te noemen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:58 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heeft hij weer een nieuw account
Jij bent wel echt dodelijk vermoeiend met al die kutkloonsquote:Op zondag 12 augustus 2018 21:59 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Wait wut, dat uitgerekend jij daar aanstoot aan neemt is toch wel frappant te noemen.
Ben je nog serie aan t kijkenquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:01 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Kom Oreo strawberry cheesecake eten
Nee omg die wil ikquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe al gehad?
[ afbeelding ]
Mocht je er wel een keer zijn.. Neem er meteen 2 mee haha. Schap hier is sinds dag 1 al leeg.quote:
Ja omg.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens dat verhaal gelezen over die orkamoeder die haar dode kalfje niet losliet. Ze heeft nog 17 dagen ofzo met haar dode kindje gezwommen en nu heeft ze eindelijk afscheid genomen en m losgelaten![]()
oh wow ;$quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 02:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij ieder ander had het me niks uitgemaakt
Klinkt als bar weinig moeite voor maximaal resultaat. Je hebt echt een mooi fundament gelegd door tijdenlang te zuigen waardoor hij je nu intens haat en bij het minste of geringste gaat flippen, ook al denkt hijzelf volledige controle te hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2018 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zei iets gemeens en toen ging hij loco op me
controleer je dagelijks?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocht je er wel een keer zijn.. Neem er meteen 2 mee haha. Schap hier is sinds dag 1 al leeg.(Al een dikke maand nu dus)
Oh en dan moet ik iets anders kopen om niet met lege handen de supermarkt uit te lopen :squote:Op zondag 12 augustus 2018 22:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocht je er wel een keer zijn.. Neem er meteen 2 mee haha. Schap hier is sinds dag 1 al leeg.(Al een dikke maand nu dus)
gatverdammequote:Op zondag 12 augustus 2018 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe al gehad?
[ afbeelding ]
Nee maar 1x per week kijk ik toch wel ff.quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
controleer je dagelijks?
worden jullie hier niet moe van? Die lappen tekst om niks?quote:Op zondag 12 augustus 2018 22:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wow ;$
[..]
Klinkt als bar weinig moeite voor maximaal resultaat. Je hebt echt een mooi fundament gelegd door tijdenlang te zuigen waardoor hij je nu intens haat en bij het minste of geringste gaat flippen, ook al denkt hijzelf volledige controle te hebben.
geen echte m&m die hard dusquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar 1x per week kijk ik toch wel ff.
Vind jouw korte teksten zelfs vermoeienderquote:Op zondag 12 augustus 2018 22:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
worden jullie hier niet moe van? Die lappen tekst om niks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |