Standard creepiness rule.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:10 schreef roninho het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik het er ook mee eens zijn dat je als volwassene wat met een kind doet, maar als de jongste uit de relatie al volwassen is (qua leeftijd in ieder geval, kan niet oordelen over deze meid) hoezo is dan de oudere nog steeds een viespeuk? Dat is wat Amada namelijk eerder schreef.

Graag een quote waarin ik (Amanda??) gezegd heb dat de oudere man een viespeuk is.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 08:10 schreef roninho het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik het er ook mee eens zijn dat je als volwassene wat met een kind doet, maar als de jongste uit de relatie al volwassen is (qua leeftijd in ieder geval, kan niet oordelen over deze meid) hoezo is dan de oudere nog steeds een viespeuk? Dat is wat Amada namelijk eerder schreef.

Ik zou echt niet blij worden als mijn (nu 14 jarige) dochter over een paar jaar thuiskwam met een vent die ouder is dan ikquote:
 . Een beetje zijn midlife crisis uitleven op mijn jonge dochter
. Een beetje zijn midlife crisis uitleven op mijn jonge dochter 

Ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:12 schreef MaLo het volgende:
Ik denk niet dat dat meisje een relatie met een willekeurige andere 55 jarige vent had gekregen als het niet de pa van haar idolen was.

Ik vind 55 met 20 op zichzelf ook al een bijzondere keuze hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt enorm ongezond, niet dat een 55-jarige aanpapt met een 20-jarige, maar wel de context er omheen.

Dit dus, en daarom is deze relatie in mijn ogen best ziek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 11:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou echt niet blij worden als mijn (nu 14 jarige) dochter over een paar jaar thuiskwam met een vent die ouder is dan ik. Een beetje zijn midlife crisis uitleven op mijn jonge dochter
Ik vind hun leeftijden in combinatie met het leeftijdsverschil onnatuurlijk. En het feit dat zij een enorme fan is maakt de basis van hun relatie imo helemaal raar.
Ik denk niet dat dat meisje een relatie met een willekeurige andere 55 jarige vent had gekregen als het niet de pa van haar idolen was.

“Superfan”, ik mis het programma Fansquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 14:00 schreef Mani89 het volgende:
Dit klinkt enorm ongezond, niet dat een 55-jarige aanpapt met een 20-jarige, maar wel de context er omheen.

Dat weet je zelf ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Graag een quote waarin ik (Amanda??) gezegd heb dat de oudere man een viespeuk is.

Ik ook. Daar had dit topic ook in gekund.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
“Superfan”, ik mis het programma Fans

Goed idee, voorkomt wellicht dat ze zich op dr 20e laten volpompen met zangzaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 15:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb ook 3 dochters, toch maar eens op zangles doen...

Die dochters kunnen moeilijk zeggen " wij schamen ons kapot voor onze vader en zijn compleet gestoorde vriendin."quote:Op woensdag 15 augustus 2018 22:26 schreef klipper het volgende:
[..]
[..]
Ook goed joh.
Het zal je dochter maar wezen.
Peter jan Rens doet het en iedereen valt erover, nu doet iemand het met drie leuke dochters en hij is een baas.
Veel fokkers blijken erg gestoord te zijn blijkt maar weer.
Als het mijn dochter was geweest, had ie noubij wijze van spreken tussen 6 plankjes gelegen.

Dat was wel een geweldig statement geweest.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die dochters kunnen moeilijk zeggen " wij schamen ons kapot voor onze vader en zijn compleet gestoorde vriendin."

Nou, wat een slachtoffer.quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:45 schreef KingRadler het volgende:
Ik heb geen moeite met deze relatie.
Maar die jonge meid is gewoon creepy zo kan ze nog dichter bij Og3ne zijn.
Die meid heeft psychische problemen [SuperFan] dan doe je alles om zo dicht mogelijk bij iemand te zijn. De vader is hier gewoon slachtoffer van.

laatste stukje al die meid heeft een schroefje los...quote:Op woensdag 22 augustus 2018 09:53 schreef maily het volgende:
Vader OG3NE in shock door aanvallen op relatie met 35 jaar jongere superfan
Rick Vol (55), de vader van OG3NE-zussen Lisa, Amy en Shelley, blijkt enorm geschrokken van de vloedgolf negatieve reacties die hij kreeg op zijn nog prille relatie met de 20-jarige Janine Aarts die al jaren een superfan is van zijn zingende dochters. ,,Maar daardoor zijn mijn vriendin en ik wel verder naar elkaar toe gegroeid.''
Rick, die officieel Ricardo heet, verloor vorig jaar juli zijn echtgenote Isolde (48). Zij overleed aan de gevolgen van een zeer zeldzame vorm van botkanker. In mei dit jaar maakte hij vanuit zijn vakantieadres in Frankrijk bekend alweer een tijdje gelukkig te zijn met de 35 jaar jongere Aarts. ,,Je leven oppakken gaat pas lukken als iemand je laat zien en voelen dat er nog een leven is. Daarom nu genieten van deze zomervakantie met Janine,'' schreef Rick bij een Instagramfoto waarop hij en de vrouw die zijn hart weer sneller laat kloppen te zien zijn. Janine uit Venray liet daarop weten: ,,Sinds korte tijd ben ik zo ontzettend verliefd, gelukkig en dankbaar dat ik van grote betekenis ben op iemands leven. Ik ben blij Rick, dat ik samen met jou mag genieten van deze prachtige zomervakantie.''
Kort na hun bekentenis 'regende' het gelukwensen voor de kersverse tortelduifjes. Maar toen bleek dat Rick en Janine 35 jaar in leeftijd verschillen, kwamen al snel negatieve reacties op gang. Zijn dochters - Lisa (24) en de 22-jarige tweeling Amy en Shelley - kwamen met een korte verklaring waarin werd gesteld dat de drie het 'nog erg zwaar' hebben met het verlies van hun moeder, maar ik dat ze blij zijn met 'de supergrote steun' van Janine voor hun vader. ,,Het doet ons enorm goed om mee te maken dat pappa weer wat blijdschap vindt. En dat hij iemand heeft die hem er weer bovenop helpt wanneer hij het even niet meer ziet zitten.''
Begrip
Volgens Rick Vol, zo vertelde hij aan de Telegraaf, is de band met zijn dochters 'super'. ,,Ze zien de fonkelingen terugkomen in mijn ogen en dat maakt de meiden ook echt blij.'' Volgens Vol, zo benadrukt hij, is Janine zijn 'maatje'. ,,Ik wil graag zien wat het kan worden. Zoals Isolde was, zo was er maar één.'' Hij stelt te hebben gemerkt dat niet iedereen begrip heeft de amoureuze ontwikkelingen in zijn leven.
Vol: ,,Nadat we het zelf tijdens onze vakantie hadden bekendgemaakt, kwamen er eerst alleen maar positieve reacties. Maar later ook veel onaardige en harde aanvallen. Daar zijn we van geschrokken. De tweede week waren we bezig deze buitensporige en kwetsende opmerkingen van sociale media te verwijderen. Maar daardoor zijn we ook, nog meer, naar elkaar gegroeid'', aldus Rick Vol die het leeftijdsverschil van 35 jaar 'maar een getal' noemt. Eerder zei hij over de ophef rond zijn romance: ,,Liefde kent geen (leef)tijd en geen oordeel. Liefde gaat over een connectie tussen zielen.'' Vol was vanmorgen niet voor commentaar bereikbaar.
Van Janine is bekend dat ze al een aantal jaar groot bewonderaar is van OG3NE. Zo liet ze vorig jaar aan BN De Stem weten: ,,Ik had nooit gedacht dat ik zo'n grote fan zou worden van een bepaalde groep. Ik heb heel wat kilometers moeten rijden voor de concerten, maar dat heb ik er graag voor over. Ze hebben altijd even tijd voor je. Ondanks dat de meiden het zelf ook niet altijd makkelijk hebben, onder meer met hun moeder.''

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |