Bakboter in zo’n pakje bijvoorbeeld? En boter voor op brood met hagelslag natuurlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:33 schreef leeell het volgende:
wat noem jij bakboter? wat noem jij gewone boter?
Nee helaas niet. Wel ham, werkt dat ook?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:33 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Heb je geen bacon ofzo? Flikker dat anders eerst in de pan voor het vet. Normale boter als in margarine? Lijkt me geen optie eigenlijk.
Geen idee, ff proberen denk ik!quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:35 schreef IJy het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Wel ham, werkt dat ook?
Nee, ik heb een airfryer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:35 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Heb je geen frituurpan waar je een beetje olie/vet uit kan halen?
Boter als in roomboter, zuivelproduct. Of wat nederlands graag boter noemen maar eigenlijk plantaardige meuk is????quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:34 schreef IJy het volgende:
[..]
Bakboter in zo’n pakje bijvoorbeeld? En boter voor op brood met hagelslag natuurlijk.
Ik praat toch geen Chinees? Of is bakboter geen woord? Braadboter dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Boter als in roomboter, zuivelproduct. Of wat nederlands graag boter noemen maar eigenlijk plantaardige meuk is????
wat jij bedoelt is geen boterquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:40 schreef IJy het volgende:
[..]
Ik praat toch geen Chinees? Of is bakboter geen woord? Braadboter dan?
Ik neem aan dat jij dit soort dingen bedoelt: https://www.ah.nl/producten/bakboter-braadboterquote:Boter of roomboter[1] is de gekarnde room van melk. De productnaam 'boter' is beschermd en mag alleen gebruikt worden als er ten minste 80% melkvet in het product zit.[2] ......... Margarine (vroeger kunstboter genoemd) is dus geen boter, ook al wordt het in dagelijks spraakgebruik ten onrechte vaak zo genoemd.
Teflon?quote:
Metaal ja. Dan probeer ik dat wel. Thanks.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Teflon?
Dan gewoon warm laten worden en vlees erin pleuren.
Metaal?
Flink heet laten worden (zo heet dat als je er een druppel water in laat vallen deze door de pan heen stuitert als een bal). Vlees erin pleuren en draaien wanneer het los laat
Airfryer?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:46 schreef IJy het volgende:
[..]
Deze burgers zijn niet geschikt voor de oven.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:42 schreef -AMG- het volgende:
Geen zand in de buurt? Pak je de hamburger in met zilverfolie en dan in het zand begraven voor 20 minuten.
Zonnebloemolie heb ik wel, kan ik dat veilig doen zonder dat mijn hele keuken in de hens staat?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met de grillpan kan eventueel ook.
En je hebt toevallig ook geen zonnebloemolie oid staan?
Ja.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:48 schreef IJy het volgende:
[..]
Zonnebloemolie heb ik wel, kan ik dat veilig doen zonder dat mijn hele keuken in de hens staat?
quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:48 schreef IJy het volgende:
[..]
Zonnebloemolie heb ik wel, kan ik dat veilig doen zonder dat mijn hele keuken in de hens staat?
Ik ben een beginnend kok.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben verbaasd dat je dit niet weet.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:48 schreef IJy het volgende:
[..]
En dan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:42 schreef -AMG- het volgende:
Geen zand in de buurt? Pak je de hamburger in met zilverfolie en dan in het zand begraven voor 20 minuten.
Ik gebruik altijd zonnebloemolie.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:48 schreef IJy het volgende:
[..]
Goeie jaquote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
dan gooi je ze op de grond en ga je er op stampen
Wtf? En dan? Schnitzel verkloot.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:13 schreef sacha het volgende:
[..]
dan gooi je ze op de grond en ga je er op stampen
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:23 schreef Lienekien het volgende:
En dan zeg je in de titel ‘zonder boter of olie’ en dan heb je gewoon zonnebloemolie in huis.
Ja ik wist niet dat je dat ook voor bakken kunt gebruiken...quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:23 schreef Lienekien het volgende:
En dan zeg je in de titel ‘zonder boter of olie’ en dan heb je gewoon zonnebloemolie in huis.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:25 schreef IJy het volgende:
[..]
Ja ik wist niet dat je dat ook voor bakken kunt gebruiken...
Is helemaal geen aandachtstopic. Ik weet gewoon weinig van koken dus heb hulp nodig.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:25 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.
Aandachtstopic
Is toch meer voor sla enzo bedoeld? Dat dacht ik tenminste.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:26 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ach kom op man.
Waarvoor anders wil je het dan gebruiken?
Ja ok, dat wist ik weer niet.quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:27 schreef IJy het volgende:
[..]
Is toch meer voor sla enzo bedoeld? Dat dacht ik tenminste.
Jij pleurt slaolie door je sla?quote:Op zondag 12 augustus 2018 19:27 schreef IJy het volgende:
[..]
Is toch meer voor sla enzo bedoeld? Dat dacht ik tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |